Dat was te merken ja, wat een wereldbeeld heeft die jongen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matador post in BNW. Dan weet je het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij hoort eigenlijk op de bankquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Nieff staat verkeerd opgesteld, dit zei ik ook al tegen Paxcon.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst spoiler en dan niet, rare jongen ben je ook.quote:
nummer 10quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij hoort linkermiddenvelder in een 4-3-3 systeem te zijn
Rechtshalfquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat paard moet ergens zijn geliefde vetspek Chery kwijt.
Mooi,, en dan neemt Cavaliers zijn Hans Nijland UI weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Als FC Groningen de beker wint nemen Ajacied422 en ik vanaf 2016 twee jaar lang een Van de Looi-UI.
Met Van de Looi is dat een utopie. Onbegrijpelijk dat hij zoveel aanvallers binnenhaalt om beste aanvaller, Mahi, op de bank te laten.quote:
Als Groningen de beker niet wint, neemt Johannes een Sjek van Gelder ui.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Als FC Groningen de beker wint nemen Ajacied422 en ik vanaf 2016 twee jaar lang een Van de Looi-UI.
Lekker Hoesen opstellen en rommelen met De Leeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Van de Looi is dat een utopie. Onbegrijpelijk dat hij zoveel aanvallers binnenhaalt om beste aanvaller, Mahi, op de bank te laten.
Stijn vindt Peter Bosz een geweldige trainer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
Peter Bosz faalt gewoon met die ploeg
Bosz moet gewoon wat meer defensieve zekerheid inbouwen en stoppen met hoog druk zetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
Peter Bosz faalt gewoon met die ploeg
Triest dat de leiding verder wil met die idioot.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker Hoesen opstellen en rommelen met De Leeuw
dan ben je geestelijk gehandicapt
Hans Nijland lijdt aan grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat de leiding verder wil met die idioot.
Twee jaar lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Groningen de beker niet wint, neemt Johannes een Sjek van Gelder ui.
In dat geval neem ik een Jessica Alba UI.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Groningen de beker niet wint, neemt Johannes een Sjek van Gelder ui.
hahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Ajax moet Raffie terug halen naar de Arena
Ik heb een nieuwe Samsung galaxy #topmerkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit lekker te fokken op mijn nieuwe Huawei telefoon#topmerk
Met de kwaliteiten die ze hebben, is het schandalig dat ze maar 21 goals voor hebben. Zelfs Alfred Schreuder lacht hierom.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hans Nijland lijdt aan grootheidswaanzin
Marcel Bout > vd Knooiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de kwaliteiten die ze hebben, is het schandalig dat ze maar 21 goals voor hebben. Zelfs Alfred Schreuder lacht hierom.
Heb je nog meer hersenscheten voor ons in de aanbieding?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef Evertjan het volgende:
Ajax moet Raffie terug halen naar de Arena
Als PSV kampioen wordt neem jij een Cocu UI.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi,, en dan neemt Cavaliers zijn Hans Nijland UI weer.
Ha! vet mainstream.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Samsung galaxy #topmerk
Jinek is dom en gruw(l)elijkquote:
De groene hel moet terugquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten tot er een actie wordt gestart.
#Ditismijngroningenniet
Ik heb ook een Samsung Galaxy.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Samsung galaxy #topmerk
Moet jij een klap hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zien mensen in godsnaam in Dionne Stax?
Louis is het daarmee eensquote:
Je bent gewoon Jel!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die b-merken die van een container zijn gevallen zijn juist mainstream.
Ik voel een band met haar sinds ik weet dat ze elke nacht om drie uur doucht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zien mensen in godsnaam in Dionne Stax?
quote:
Zingen ,zuipen en zie maar hoe je thuiskomtquote:
Deze blijft leuk.quote:
Post hem nog even, dan kunnen we genieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes heeft ooit nog een mooie Dionne Stax gif voor mij gemaakt
Geheel toevallig heb ik mijn broekje al uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post hem nog even, dan kunnen we genieten.
Wout is sumbuddie. Tevens wereldkampioen veldrijden, dat kun je toch maar mooi op je CV hebben staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wout van Aert is zelf drie keer niks.
Nee die houd ik lekker voor mezelf hihiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post hem nog even, dan kunnen we genieten.
Joop Gall binnenhengelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De groene hel moet terug
#Nevland&Suarezindespits
Stank voor dank :squote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee die houd ik lekker voor mezelf hihi
Jammer genoeg maar voor 2 daagjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |