abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:47:09 #126
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149371673
quote:
99s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:45 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zie 15 schoten op doel, tegen 7 ofzo.
Ik zie een doorgebroken speler tegen de grond.
Een tegenstander die staat te rekken en overtredingen maakt.

En zo domineer je tegen een CL plaats, maar verlies je.

Voor de winterstop kon een paderborn meer schoten op doel hebben dan bvb
Ja net wat ik zeg , weer net niet . Ik zou als tegenstander ook de boel gek maken en tijd rekken etc
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:50:53 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149371839
Lekker dan die wet van Murphy
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:52:57 #128
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149371922
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja net wat ik zeg , weer net niet . Ik zou als tegenstander ook de boel gek maken en tijd rekken etc
Nou ja, bayer en augsburg kunnen dat nog. De komende tegenstanders kunnen dat niet. Niet zoals BVB tegen Bayer en vandaag speelt. Dan komen die punten, dan komt ook de rust. Dan moet je een spits kopen, een Sahin, een Weidenfeller, een großkreutz verkopen. Reus houden, spits aantrekken en dan doe je volgend jaar weer mee.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:54:31 #129
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149371992
quote:
99s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:52 schreef XL het volgende:

[..]

Nou ja, bayer en augsburg kunnen dat nog. De komende tegenstanders kunnen dat niet. Niet zoals BVB tegen Bayer en vandaag speelt. Dan komen die punten, dan komt ook de rust. Dan moet je een spits kopen, een Sahin, een Weidenfeller, een großkreutz verkopen. Reus houden, spits aantrekken en dan doe je volgend jaar weer mee.
Hadden ze eerder moeten doen , dat ingrijpen op spelersgebied.
En net wat je zag met Immobile , het lukt gewoon niet , alles zit gewoon tegen. Ze spelen wel goed opzich
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:04:17 #130
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149372414
Misschien moeten ze maar op de counter spelen, hebben ze wel het volk voor
RED ONS HENNIEGOD
  User die overal opduikt 2022 woensdag 4 februari 2015 @ 22:05:52 #131
186611 Haags
pi_149372481
Dortmund, mijn club :(
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:08:13 #132
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149372571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund, mijn club :(
Wetje van Murphy
RED ONS HENNIEGOD
pi_149377338
Als Juve hier van verliest mogen ze zich wel schamen. Dortmund mist aanvallend zoveel kwaliteit. Zou wat zijn Tommie Beugelsdijk volgend jaar spelend voorde gelbe wand.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2015 @ 08:11:21 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_149378751
De kans dat de Nederlandse trainer Jos Luhukay zaterdag nog bij Hertha BSC op de bank zit, lijkt klein. Door de nederlaag gisteren tegen Bayer Leverkusen (0-1) is de ploeg afgezakt naar de zeventiende plaats. Manager Michael Preetz heeft een crisisberaad aangekondigd. ,,We zullen met elkaar gaan discussiëren en niet over elkaar'', aldus Preetz.

De fans riepen gisteren al om het vertrek van Luhukay. De ploeg draait het hele seizoen al moeizaam. De coach wil zelf echter niet opgeven. Hij vindt dat zijn team heeft laten zien achter hem te staan. ,,Dat hebben de jongens negentig minuten getoond. Ik heb daar geen seconde over getwijfeld. We moeten ons de komende twee dagen herpakken en moeten er in Mainz voor zorgen dat we punten pakken'', zei de trainer na de wedstrijd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149383559
Dortmund was matig hoor, de Wet van Murphy is wel van toepassing op die ploeg inderdaat.
pi_149386204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef tong80 het volgende:
De kans dat de Nederlandse trainer Jos Luhukay zaterdag nog bij Hertha BSC op de bank zit, lijkt klein. Door de nederlaag gisteren tegen Bayer Leverkusen (0-1) is de ploeg afgezakt naar de zeventiende plaats. Manager Michael Preetz heeft een crisisberaad aangekondigd. ,,We zullen met elkaar gaan discussiëren en niet over elkaar'', aldus Preetz.

De fans riepen gisteren al om het vertrek van Luhukay. De ploeg draait het hele seizoen al moeizaam. De coach wil zelf echter niet opgeven. Hij vindt dat zijn team heeft laten zien achter hem te staan. ,,Dat hebben de jongens negentig minuten getoond. Ik heb daar geen seconde over getwijfeld. We moeten ons de komende twee dagen herpakken en moeten er in Mainz voor zorgen dat we punten pakken'', zei de trainer na de wedstrijd.

:P
En ontslagen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:40:51 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149386451
Dus Heitinga en Beerens naar de reservebank!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149386624
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef XL het volgende:
Dus Heitinga en Beerens naar de reservebank!
Voor Heitinga zou dat een vooruitgang betekenen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:52:48 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149386823
Ik reageer maar serieus (hoewel zeer grappig). Hij is geblesseerd, maar speelde wel zeer regelmatig.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149387674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En ontslagen.
het leven in de waan van een voetbal dag. Alsof je thuis niet kunt verliezen van Leverkusen! Ongelooflijk.....plek 13 t/m 18 staat op 3 punten van elkaar. 1x keer winnen en de wereld ziet er weer anders uit.

Hoop dat Luhukay snel weer een andere mooie club krijgt.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:35:18 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149388115
Ze staan er wel kut voor. Ze investeren sowieso de laatste jaren al hun geld in degradaties. Luhukay roeide met de riemen die hij had, maar je kunt er niet echt wat van maken en hoewel hij met matig spelersmateriaal efficient kan voetballen is het nu bij Hertha allemaal wel heel erg matig en denken ze bij Hertha in de direktiekamer dat ze in de Bundesliga horen.

Luhukay lijkt ook niet echt in staat door te pakken op het moment dat hij matig spelersmateriaal naar de Bundesliga brengt. Hij kan ze in het tweede rijtje houden en niet degraderen, maar komt daar niet voorbij. Zowel Augsburg als Hertha daarbij als voorbeeld.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149388134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:20 schreef reddevil1408 het volgende:

[..]

het leven in de waan van een voetbal dag. Alsof je thuis niet kunt verliezen van Leverkusen! Ongelooflijk.....plek 13 t/m 18 staat op 3 punten van elkaar. 1x keer winnen en de wereld ziet er weer anders uit.

Hoop dat Luhukay snel weer een andere mooie club krijgt.
Ja, ik vind ook dat hij weer een mooie club verdiend.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:41:44 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149388295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:35 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, ik vind ook dat hij weer een mooie club verdiend.
De hele 2. Bundesliga zal hem wel willen. Zat mooie clubs daar!

Nürnberg, 1860 München, St. Pauli gaan allen ver beneden hun stand....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149388384
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:35 schreef XL het volgende:
Ze staan er wel kut voor. Ze investeren sowieso de laatste jaren al hun geld in degradaties. Luhukay roeide met de riemen die hij had, maar je kunt er niet echt wat van maken en hoewel hij met matig spelersmateriaal efficient kan voetballen is het nu bij Hertha allemaal wel heel erg matig en denken ze bij Hertha in de direktiekamer dat ze in de Bundesliga horen.
Het is altijd al een cowboy club geweest: altijd onrustig en nooit eens een fatsoenlijk resultaat.
Misschien waren de resultaten onder Jos de afgelopen jaren dan nog wel de beste (ondanks het matige elftal) en had ik verwacht dat hij nog enig krediet had. Zeker omdat de missie op de ranglijst lang niet onmogelijk is met de nr 12 t/m 19 op 6 punten van elkaar.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:48:49 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149388481
Bij Augsburg kon hij ook nooit op steun rekenen, terwijl hij daar zoveel krediet verdiend. Moet je kijken waar die nu staan, dankzij hem!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:25:21 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149389706
Luhukay lijkt me typisch z,on trainer die spelers fit maakt maar ze voetballend geen hol kan bijbrengen
RED ONS HENNIEGOD
pi_149390842
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:48 schreef XL het volgende:
Bij Augsburg kon hij ook nooit op steun rekenen, terwijl hij daar zoveel krediet verdiend. Moet je kijken waar die nu staan, dankzij hem!
Volgens mij moest hij daar weg ivm een verschil van mening over het te voeren beleid, niet zo zeer om zijn prestaties.

Maar Augsburg staat momenteel wel veel te hoog op de ranglijst, het is niet bepaald het Zwolle met sprankelend en goed voetbal in de Bundsliga. Die hoge plek komt vooral dat een hoop gerenommeerde clubs zoals Leverkusen, Schalke, Hamburg, Dortmund, etc. het laten afweten.
  donderdag 5 februari 2015 @ 16:53:55 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149392415
Zoals terecht opgemerkt. Zo slecht staat Hertha er niet voor. Dus of het alleen om de punten gaat....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149396140
Als Skjelbred terug is gaat Hertha wel weer richting plaats 10-13.
pi_149397758
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Luhukay lijkt me typisch z,on trainer die spelers fit maakt maar ze voetballend geen hol kan bijbrengen
Nee daarom loods hij bijna alle clubs waar hij traint richting de promotieplaatsen. Alleen in de Bundesliga is het 'm nog nooit gelukt. Zijn maar weinig trainers (op de van Gaal's etc. na) die in zijn schaduw mogen staan. Heeft toch al een mooi rijtje aan clubs op z'n CV staan.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')