Ik zie een gewoon verfrommeld stuk papier, maar wie ben ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Dat hart heeft zichzelf niet gevouwen.
Deden anderen dat maar niet dan had ik dat gezeik.met die RM ook niet gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bob, je klinkt als een Vluchter. Iemand die stelselmatig Vlucht voor z'n gevoelens. Dat gaat een keer fout.
Als jij de verantwoordelijkheid niet neemt voor je eigen geestelijke gezondheid, doet niemand het.
Dan ben je blind want genoeg mensen zien het wel duidelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie een gewoon verfrommeld stuk papier, maar wie ben ik.
Zo, jij bent een lekkere oliebol. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je familie. Of boeit dat ook al niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Deden anderen dat maar niet dan had ik dat gezeik.met die RM ook niet gehad.
Ik kan gewoon goed voor mijzelf zorgen en doe letterlijk geeneens een vlieg kwaad. Heb genoeg vrienden die erbij zijn als ik freaky shit mee maak en die dit kunnen bevestigen dus wat mensen zoals jij en psychiaters vinden kan.mij aan.mijn reet roesten.
Met wat als aanklacht, dat hij jurken draagt?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef havanagila het volgende:
Kan iemand niet even de Spaanse politie/ggz waarschuwen?
Zonder grappen en grollen, nu is het nog vrij onschuldig "een stalker die origami maakt", maar wie weet wat ie zich volgende week in z'n hoofd haalt. Ongeleid projectiel dit.
En ik zei van vrijdag tot zondag niet eens een week en dat kan ik ZONDER drugs ook al.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo, jij bent een lekkere oliebol. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je familie. Of boeit dat ook al niet?
Wie heeft jou in godsnaam opgevoed met het idee dat je altijd maar weg moet rennen als het moeilijk wordt? Want die heeft dat niet zo goed gedaan. Een week achter elkaar feesten terwijl je al ziek bent en denken dat je het Heertje bent omdat je dat kunt door de drugs, dan ben je toch echt niet helemaal kosjer in de bovenkamer.
Onverantwoordelijk ben jij en ook nog eens zwaar egoïstisch! Ik vind jou een slecht opgevoede sukkel. Ben jij nou helemaal mal.
Haha dit dus. Als polizei mij liet gaan tot 2 keer toe doen ze dat hier ook vast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:25 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Met wat als aanklacht, dat hij jurken draagt?
Dat verhaal geloof ik evenmin als dat van die origamiende stalker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:32 schreef badtripbob het volgende:
Haha dit dus. Als polizei mij liet gaan tot 2 keer toe doen ze dat hier ook vast..
Politie in nl zei dat ik vermist ben en polizei laat mij gaan hahaha..
Denk dat je de schuld te veel op de ouders schuift... laat staan dat je weet wat voor opvoeding hij heeft genoten. Wat een aannames allemaal. En wat moet hij daar mee, behalve in de verdediging schieten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo, jij bent een lekkere oliebol. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je familie. Of boeit dat ook al niet?
Wie heeft jou in godsnaam opgevoed met het idee dat je altijd maar weg moet rennen als het moeilijk wordt? Want die heeft dat niet zo goed gedaan. Een week achter elkaar feesten terwijl je al ziek bent en denken dat je het Heertje bent omdat je dat kunt door de drugs, dan ben je toch echt niet helemaal kosjer in de bovenkamer.
Onverantwoordelijk ben jij en ook nog eens zwaar egoïstisch! Ik vind jou een slecht opgevoede sukkel. Ben jij nou helemaal mal.
Heb je zelf eigenlijk ideeën over hoe je beter gaat worden?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ik zei van vrijdag tot zondag niet eens een week en dat kan ik ZONDER drugs ook al.
Hij schreef eerder dat z'n moeder blij voor 'm was dat ie in Spanje zat. Verder zal ie het niet van een vreemde hebben denk ik zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je de schuld te veel op de ouders schuift... laat staan dat je weet wat voor opvoeding hij heeft genoten. Wat een aannames allemaal. En wat moet hij daar mee, behalve in de verdediging schieten?
Ik zie er met de beste wil van de wereld niet in wat jij ziet. Laat staan dat je verklaring de meest plausibele is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan ben je blind want genoeg mensen zien het wel duidelijk.
Dan geloof je het toch niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof ik evenmin als dat van die origamiende stalker.
Ik ben niet ziek. Period.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je zelf eigenlijk ideeën over hoe je beter gaat worden?
Je gelooft dit toch niet echt? Anders ben je ook wel beetke verstandelijk beperkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef havanagila het volgende:
Zonder grappen en grollen, nu is het nog vrij onschuldig "een stalker die origami maakt", maar wie weet wat ie zich volgende week in z'n hoofd haalt. Ongeleid projectiel dit.
Hij schrijft wel meer gekke dingen. Drugsmisbruik en psychische problemen lopen flink door elkaar heen. Niet van een vreemde? Het zegt niet dat zijn ouders ook van het padje zijn. Hooguit dat hij niet de genetische loterij heeft gewonnen als het aankomt op zijn mentale gesteldheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij schreef eerder dat z'n moeder blij voor 'm was dat ie in Spanje zat. Verder zal ie het niet van een vreemde hebben denk ik zo.
Je wil iedereen met waanideeen preventief laten opsluiten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef havanagila het volgende:
We verschillen van mening dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij schrijft wel meer gekke dingen. Drugsmisbruik en psychische problemen lopen flink door elkaar heen. Niet van een vreemde? Het zegt niet dat zijn ouders ook van het padje zijn. Wel dat hij niet de genetische loterij heeft gewonnen als het aankomt op zijn mentale gesteldheid.
Goed Bob. Mocht je van gedachten veranderen om welke reden dan ook, dan hoop ik dat je post en/of hulp zoekt.quote:
Degene die onder een rechterlijke machtiging staan en ontsnappen uit een inrichting om vervolgens onbegeleid in een vreemd land gaan wonen wel. Na een weekje heb je dit topic/waanidee al.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wil iedereen met waanideeen preventief laten opsluiten?
Noch mijn ouders noch iemand in de familie heeft psychotische klachten gehad. Jij maakt aannames zonder er ook maar iets van te weten. Zo zou je jou psychotisch kunnen noemen met wanen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij schreef eerder dat z'n moeder blij voor 'm was dat ie in Spanje zat. Verder zal ie het niet van een vreemde hebben denk ik zo.
Hij is inderdaad een gevaar voor hemzelf.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Degene die onder een rechterlijke machtiging staan en ontsnappen uit een inrichting om vervolgens onbegeleid in een vreemd land gaan wonen wel. Na een weekje heb je dit topic/waanidee al.
Alle potentie om flink mis te gaan dit.
Ja nu wel. Zag deze post te laat voor se vorigequote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Goed Bob. Mocht je van gedachten veranderen om welke reden dan ook, dan hoop ik dat je post en/of hulp zoekt.
Nu zeg ik dit toch netjes?
Bob, ik bedoelde dat je het niet van een vreemde zou hebben om te vluchten als het moeilijk is. Snap je?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Noch mijn ouders noch iemand in de familie heeft psychotische klachten gehad. Jij maakt aannames zonder er ook maar iets van te weten. Zo zou je jou psychotisch kunnen noemen met wanen.
Oordeelt je moeder ook altijd zonder informatie te hebben over van alles zoals jij?
In een inrichting zitten en dan doen alsof dat niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:37 schreef badtripbob het volgende:
Dan geloof je het toch niet..
Of heb ik de polizei en het bureau en de rit erheen gehallucineerd dan?
Je spoort niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Noch mijn ouders noch iemand in de familie heeft psychotische klachten gehad. Jij maakt aannames zonder er ook maar iets van te weten. Zo zou je jou psychotisch kunnen noemen met wanen.
Oordeelt je moeder ook altijd zonder informatie te hebben over van alles zoals jij?
Nee hoor. Ik eet gewoon goed en heb onderdak. Val niemand lastig of zo dus zal zelf ook niet snel.lastig gevallen worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een gevaar voor hemzelf.
Denk je dat je in staat bent om dat objectief te beoordelen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik eet gewoon goed en heb onderdak. Val niemand lastig of zo dus zal zelf ook niet snel.lastig gevallen worden.
Waar betaal je dat dan van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik eet gewoon goed en heb onderdak. Val niemand lastig of zo dus zal zelf ook niet snel.lastig gevallen worden.
Ik heb het maanden uitgehouden daar. Genoeg is genoeg. Als ik vrijwillig binnen kom voor depressie en ze mij dan als ik mijzelf eruit haal depressief willen maken met een rm en een maand binnen blijven omdat ik niet luister naar de regels omtremt verlof... Moet ik toch echt voor mijzelf kiezen. Hierbb ben ik vrij en gelukkig daar opgesloten en voel ik mij kutquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bob, ik bedoelde dat je het niet van een vreemde zou hebben om te vluchten als het moeilijk is. Snap je?
Met geld. Nu nog uitkering als die stopt heb ik nog genoeg opties. Hossels kan je overal zetten.quote:
Misschien is deze oplossing wel een stuk goedkoper dan dat gekrabbel als gevolg van een RMquote:
Als jij naar zo'n instelling gaat dan moet je ook hun regels volgen. En niet zeuren als je dan straf krijgt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef badtripbob het volgende:
een maand binnen blijven omdat ik niet luister naar de regels omtremt verlof...
Die feesten hebben mij uit depressie geholpen terwijl ze daar geen ene fuck eraan deden. De dag voor mijn rm werd aangevraagd zeiden ze trouwens dat ik maar weg moest gaan dakloos als ik mij niet aan de regels wilde houden. Hoe wil je iemand tegen zichzelf in bescherming nemen verantwoorden als je hem ook op straat wilt gooien?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij naar zo'n instelling gaat dan moet je ook hun regels volgen. En niet zeuren als je dan straf krijgt.
Smoesjes, jij hoorde je aan die regels te houden en anders aan te geven hoe of wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:00 schreef badtripbob het volgende:
Die feesten hebben mij uit depressie geholpen terwijl ze daar geen ene fuck eraan deden. De dag voor mijn rm werd aangevraagd zeiden ze trouwens dat ik maar weg moest gaan dakloos als ik mij niet aan de regels wilde houden. Hoe wil je iemand tegen zichzelf in bescherming nemen verantwoorden als je hem ook op straat wilt gooien?
Ik denk dat ze je niet kunnen helpen als jij je niet aan bepaalde (basis)regels houdt. Dan kunnen ze niet anders dan jou voor zo'n ultimatum stellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die feesten hebben mij uit depressie geholpen terwijl ze daar geen ene fuck eraan deden. De dag voor mijn rm werd aangevraagd zeiden ze trouwens dat ik maar weg moest gaan dakloos als ik mij niet aan de regels wilde houden. Hoe wil je iemand tegen zichzelf in bescherming nemen verantwoorden als je hem ook op straat wilt gooien?
Oplossing. Ipv alleen maar op bed te liggen actief bezig zijn. Ook de dagen zonder feest was ik weer positief. En ik ben sinds ik ontsnapt ben weer sowieso elke dag vrolijk. Loop hardop lachend met mijn koptelefoon hier op door de straten te dansen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn die feesten daadwerkelijk een oplossing voor je depressie, of slechts een tijdelijke escape, denk je?
Haha dat kan ook natuurlijk. Alleen raar dat het dan in mijn huis moet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:18 schreef Deckard het volgende:
Waarom zou het nou weer een stalker zijn? Waarom niet iemand die gewoon gek is op papiertjes vouwen?
Herhalende tijden heeft trouwens te maken met een goed bioritme. Moet je niet te zwaar aan trekken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha dat kan ook natuurlijk. Alleen raar dat het dan in mijn huis moet.
Kan je een alternatieve verklaring verzinnen voor de vormverandering van het doekje? Dus zonder stalker of inbreker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha dat kan ook natuurlijk. Alleen raar dat het dan in mijn huis moet.
Ik en een goed bioritme?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Herhalende tijden heeft trouwens te maken met een goed bioritme. Moet je niet te zwaar aan trekken.
Heb je trouwens ooit eerder gewerkt? Want je zal vroeger of later wel aan de bak moeten in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |