ik heb zelfs 2 keer een mail gekregen om voor volgende week zaterdag kaarten te kunnen kopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef robuust89 het volgende:
Kijk ik in mijn spambox, staat daar al een week een mail om defqon kaarten te kopen
Die heb ik ook gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef robuust89 het volgende:
Kijk ik in mijn spambox, staat daar al een week een mail om defqon kaarten te kopen
Een weekend is opeens een stuk interessanterquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer geen aparte kaarten voor zondag.
Gelukkig genoeg andere feestjes
Heb je nog pre-sale codes over??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb zelfs 2 keer een mail gekregen om voor volgende week zaterdag kaarten te kunnen kopen
Was toch geen album maar allemaal losse releases?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben op zoek naar het album Headhunterz - Origins met al die opnieuw uitgebrachte platen. Iemand?
Hm ja idd. Maar hoe kan ik aan die nummers komen? Zie ze alleen op spotify en YouTube staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Was toch geen album maar allemaal losse releases?
Weet je wat jij bent, met deze post?quote:
Vorig jaar een dag de tijd. Dit jaar meer weekendtickets maar de vraag zal wss ook hoger zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:37 schreef dimmak het volgende:
Qdance heeft me ook pre-sale codes beloofd, maar ik heb ze niet gekregen.
Zaterdag maar met een laptop of 10 gaan zitten. Maar weekend tickets gaan toch niet zo hard?
Ik dacht dat er vorig jaar wel een maand lang nog weekend tickets beschikbaar waren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:59 schreef imikethat het volgende:
[..]
Vorig jaar een dag de tijd. Dit jaar meer weekendtickets maar de vraag zal wss ook hoger zijn
Wat is er precies triest?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:36 schreef dimmak het volgende:
Ook wel triest trouwens.
http://www.marktplaats.nl(...)ode-defqon-2015.html
Die presale codes te koop aanbieden.quote:
Niet mijn advertentie, maar die persoon moet dat lekker zelf weten. Als ik zelf niet zou gaan en anderen hebben er schijnbaar veel geld voor over zou ik hem ook lekker verkopen. Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die presale codes te koop aanbieden.
Of is het toevallig jouw advertentie.
Ik heb alvast 1 weekend kaart voor je!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:37 schreef dimmak het volgende:
Qdance heeft me ook pre-sale codes beloofd, maar ik heb ze niet gekregen.
Zaterdag maar met een laptop of 10 gaan zitten. Maar weekend tickets gaan toch niet zo hard?
Zou cool zijn, ben ik in 1x klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zal nog even overleggen met de groep, anders heb ik misschien nog wel een code over
Als bovenstaande niet lukt zou dit top zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb alvast 1 weekend kaart voor je!
de comfort zone is aan de rechterkant van de foto, dat stuk waar al die 'containers' staanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Comfort zone.. is dat in dat rondje langs de weg?(van wat ik begrijp zitten wij 34 ofzo..)
Oeps sorry bedoelde op de riviera campingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de comfort zone is aan de rechterkant van de foto, dat stuk waar al die 'containers' staan
(het kleine rode pijltje wijst trouwens naar de tent waar ik vorig jaar zat)
[ afbeelding ]
ik vond het al raar dat je een nummer noemde, daar werken ze op de Q-camping niet meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oeps sorry bedoelde op de riviera camping![]()
Heb jouw antwoord beetje verkeerd gelezen
Ik.quote:
Het is een Black Box, dus dat zit over het algemeen wel goed. Heb zelf een voorkeur voor de HMH omdat je daar geen tribunes aan de zijkant hebt. Maar de Ziggo Dome heeft absoluut goed geluid.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:20 schreef Aasder het volgende:
Hoe is het geluid in de Ziggodome eigenlijk??
is de vloer in de Ziggo Dome ook net zo glad als in de HMH?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is een Black Box, dus dat zit over het algemeen wel goed. Heb zelf een voorkeur voor de HMH omdat je daar geen tribunes aan de zijkant hebt. Maar de Ziggo Dome heeft absoluut goed geluid.
Volgens mij wel, maar weet niet zeker meer, is ook twee jaar geleden dat ik er was.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is de vloer in de Ziggo Dome ook net zo glad als in de HMH?
Gefeliciteerd!quote:
dat knotje ookquote:
je zit in het verkeerde topicquote:
Mooiquote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is een Black Box, dus dat zit over het algemeen wel goed. Heb zelf een voorkeur voor de HMH omdat je daar geen tribunes aan de zijkant hebt. Maar de Ziggo Dome heeft absoluut goed geluid.
Hij weet ook geen dans houding te geven op deze muziek.quote:
Ik dacht al, waar herken ik dat van? Teletubbies?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij weet ook geen dans houding te geven op deze muziek.
er zit weer zang in met gare zelfbedachte lyrics dus je weet wat ik er van vind.quote:
Een topplaat!quote:Op woensdag 1 april 2015 17:02 schreef mstx het volgende:
[..]
er zit weer zang in met gare zelfbedachte lyrics dus je weet wat ik er van vind.
Melodie is best lekker though....quote:Op woensdag 1 april 2015 17:02 schreef mstx het volgende:
[..]
er zit weer zang in met gare zelfbedachte lyrics dus je weet wat ik er van vind.
Geniaal Activator op een dergelijke stage.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:11 schreef mstx het volgende:
CRAFT Festival | Ouwe Jongens Krentenbrood
'We go back. Back in the days. Early sounds. Kicking the bass'
Lose Your Mind voegt een Early Hardstyle stage aan de programmering toe. De line-up van de Ouwe Jongens Krentenbrood stage tijdens CRAFT Festival dat op 25 juli plaatsvindt op de NDSM-Werf in Amsterdam is:
Zany
Alpha²
Luna
Activator
Pavo
Balistic
Pila
Trilok & Chiren
Faistos & Mointec
The Vinyl Pimp
Jones
Silvio Aquila
Mani
Lanoz
ik ben er morgen ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwartiertje reizen, misschien toch maar last-minute kaartje kopen:
Remember in 013
22:00 - 23:00: Mani
23:00 - 00:00: Luna
00:00 - 01:00: Davide Sonar Italië
01:00 - 02:00: D-Block & S-te-Fan
02:00 - 03:00: Josh & Wesz
03:00 - 04:00: Tatanka
Wat kan ik verwachten? T/m 2005 of 2005-2009? Ik vind vooral die tweede interessantquote:
voornamelijk het 2e, alleen Mani draait meestal wat meer early.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten? T/m 2005 of 2005-2009? Ik vind vooral die tweede interessant
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef mstx het volgende:
[..]
voornamelijk het 2e, alleen Mani draait meestal wat meer early.
hoezo die release tegen je borst geplakt?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:38 schreef S-te-Fan het volgende:
Als je een jongen ziet met deze release tegen zijn borst aangeplakt
[ afbeelding ]
dan zou ik het zomaar kunnen zijn.
alle QAPITAL-gangers veel plezier gewenstquote:
* mstx gooit deze plaat er maar weer eens opquote:
Vorig jaar alleen de zondag geweest (eerste keer Rebirth).quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:37 schreef imikethat het volgende:
Zaterdag Rebirth, derde jaar en elk jaar gezellig
Gewoon genieten, het weer zou goed moeten zijn. Hopen dat het weer genieten in het zonnetje isquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vorig jaar alleen de zondag geweest (eerste keer Rebirth).
Dit jaar de zaterdag aanwezig en kan in ieder geval niet wachten!!!
quote:Dope Monkeys are 2 producers from Hamburg with the aim to produce funny topics as professionally hardstyle tracks.
The first idea came very quickly. with "I wanna be a hippy"...
New Ideas are already sorted.
So if you want to get informed about, you can follow us here on soundcloud and like us on Facebook.
Ik dacht waar hoorde ik die eerder maar dat was in de Access Podcast van Geck-o, lekker nummer en die podcast is ook een aanraderquote:Op donderdag 9 april 2015 10:30 schreef ElDani het volgende:
https://soundcloud.com/t-b-a/alphaverb-houserockerz
zeker. Goed mixwerk, orignele platenkeuze. Heel uniek! Hopelijk word hij veel geboekt en gaat deze stijl een beetje meecirculeren in het geheel.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik dacht waar hoorde ik die eerder maar dat was in de Access Podcast van Geck-o, lekker nummer en die podcast is ook een aanrader
Alphaverb, terug was weggeweestquote:Op donderdag 9 april 2015 10:30 schreef ElDani het volgende:
Bert, what the hell?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef mstx het volgende:
nog nooit van die gasten gehoord maar het klinkt wel geinig
[..]
Volgens mij een eerste plaat van Alphaverb die ik van begin tot eind kan waarderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:30 schreef ElDani het volgende:
quote:
help, die synthsquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:43 schreef Lamabal het volgende:
Wat een heerlijke plaat is het ook
https://soundcloud.com/gu(...)-god-be-with-you-all
Dan ben je flink vroeg nogquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Danke schon!
Over half uurtje lekker rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |