SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Is DNA.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]? Ik meende het gewoon zoals daar staat. Je zoekt er van alles achter.
Niks mis meequote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meerderheid is voor meer immigranten![]()
maar wel met mate, maar weet zeker jij mag komen hoorquote:
Thanksquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar wel met mate, maar weet zeker jij mag komen hoor
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks
Even trouwen met een Pool.
Dan heb ik eindelijk dubbele paspoortquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mrstylo met een Pools paspoort
#ourdreamisreal
Totaal anders valt mee, maar oké, je gaat voorbij aan het punt dat ik eigenlijk wilde maken dat je Midden-Oosterse immigranten met bijbehorende geschiedenis, cultuur en spanningen tussen volkeren, zoals Borte net uitlegde, niet op een hoopje kunt gooien met westerse allochtonen, wil je de vraag van Deuce kunnen beantwoorden waarom Turken, Koerden, Marokkanen, etcetera meer aan hun roots vasthouden en meer opvallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geloof is totaal anders. De cultuur is op bijna elk vlak anders.
Je hebt niet eens een Koerdisch paspoort?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb ik eindelijk dubbele paspoort
Dit maakt alles wel makkelijker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een Koerdisch paspoort?
Ohwacht.
Driedubbel paspoortquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb ik eindelijk dubbele paspoort
Dan begrijp je bijzonder weinig van het verschil in Christendom of snap je weinig van de Poolse cultuur.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Totaal anders valt mee, maar oké,
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deelt KRG eigen paspoorten uit joh?
Wat moet ik ermeequote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo heb je geen dubbel paspoort eigenlijk stylo? :s
Nee gelukkig niet. Irakese ambassade in Nederland is een hel.quote:
Ben er wel eens geweest ja, wat een drama.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Irakese ambassade in Nederland is een hel.
Niet te hard roepen. Is niet goed voor mijn streetcreds.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent een goed geintregeerd persoon stylo
Sjiieten aan de macht en dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest ja, wat een drama.Ze handelen gewoon hetzelfde zoals ze in Irak doen.
Als ik m'n Poolse paspoort niet zou verlengen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Is niet goed voor mijn streetcreds.
Ik begrijp dat heel goed, maar zie volgens mij niet echt dat het katholicisme van de Polen überhaupt als problematisch wordt gezien in Nederland of elders in Europa (i.t.t. niet-westerse allochtonen met islamitische achtergrond)?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan begrijp je bijzonder weinig van het verschil in Christendom of snap je weinig van de Poolse cultuur.
Turkse consulaat is ook drama, maar het is al wat jaartjes geleden dat ik er laatst ben geweest. Ik gok erop dat er weinig veranderd is. Eigenlijk moeten onze paspoorten al iets van 2 jaar ofzo verlengend worden, maar je kunt alles afhandelen met je id-kaart in TR, dus het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest ja, wat een drama.Ze handelen gewoon hetzelfde zoals ze in Irak doen.
Want het wordt als positief gezien als je nog echt katholieke standpunten aanhangt in Nederlandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik begrijp dat heel goed, maar zie volgens mij niet echt dat het katholicisme van de Polen überhaupt als problematisch wordt gezien in Nederland of elders in Europa (i.t.t. niet-westerse allochtonen met islamitische achtergrond)?![]()
Wat zijn katholieke standpunten en heb ik ergens een beeld geschetst dat de Polen hier strenggelovige katholieken zijn die in het centrum van de belangstelling van de media en het maatschappelijk debat staan? Wilde je beweren dat de aanwezigheid van de Polen hier als even problematisch wordt gezien als die van niet-westerse allochtonen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want het wordt als positief gezien als je nog echt katholieke standpunten aanhangt in Nederland
Waarom doet ze zo raar met haar mond?quote:
Ik ben er vorig jaar nog geweest. Vergeleken met 2005 een enorme verbetering.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkse consulaat is ook drama, maar het is al wat jaartjes geleden dat ik er laatst ben geweest. Ik gok erop dat er weinig veranderd is. Eigenlijk moeten onze paspoorten al iets van 2 jaar ofzo verlengend worden, maar je kunt alles afhandelen met je id-kaart in TR, dus het heeft geen haast.
De Spanjaarden die ik zie zijn niet geassimileerd. Ik zie ze vooral samenhangen met hun mede-spanjaarden en zie ze echt ook als Spaans met liefde voor hun nationaliteit, gebruiken en normen en waarden. Ze zijn ook erg trots op hun voorouders en de hele meuk erbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik begrijp dat heel goed, maar zie volgens mij niet echt dat het katholicisme van de Polen überhaupt als problematisch wordt gezien in Nederland of elders in Europa (i.t.t. niet-westerse allochtonen met islamitische achtergrond)?![]()
En waarom kom je steeds met Polen aanzetten? Wanneer ik het over de eerste generatie heb, zijn Spaanse, Italiaanse en Griekse immigranten een beter vergelijkingsmateriaal. En die zijn zoals je weet niet in dezelfde grote getallen overgekomen en op dezelfde wijze bij elkaar op een kluitje gezet en zijn ook sneller geassimileerd of deels teruggetrokken naar hun vaderland omdat dit economisch en geografisch eerder mogelijk was.
Kom laminaat leggen voor mij. ¤3 p/u. Niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik m'n Poolse paspoort niet zou verlengen.
Gelijk tetsen van mama.
Waar gaat dit allemaal over. Jullie zijn gekquote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Spanjaarden die ik zie zijn niet geassimileerd. Ik zie ze vooral samenhangen met hun mede-spanjaarden en zie ze echt ook als Spaans met liefde voor hun nationaliteit, gebruiken en normen en waarden. Ze zijn ook erg trots op hun voorouders en de hele meuk erbij.
Gelachen om Borte vorige topic en nog harder om KB. KB soms ben je echt een zielepoot. Calimero-effect.
Ik sluit me aan bij stimi. Er zijn al enorme verschillen tussen Belgen en Nederlanders. Laat staan met landen die net wat verder liggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Spanjaarden die ik zie zijn niet geassimileerd. Ik zie ze vooral samenhangen met hun mede-spanjaarden en zie ze echt ook als Spaans met liefde voor hun nationaliteit, gebruiken en normen en waarden. Ze zijn ook erg trots op hun voorouders en de hele meuk erbij.
Gelachen om Borte vorige topic en nog harder om KB. KB soms ben je echt een zielepoot. Calimero-effect.
Ik ga er de komende weken paar keer naar toe. Dienstplicht afkopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog geweest. Vergeleken met 2005 een enorme verbetering.Personeel is echter nog steeds arrogant.
Lever t gewoon in man.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er de komende weken paar keer naar toe. Dienstplicht afkopen.
inbe4 vatan haini
inbe4 Borte met ''er is iets met je DNA''
inbe4 TM met ''dienstplicht afkopen is haram''
Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ga er de komende weken paar keer naar toe. Dienstplicht afkopen.
inbe4 vatan haini
inbe4 Borte met ''er is iets met je DNA''
inbe4 TM met ''dienstplicht afkopen is haram''
Dan trouw ik met een Poolse, zie je in Warschauquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks
Even trouwen met een Pool.
Die gozert zit keihard aan de drugs, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Ik vind dit echt zo erg om te lezen.
Nou ja, je gooit het wel heel blatantly er uit, maar inderdaad.quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:21 schreef Che_ het volgende:
Dat is die zelfde gast die laatst filmpje had gemaakt waarin ie danst met vrouwelijke bori-roker kleding aan, toch?
Joh, je meent het.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:17 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Die gozert zit keihard aan de drugs, heb ik me laten vertellen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
Nog even een roze dans UI erbij dan
Je mag mij wel komen redden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joh, je meent het.Heb wel eens gesprekken met hem gehad daarover enzo. Jmmr dat hij zichzelf zo naar de vernieling helpt, hij is er echt van overtuigd dat het goed is zo. Naja, niks meer aan te doen.
Moest wel lachen om deze comment: "blonde meneer in het midden dirigeert alsof die een romeinse kaars in zijn hand heeft"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ze moeten zich ook overal kenbaar maken he..
http://www.dumpert.nl/med(...)ense_metro_over.html
http://www.dumpert.nl/med(...)apjes_op_de_weg.htmlquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Haat aan dit soort kakkers met rollende R.
Zag dit al aankomenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)apjes_op_de_weg.html
Lief...quote:
Normaal lachen ze dan. Gooi je hem tegen het plafond toevallig?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief...
Mijn neefje doet weird als ik hem in de lucht hou en gooi
Zou niet durven. Ik gooi hem lichtjes omhoog en soms houd ik hem gewoon boven mijn hoofd. Hij verkrampt helemaal en kijkt zoals de kindertjes in voorgaande film. Tis een beetje een schijtbak denk ik. Geen problem eh. Still love him.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal lachen ze dan. Gooi je hem tegen het plafond toevallig?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/(...)57490&type=2&theater
Dees is voor Deuce.
Nice....quote:
Hopelijk staat de bruidegomsschat al klaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende week heb ik wel een gaatje vrij?
Verkeerde cultuur a sahbi.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:01 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Hopelijk staat de bruidegomsschat al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |