hebben ze weleens gevraagd bij solicitatie. hoef zeg maar geen trapje te pakken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:38 schreef hottentot het volgende:
Wat heeft je lengte ermee te maken?
Vogelverschrikker lijkt me gezien je lengte een goede optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:36 schreef tailfox het volgende:
Hoi FOK!ers,
Ben gestopt (verplicht ) met mijn studie om volgend jaar weer te beginnen.
n
Nu wil ik tot die gaan werken.
liefst nog een beetje opleiding gericht. (opleiding Technische Informatica dus alles wat een beetje met elektronica te maken heeft is goed)
ik woon in omgeving DB.
maar ben benieuwd waar ik zal kunnen werken.
mijn CV
gewerkt bij de mac donalds
-bijenkorf(kassa en achter in magazijn ).
-burgerking
-fruitteeld
-data management
-in een plastic fabriek
-cafetaria waar ik nogsteeds werk als afwasser en ober.
maar nu heb ik tijd en wil ik full time gaan werken.
ben trouwens 19 en 195 cm
ga ik ook wel doen maar is vooral savonds werk. plus verdient niet zo lekker en is ook niet dat ik denk leuk.quote:
de kans is praktisch 1 dat je niet iets vindt wat meer betaald hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga ik ook wel doen maar is vooral savonds werk. plus verdient niet zo lekker en is ook niet dat ik denk leuk.
maar liever werk ik ook ergens anders
nouja dan iets fijnere tijden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de kans is praktisch 1 dat je niet iets vindt wat meer betaald hoor.
Toen ik 19 was werkte ik 2 jaar fulltime van 8 tot half 5 bij een helpdesk. Het was een amerikaanse helpdesk tegen toen het volwassen minimumloon. Deze bestaat echter niet meer.quote:
dat gebeurt toch machinaal tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Travel. het volgende:
195cm, wat is je schoenmaat? Misschien kan je druiven stampen?
Nee hoor, in Bangladesh staan tientallen fabrieken waar mensen met grote voeten druiven stampen, dan krijgt het het label 'handmade'.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat gebeurt toch machinaal tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:49 schreef Travel. het volgende:
Uhm, er zitten wat taalfoutjes in je op.
42 maar even sireus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Travel. het volgende:
195cm, wat is je schoenmaat? Misschien kan je druiven stampen?
Niet eens 'footmade'quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor, in Bangladesh staan tientallen fabrieken waar mensen met grote voeten druiven stampen, dan krijgt het het label 'handmade'.
jup.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bijna 2 meter en dan zulke kleine voeten joh?
ik vermoed dat TS een vrouw is. Voeten van vrouwen zijn altijd wat kleiner dan die van mannen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bijna 2 meter en dan zulke kleine voeten joh?
Als je niet wilt dat mensen daarop reageren dan moet je geen antwoord geven op die vragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
maar OT hebben jullie nog geweldige ideeen
Waarom neem je geen taalcursus Nederlands? (serieus). Kan echt alleen maar positief uitvallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
jup.
maar OT hebben jullie nog geweldige ideeen
Staat gelukkig op de planning.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom neem je geen taalcursus Nederlands? (serieus). Kan echt alleen maar positief uitvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |