Sinds 1978 toen er nog slechts 3 tentjes stonden en je nog illegaal kon gokken.quote:
Oesters ... Nee dank jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Surinaams is zo lekker, maar die oesters klinken ook goed
Beetje appel/wijnazijn met fijngesnipperde sjalotjes bij die oesters, yummie!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Surinaams is zo lekker, maar die oesters klinken ook goed
Weet een restaurantje in Arnhem en wanneer ik beetje in de buurt ben daar, gaat er weer wat lekker eten mee naar huis.quote:
Is je man dan al op pad?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zojuist mijn favoriete restaurant in Den Haag gebeld om te bespreken voor zondag
Heb geen toevoeging meer...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds 1978 toen er nog slechts 3 tentjes stonden en je nog illegaal kon gokken.
Vertel nog eens opa MM.
gewoon rauw met een beetje citroensap vind ik ook primaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje appel/wijnazijn met fijngesnipperde sjalotjes bij die oesters, yummie!
Ik vind Griekse eten heel lekker hoor en helemaal als ik getrakteerd word.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga vrijdag onverwacht uit eten. Gewoon simpel bij de Griek, maar dat is prima, een vriendin zou hier komen eten omdat ze in de buurt een training heeft, maar ze heeft wat te vieren, dus ze trakteert.
Jawel....het was eigenlijk een voetbalfeest en iets met hanen was er ook nog. Of kippen dat weet ik niet meer.quote:
Of gegratineerd met een beetje kaasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon rauw met een beetje citroensap vind ik ook prima
Haantje de voorstequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....het was eigenlijk een voetbalfeest en iets met hanen was er ook nog. Of kippen dat weet ik niet meer.
Ik ken ook erg goede Griek hier in de buurt en alle Grillgerechten 10 Euro, maandag t/m donderdag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga vrijdag onverwacht uit eten. Gewoon simpel bij de Griek, maar dat is prima, een vriendin zou hier komen eten omdat ze in de buurt een training heeft, maar ze heeft wat te vieren, dus ze trakteert.
ik hou niet zo van vlees, maar ach, de rest er omheen vind ik prima, en baklava na is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Griekse eten heel lekker hoor en helemaal als ik getrakteerd word.
Vogeltjes in kooien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel....het was eigenlijk een voetbalfeest en iets met hanen was er ook nog. Of kippen dat weet ik niet meer.
Het lekkerste van de Griek vind ik de tzatziki.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hou niet zo van vlees, maar ach, de rest er omheen vind ik prima, en baklava na is het belangrijkste.
knoflookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lekkerste van de Griek vind ik de tzatziki.
Kaas vind ik heerlijk, maar niet gesmolten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gegratineerd met een beetje kaas
Ja dat is lekker spul.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hallo. Het is jouw verhaal. Wees blij dat er iemand is die met belangstelling jouw berichten leest en weet te onthouden.. De meesten zijn te beroerd om een paar pagina's terug te lezen.quote:
weet Fann er van?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft dan net andersom, die lust geen kaas, behalve gesmoltenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaas vind ik heerlijk, maar niet gesmolten.
Enkele uitzonderingen daargelaten (lasagna)...
mijn vader ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft dan net andersom, die lust geen kaas, behalve gesmolten
Vertel het dan helemaal of niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hallo. Het is jouw verhaal. Wees blij dat er iemand is die met belangstelling jouw berichten leest en weet te onthouden.. De meesten zijn te beroerd om een paar pagina's terug te lezen.Kutbejaarden.
Mijn schoonzoon lust geen kaas, mijn vader lust geen kaas, ik snap dat niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in Utrecht heb je Boro. Al tig jaar dezelfde kaart, bij mooi weer langs het water zitten ( en per ongeluk je bestek in de gracht laten vallen). Oubollig, maar prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit er bij jullie in de buurt nog een (voormalig) Joegoslavisch restaurant?
Dat vind ik nog steeds geweldig, in Haarlem zit nog een bejaarde Kroaat met een lullig restaurantje, maar o zo lekker....
Goudkuipje, Slankie...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind bijna alle kaas lekker. Als ik in Frankrijk ben komt er wekelijks een kaaswagen langs, dan sta ik als een kind in een snoepwinkel van allerlei lekkers te kiezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon lust geen kaas, mijn vader lust geen kaas, ik snap dat niet?
Er zijn dus meer mensen die dat hebben, ik dacht dat het vooral aanstelleritis was.quote:
De Griek hier is zolang ik er woon zo'n 12 jaar inmiddels en ver daarvoor waarschijnlijk al precies hetzelfde, alsof de tijd heeft stilgestaan daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in Utrecht heb je Boro. Al tig jaar dezelfde kaart, bij mooi weer langs het water zitten ( en per ongeluk je bestek in de gracht laten vallen). Oubollig, maar prima.
Had ik al verteld van de ladingen kaas die we altijd mee terug nemen uit Normandië waardoor de auto dan ruikt alsof er 10 lijken in leggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind bijna alle kaas lekker. Als ik in Frankrijk ben komt er wekelijks een kaaswagen langs, dan sta ik als een kind in een snoepwinkel van allerlei lekkers te kiezen.
Met zo'n muts?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
zal ik dan maar weer vertellen dat ik een kaasmeisje ben?
Ja ja, jouw vader heeft de Maaslander kaas uitgevonden, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
Zit in de familie zeker ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
Maaslander?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
Kopkaasmeisje?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
Nee, dat had je nog niet verteld, maar had ik al verteld dat als ik naar Frankrijk ga ik kilo's Nederlandse kaas mee neem voor mijn schoonzus?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik al verteld van de ladingen kaas die we altijd mee terug nemen uit Normandië waardoor de auto dan ruikt alsof er 10 lijken in leggen?
Zo ja, dan herhaalt KT dan zo de details en zo niet, dan doet 'ie dat over een tijdje wel...
Nee, ook nog niet gehoord, maar het verbaast me niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog niet verteld, maar had ik al verteld dat als ik naar Frankrijk ga ik kilo's Nederlandse kaas mee neem voor mijn schoonzus?
In Volendam?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik ooit een drankje heb gedronken met Piet Veerman?
Piet lust ze wel, dus die drinkt ze met iedereen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Jonge kaas, ik neem dan jonge kaas mee naar Frankrijk, want dat kennen ze daar helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ook nog niet gehoord, maar het verbaast me niks.
Goed Hollands (oude) kaas is een delicatesse...
Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jonge kaas, ik neem dan jonge kaas mee naar Frankrijk, want dat kennen ze daar helemaal niet.
Onder het genot van een kaasplankje ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Waar ander?quote:
Ik heb het idee dat ik dit verhaal al honderd keer heb verteld op Fok!, maar het is alweer een jaar of 25 geleden dat ik met mijn zussen in Volendam was, we waren onderweg naar de bruiloft van mijn nicht in Hoorn en het leek ons wel leuk om in Volendam een hapje te gaan eten. In het restaurant waar we net lekker ons eten op hadden was ook Piet Veerman en die bood ons een drankje aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet lust ze wel, dus die drinkt ze met iedereen.
Special occasion?
Inderdaad, als je die zoutkristallen nog proeft en voelt. Ik kocht laatst in de Markthal een heerlijk stuk Rotterdamse (ja jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niks aan.
Oude kaas, met de zoutkristallen er in, daar kan je me voor wakker maken...
Zit ik gisteren in het Oud Handelsgebouw tegenover het station, valt mijn oog op de steen waarop de naam van de ontwerper staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, als je die zoutkristallen nog proeft en voelt. Ik kocht laatst in de Markthal een heerlijk stuk Rotterdamse (ja ja) oude kaas, heerlijk!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, jouw vader heeft de Maaslander kaas uitgevonden, toch?
Gladde aal is het, maar hilarisch vonden wij het wel en mijn oudste zussen zijn maar een jaar of 8 jonger dan Pietje zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Kende het verhaal van Piet V. niet, maar hij staat er om bekend om jonge meiden dronken te voeren en dan verhalen te vertellen over de vangst van z'n paling...
25 Jaar terug was jij toch pas 19 of zo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gladde aal is het, maar hilarisch vonden wij het wel en mijn oudste zussen zijn maar een jaar of 8 jonger dan Pietje zelf.
Maaskant hčquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik gisteren in het Oud Handelsgebouw tegenover het station, valt mijn oog op de steen waarop de naam van de ontwerper staat.
Weet je hoe die man heette, Deis?
18 om precies te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
25 Jaar terug was jij toch pas 19 of zo?
Ik schoot gisteren ineens enorm in de lach toen ik dat zag.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ook op je bingokaart gemoeten
Maar dan zie je wel dingen en kom je op plaatsen waar je normaal niet zo snel zou komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schoot gisteren ineens enorm in de lach toen ik dat zag.
Heb het maar niet uitgelegd waarom...![]()
Was gisteren bijna verdwaald in de stad, wandelend de verkeerde afslag genomen en een takke eind om moeten lopen...
Het was al donker dus zo veel zag ik niet meer. Dat was ook de reden dat ik de verkeersde afslag nam, denk ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel dingen en kom je op plaatsen waar je normaal niet zo snel zou komen.
Lelijk oud gebouw is het Groothandelsgebouw hč, echt vergane glorie.
Ik was er vorig jaar ofzo en vond het vooral oude meuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was al donker dus zo veel zag ik niet meer. Dat was ook de reden dat ik de verkeersde afslag nam, denk ik...
Ik vond dat Handelsgebouw wel gaaf. Mooie steenpatronen binnen en met mooie ruimtes.
Heb me er prima vermaakt, de hele dag zitten tekenen...
Ik moest denken aan bouwwerken van Berlage en die vind ik ook mooi.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar ofzo en vond het vooral oude meuk.
Waarom moest je daar zijn, wat heb je voor leuks gedaan?
Dat klinkt wel leuk, als je een beetje kan tekenen tenminste.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest denken aan bouwwerken van Berlage en die vind ik ook mooi.
Ik had gisteren een traing 'Visueel denken', oftewel problemen niet in woorden (om)schrijven maar alles via tekeningen duiden. Was bij De Jongens van de Tekeningen: http://www.jongensvandetekeningen.nl/
Die werken wel eens voor ons en nu gingen we dus bij hun 'op les'...
Ik heb een grafische achtergrond, reproduktietekenen om precies te zijn, dus ik kon aardig uit de voeten...
Om een idee te krijgen:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, als je een beetje kan tekenen tenminste.
Dat geloof ik en tekenen jullie dan individueel of in een groepje?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om een idee te krijgen:
Kunnen tekenen is inderdaad een pre, de opdracht 'Teken democratie' viel niet bij al mijn collega's in goede aarde...
Individueel en met stift op papier was het gisteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik en tekenen jullie dan individueel of in een groepje?
Niet vergeten je huiswerk te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Individueel en met stift op papier was het gisteren.
Volgende week met het gekregen Wacom tekentablet in Photoshop en dan in koppels.
Dan krijgen we thema's uit te werken.
Heb ook huiswerk: Teken een besproken onderwerp uit DWDD in één afbeelding.
Ik doe mijn best, juf!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet vergeten je huiswerk te maken.
Ik ga slapen
ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, hoewel dat toen nog de Amsterdamse Grafische School heette...
oh die!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
Hij was die ene met geschoren kop en een petje
Nee, bloempot-/champignonkapsel a la Martin Gore van Depeche Mode toen, bovenzijde lang krullend geblondeerd en onderzijde donker gemilimeterd. Mijn crea periode...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
Hij was die ene met geschoren kop en een petje
ik was daar in 1985, 3e jaar reproquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bloempot-/champignonkapsel a la Martin Gore van Depeche Mode toen, bovenzijde lang krullend geblondeerd en onderzijde donker gemilimeterd. Mijn crea periode...
Welk jaar zat je daar, Sas?
Ik mocht de eerste 2 klassen overslaan en begon dus in de 3e.
Heb het alleen nooit afgemaakt, ben na een jaar van school gegaan.
Ging me niet snel genoeg, vond het saai worden...
Ken je Wouter G. nog?
Of Philip P.?
Ik ben dol op computers bouwen en ben er aardig goed in.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
vond het stom en wilde graag met computers ontwerpen maar dat stond in de kinderschoenen![]()
Ik moet echt een keer naar zo'n eiland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:06 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een teken![]()
*twilight zone muziekje start*
ik wilde mét computers ontwerpen, ik weet er veel van maar ik kan zelf geen computers makenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben dol op computers bouwen en ben er aardig goed in.
Ik heb er in 1984 en 1985 gezeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was daar in 1985, 3e jaar repro![]()
vond het stom en wilde graag met computers ontwerpen maar dat stond in de kinderschoenen![]()
dus ben ik na dat 3e jaar gestopt
owquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er in 1984 en 1985 gezeten.
We hebben elkaar net gemist dus...
Heb er wel leren airbrushen, dat vond ik tof.
Kwam later goed van pas met de graffiti...
Mw. MM zat daar ook op school en heeft wel de repro opleiding afgemaakt.
Ze kwam in dienst bij FHV/BBDO, toen het grootste reclamebureau van Nederland en was kort daarna één van de eersten die met de Mac aan de gang mocht. Dat heeft haar geen windeieren gelegd...
Leuk!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
owdie eerste grafische Macjes
![]()
en airbrushen inderdaad en letterzetten!
ben ontwerper geworden op grafisch ontwerpbureaus, daarna de reclame in, daarna de Internetbuble in
en nu wil ik naar de kunstacademiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ben daarna de computer/internet business in gegaan en daar hang ik dus nog rond...
Dan ga ik ze bouwen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wilde mét computers ontwerpen, ik weet er veel van maar ik kan zelf geen computers maken
Cabaret Voltaire is aardig goed en totaal vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Die synth docu is geweldig, met o.a. Cabaret Voltaire en Wendy Carlos...
dat zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar... Elke dag op en neer met de boot
Nee joh. In die ene film (party people ofzo?) hadden ze nog een prominente rol.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Cabaret Voltaire is aardig goed en totaal vergeten.
Zo kun je alles wel relativeren, ze zijn vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh. In die ene film (party people ofzo?) hadden ze nog een prominente rol.
Jouw geheugen is defect en hoe meer relativeren hoe beter.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo kun je alles wel relativeren, ze zijn vergeten.
alles kan maar de Aap staat op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Op kamers kan natuurlijk ook in de grote stad
Mijn geheugen is gespleten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw geheugen is defect en hoe meer relativeren hoe beter.
Bestaat er geen interactieve opleiding?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
alles kan maar de Aap staat op de eerste plaats
waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben een tijdje taxibus chauffeur geweest voor bijzondere kinderen, allerlei rolstolfiguren, ouderen naar de dagopvang.
Na een jaar vond ik het te belastend, zo'n bus vol kinderen die elke dag weer lastig zijn.
Misschien een paar workshopjes volgen over de mogelijke technieken en dan gewoon doen idd .. Atelier achter in de tuin en klaarquote:
Ik had teveel tijd en ze zochten taxichauffeurs op zo'n busjequote:
én? hoe ziet de eikel er uit?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:54 schreef Kingstown het volgende:
MM zijn pener is zo groot nu hij die docu aan het kijken is dat hij bijna bij mij door het scherm heenkomt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:50 schreef MadMaster het volgende:
Vince Clarke, nog bij Depeche Mode, wat een docu!
Zet je 3D bril op, I'm coming out!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:54 schreef Kingstown het volgende:
MM zijn pener is zo groot nu hij die docu aan het kijken is dat hij bijna bij mij door het scherm heenkomt.
ik mag datquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, nou, nou....MM een eikel noemen gaat wel erg ver sacha.
Die blijft ook nog steeds leuk, die donkere kijkt zo geil.quote:
Grootste hit, absoluut niet hun beste song.quote:
Ik ga voor blond in dit geval...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die blijft ook nog steeds leuk, die donkere kijkt zo geil.
Moeten, moeten...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM en sacha moeten gewoon gaan trouwen. Perfecte match!
Deze was eerder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook groot geworden door een cover...
Maar geen hit...quote:
Wij niet dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Ik zat toen al op de grote school
Ruilen wat je nog niet hebt, speculeren...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....we zijn hier toch incestueus bezig. Beetje ruilen is dan geen enkel probleem.
Die gans met doorzichtig folie over het hoofd heb ik nog. Dat is toch van Depeche Mode?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die dingen heb ik ook op vinyl, dat is weer helemaal in.
Gaaf, hč...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die dingen heb ik ook op vinyl, dat is weer helemaal in.
De eerste met o.a. Electricity zijn wel de moeite waard...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een bezoekje aan de schaamhoek waard ja.
Mijn verjaardagsplaat...quote:
ook van Ultravoxquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een bezoekje aan de schaamhoek waard ja.
Ik lach wel, al die Jamaicaanse shit is ineens geld waard.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaaf, hč...
Ben blij dat ik die shit nooit weg gedaan heb.
Hoeveel kinderen wil je?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:16 schreef sacha het volgende:
en visage, depeche mode, Japan, duran duran, haircut 100...
Je snapt dat nummer niet dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:16 schreef MadMaster het volgende:
The Model, één van de zwakste Kraftwerk songs ooit...
Jawel, maar muzikaal vind ik het niks...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je snapt dat nummer niet dan.
Daar weet Sacha niets van, dat is jouw afdeling, ik regel het met 1 PC.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je een hoop te bieden, originele Moogs, Rolands en Korgs...
Het is heerlijk droog.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar muzikaal vind ik het niks...
Heb ik ook, maar de originelen zijn zo veel mooier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet Sacha niets van, dat is jouw afdeling, ik regel het met 1 PC.
Ben het met je eens maar om te beginnen niet echt haalbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar de originelen zijn zo veel mooier.
Zowel qua uiterlijk als qua inhoud...
Ik leg het Sas graag met liefde uit...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben het met je eens maar om te beginnen niet echt haalbaar.
Smaken verschillen, draai zelf op Electro feestjes Dub.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou juist van het bombastische van synthesizers, Das Model is me te steriel...
dan moet je hun laatste live concerten neerladen, echt mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Depeche Mode is na de eerste albums ook de verkeerde kant op gegaan...
Dub heeft met de echo's ook veel bombastische zaken die ik wel waardeer...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Smaken verschillen, draai zelf op Electro feestjes Dub.
Zal ik paar mooie opzoeken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub heeft met de echo's ook veel bombastische zaken die ik wel waardeer...
Nee, sorry, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je hun laatste live concerten neerladen, echt mooi
Nee eerst nog sound of songsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:31 schreef MadMaster het volgende:
Kraftwerk nu weer en dan weer de Synths...
PP Heb je al een Ziggp bo aangevraagd?quote:
Ik heb dat Casio keyboardje nog, was mijn eerste 'synth'...quote:
UPC gaat in Nederland Ziggo heten... Ziggo heeft een andere blacklist... voordat ze die samen hebben gebracht duurt nog wel even denk ik zo ...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ziggo is toch gewoon UPC in ander jasje?
Heb nog 2 keyboards, 3 versterkers, 2 mengpanelen, 6 draaitafels, een dubbele CD spelert en paar dikke Peavey speakers.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat Casio keyboardje nog, was mijn eerste 'synth'...
[ afbeelding ]
Ik wacht het geduldig af.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
UPC gaat in Nederland Ziggo heten... Ziggo heeft een andere blacklist... voordat ze die samen hebben gebracht duurt nog wel even denk ik zo ...
Dat keyboardje gebruik ik nauwelijks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog 2 keyboards, 3 versterkers, 2 mengpanelen, 6 draaitafels, een dubbele CD spelert en paar dikke Peavey speakers.
De meeste tuinfeestjes krijg ik wel vol daarmee.
Een oude Yamaha FM ding heb ik nog en een GEM ding met samples al.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat keyboardje gebruik ik nauwelijks.
Maar weer eens uit het stof halen. Heb nog een andere Casio, met wel 3 seconden sample mogelijkheid...
Als ik ga draaien neem ik laptop mee en stapel platen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
Maar kunnen jullie er ook iets op spelen of creeren?
X=factor winner waardig... Maar ik ben dr uit het verloren ... Ze dook het krakerscircuit in ...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een Spaans/Duits meisje dat hier een kamer huurde en die had een dikke Yahama keyboard ding.. Ze heeft er hier nooit op gespeeld, maar ik kreeg wel 3 cd's van haar.. Want ze zong er ook bij... Erg goed zelf. Helaas kan ik niets online van dr vinden ....
Easy job voor op een vakantie eilandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was de geluidsman van Bertus op Mallorca, band starten, stoppen, nog keer of 2 soms 3x aanzetten voor toegift en klaar.
Ja was op strand liggen, lekker eten en zuipen alles gratis met nog wat poen erbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Easy job voor op een vakantie eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |