Meer nogquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:32 schreef AnneX het volgende:
En wat leuk, dat je paraat zit en al 50 VIJFTIG nieuwe leden erbij
ThinkGeek.comquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:02 schreef Molo het volgende:
Mini, waar kun je dat horloge van Monty python kopen? Wants!!!
http://www.docdroid.net/quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij waren ook ff weg
Maar hoe krijg ik een PDF online
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:05 schreef Molo het volgende:
http://www.docdroid.net/q(...)lenwalker-1.pdf.html
Ik was met een vriend in september in Nice, wij echt hele tijd dat op die manier zeggen he.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor het 'm zo viezig slissend zeggen
Ben gisteren met brak hoofd weer begonnen met kijken. Zo tof die seriequote:
1 of 2 lettertjes vallen eraf, geeft niks, blij dat het gelukt isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:20 schreef AnneX het volgende:
As we speak...wordt er gescand.
Bezoek enzo hield ons op.
Nét iets te ruim A4 formaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kast waar de deur naar binnen op gaat lijkt me niet echt ruimte te hebben, tenzij hij van binnen groter is dan aan de buitenkant natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben gisteren met brak hoofd weer begonnen met kijken. Zo tof die serie
Mijn man vindt er jammer genoeg geen klap aan
Heb jij Lilyhammer al gezien? Zo funny vond ik
Ben er jammer genoeg alweer doorheen, nu wachten op het nieuwe seizoen.
En hoooooe fucking cool is dit als kast in je kamer?
[ afbeelding ]
Ik zit pas bij seizoen 2, nog een hoop te gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:14 schreef TAV74 het volgende:
Dr. Who keek ik heel lang geleden samen met mijn broer, toen waren we fan. Maar dat is wel een paar versies geleden.
Wij zitten nu nog vol in The Wire, ik vind het echt een heerlijke serie
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 of 2 lettertjes vallen eraf, geeft niks, blij dat het gelukt isErg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Die kastquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben gisteren met brak hoofd weer begonnen met kijken. Zo tof die serie
Mijn man vindt er jammer genoeg geen klap aan
En hoooooe fucking cool is dit als kast in je kamer?
[ afbeelding ]
Tennis was ff voor 12u afgelopenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:55 schreef Molo het volgende:
Voor alle mensen die nu tennis kijken (ik niet, ik zit lekker doctor Who te kijken op mijn nieuwe netflix account)
[ afbeelding ]
[..]
1 of 2 lettertjes vallen eraf, geeft niks, blij dat het gelukt isLeuk! En leuke foto! Jij verandert ook niks zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tuurlijk is die groter van binnen dan van buiten, hence the term Tardisquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kast waar de deur naar binnen op gaat lijkt me niet echt ruimte te hebben, tenzij hij van binnen groter is dan aan de buitenkant natuurlijk
LOL, klinkt goedquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Kado voor (kut)kind is binnen; een sprookjesboek.
Gaaaaf! Heerlijk gevoel is datquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk bloes!
Oh jongens, hebbem vanochtend een huis bezocht en ik wil er wonen. Ik moet er wonen. Leuke mensen ook, stel dat eigenlijk erg op ons lijkt. Ze wonen er fijn maar willen emigreren, al jaren. Ik geloof dat we maandag maar eens in beraad gaan met onze makelaar
Wij gaan niet naar Ise en LHO. Die komen naar Haarlem toe om even kennis te maken met een 'voorstelling' van De Motverhalen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Wacht op de scan van interview Bluezz! En wat leuk dat jullie morgen naar Ise en LHO gaan
Forever youngquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:22 schreef Molo het volgende:
Leuk! En leuke foto! Jij verandert ook niks zeg
Oja had ik idd gelezen.. Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan niet naar Ise en LHO. Die komen naar Haarlem toe om even kennis te maken met een 'voorstelling' van De Motverhalen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Kado voor (kut)kind is binnen; een sprookjesboek. Verder wat over de markt gestruind en van het zonnetje genoten. Het wordt komende week namelijk koud, regen, hagel, alles
Als het zo voelt moet het wel goed zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens, hebbem vanochtend een huis bezocht en ik wil er wonen. Ik moet er wonen. Leuke mensen ook, stel dat eigenlijk erg op ons lijkt. Ze wonen er fijn maar willen emigreren, al jaren. Ik geloof dat we maandag maar eens in beraad gaan met onze makelaar
Nou ja dat is het wel maar goed; ouders gescheiden en moeder is veels te lief en kan niet echt boos worden en dat weet hij. Na een dag met hem ben ik zo dankbaar voor m'n mierzoete neefje en nichtje (vergeleken met hem).quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:30 schreef Bluezz het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb GEEN wandelstok (meer) nodig
Natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk is die groter van binnen dan van buiten, hence the term Tardis![]()
Of klapdeuren die (ook) naar buiten toe openen natuurlijk. Aangezien je 'm zelf maakt is dat te customizen
Zou ook kunnen, ik kan het uit de foto niet duidelijk opmaken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik vroeg me gewoon af of het een kast was, of een voorzetdeur.
Das mn stand-inquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:33 schreef Isegrim het volgende:
Bloes, je ziet er echt megajong uit op die foto!
1 of 2 lettertjes vallen eraf, geeft niks, blij dat het gelukt isWat ontzettend leuk en ook zo'n leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mja, drie afleveringen van gezien, maar ik vond het op dat moment niet zo leuk. Ik had toen nog wel flink de boehoe-Fargo-is-afgelopen-sipheid, dus misschien moet ik het nog eens proberen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:11 schreef Molo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk en ook zo'n leuke foto
[..]
1 of 2 lettertjes vallen eraf, geeft niks, blij dat het gelukt isleuk stukje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is net alsof je een neuspiercing hebt op die foto!
Ik zit er aan te denken deze voor een deur van mijn wijnkelder te maken, zodat het een kast lijkt die daadwerkelijk groter is aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik kan het uit de foto niet duidelijk opmaken.
Ik vind het wel tof.
Wij zijn voornemens door de tijd een saunaruimte op zolder te maken, lijkt me wel een mooie (schuif)deur daarvoor
Eens laten vallen bij dhr. Molo hierop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |