Omdat je niet weet of het nep of echt is, moet je uitgaan van echt. Het LEEK (op de beelden op TV) echt (zeker door de silencer).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vooral om het feit dat men dacht dat het een echt vuurwapen was.
Precies!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je niet weet of het nep of echt is, moet je uitgaan van echt. Het LEEK (op de beelden op TV) echt (zeker door de silencer).
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:07 schreef Rafeiro het volgende:
Thema: dieren in combinatie met een priemgetal.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je moet het de DJ niet te makkelijk maken.
In dat geval: geile nonnetjes!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Babylon ZOO voor de diertjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:07 schreef Rafeiro het volgende:
Thema: dieren in combinatie met een priemgetal.
Daar sta jij wel om bekendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Cornelis Vreeswijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval: geile nonnetjes!
(Ik kan me 2 nummers verzinnen.)
Nonnetjes: Checkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat geval: geile nonnetjes!
(Ik kan me 2 nummers verzinnen.)
Wij hebben onze eigen M. Muisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
Welk moeilijk kiezen, de laatste aflevering van martijn muijs in de avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tja... Mannetjes en vrouwtjes muis... Moeilijk kiezenquote:
Ik kies altijd voor het mannetjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar tja... Mannetjes en vrouwtjes muis... Moeilijk kiezen
Various Artists - Non Non Rien N'a Change? (English Subtitles)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zal mijn interpretatie van een held op ongebruikelijk schoeisel iets toelichten. Wel erg abstract wellicht.Nancy Sinatra - These boots are made for walkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja, anders wordt het zo'n dooie boelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]____________________________________________________________________________!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zal mijn interpretatie van een held op ongebruikelijk schoeisel iets toelichten. Wel erg abstract wellicht.Nou als je Elvis een held vindt; die had nog een paar blauwe patta's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van suède!
![]()
Ik zit hier aan een paintbaas!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tijd voor een grolschje
wat is dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan een paintbaas!Proost!
Cool gevondenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
Held op ongebruikelijk schoeisel:
Schoeisel van een ander, held want persoon die het zingt heeft diepe dalen overwonnen (drugs verslaving etc.) en Dave Gahan is gewoon een held
hier ook, en nu weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Vanochtend was hel wel echt bizar tering eng glad.
Paar fietsers onderuit zien gaan, de auto meermaals voelen glijden, niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |