Uhh .. okay daar ging mijn cola door mijn neusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:11 schreef JufMariska het volgende:
.... en lunchpauze onderweg bij Mc... Eh... Restaurant de Gouden Poortjes....
Wij vonden het ook heel leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lou
Vandaag heeft Saar met de mini van Rijstebuiltje gespeeld, Zo leuk om te zien dat Saar andere kinderen ontdekt
Morgen is mn meisje dr halfjaardag... Damn wat gaat het hard!van kleine afhankelijke baby is ze in 6 mnd gegroeid tot n minimens met temperament, die heel goed weet wat ze wil en vooral wanneer (NU) ze t wil.... Ze wil zelf graag haar fles vasthouden,en het liefst de hele dag zitten.
Ze heeft mijn leven echt 10000000000x beter en mooier gemaakt.
+1 Ik krijg/kreeg het altijd helemaal warm van een drankje met alcohol. Ik voel me er dus ook niet echt prettig bij moet ik zeggen. En net als jij mis ik het ook niet. En mijn man heeft altijd een bob.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:05 schreef Hilmo het volgende:
Burdie, ik ging al snel raar doen, na 1 drankje al en vond mezelf dan eng haha, moeilijk te omschrijven maar ik vind het effect op mezelf niet fijn en heb negatieve ervaringen met mensen die drank op hadden, dus ben er wat terughoudend inIk mis het niet
![]()
Ach Nikki, sneu
Echt? Haha, ik ben vrij gruizig hoor. En mijn huis is altijd een beetje vies en rommelig ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat vind ik op een of andere manier helemaal niet bij je passen Kwak. Je lijkt zo'n nette dame.
die dingen sluiten elkaar niet uit hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat vind ik op een of andere manier helemaal niet bij je passen Kwak. Je lijkt zo'n nette dame.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Echt? Haha, ik ben vrij gruizig hoor. En mijn huis is altijd een beetje vies en rommelig ook
En mijn vaste grapje is als er reclame op tv is het juiste moment te te vinden om de zin "(nee,) uit mijn/je k*t" erin te gooien en dan lig ik in een scheur. Bijvoorbeeld de iglo reclame over vriezerpasta "komt dat echt uit de vriezer?"
Of die van Avans hogeschool "waar heb je dat vandaan?"![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]![]()
Oh my, nee ook dat had ik niet van je verwacht.
Kijk maar uit straks komt M later thuis en vraag je hem: "Waar kom je vandaan?", zegt hij "uit je kut"![]()
![]()
Ohja das waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen heeft Kwak volgens mij een ks gehad
Ja keizersnee jonguh!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen heeft Kwak volgens mij een ks gehad
+1quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh jongens is zit te huilen van t lachen om z&g nu...
Ermagherdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh jongens is zit te huilen van t lachen om z&g nu...
Oh god, dat hebben wij ook een keer een heel vriendenweekend erin gehouden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, hier was de grap altijd 'als ik 'm in je' .. als ik m in je fiets pomp / bel hamel / deur klink / verzin ze maar.
als ik m in je draagdoek knoopquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh god, dat hebben wij ook een keer een heel vriendenweekend erin gehouden.
Als ik m in je luchtbedpomp
Als ik m in je douchestraal
Help, je bent vermoederd!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik vergeet als ik m in je perineumscheur...
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Echt? Haha, ik ben vrij gruizig hoor. En mijn huis is altijd een beetje vies en rommelig ook
En mijn vaste grapje is als er reclame op tv is het juiste moment te te vinden om de zin "(nee,) uit mijn/je k*t" erin te gooien en dan lig ik in een scheur. Bijvoorbeeld de iglo reclame over vriezerpasta "komt dat echt uit de vriezer?"
Of die van Avans hogeschool "waar heb je dat vandaan?"![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:47 schreef Skittles het volgende:
Koude voetjes had Lou alleen in het begin. Nu heeft ze vooral 's nachts koude handjes. Heerlijk als die koude klompen over je warme blote rug aaien tijdens het nachtvoeden
Elke arm een meter, hoezo is dat gek?quote:
Als goudse ben ik toch benieuwd welke straat/wijk...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
Zweetvoetjes heeft Melle ook! Lijkt op zn ouders
Oh jongons, wij hebben vanochtend ons droomhuis bekeken. Ik ging er zonder verwachtingen heen en het was zó leuk! Maandag maar eens met de aankoopmakelaar bellenecht alles klopte eraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2015 22:24:35 ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
ja, ik wilde nog even kijken of iemand het misschien herkendequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me gewoon ontdekken, sq. Maar je zou banaan kunnen proberen, ze is 3 maanden toch?![]()
.
Dad gefeliciteerd!
Saar krijgt vast voedsel en doet t ook nog steeds, en die is met tanden aan het stoeien dus mijn idee zou tanden zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh DaD, gefeliciteerd! Wat superleuk!!!
Ik zie M de laatste dagen echt constant kauwbewegingen maken. Volgens zwangerschapspagina en babybites is ze nu dus toe aan vast voedsel. Maar heeft er ook iemand een echte verklaring? Is het imiteren of kunnen er misschien toch al tanden in aantocht zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilmo, onze jongens zaten er vanaf een maand of 6 in. En als je het inzetstuk lekker hard opblaast zitten ze een soort gevangen en blijven ze ook goed recht zitten om even een fruitje of prakje te eten. Nu T en S wat groter zijn hebben we een beetje lucht uit de inzet laten lopen, maar zitten ze nog steeds goed stevig in de stoel.
Zoë tof, die wagen stond ook bij ons op de shortlist. Alleen ben ik best klein en ik miste een beetje het overzicht omdat de wagen zo lang is, dus toen ben ik voor een naast elkaar wagen gegaan in plaats van een achter elkaar wagen.
Rady goede tip.![]()
Chanty dat is zeker een lange dag. Wat heerlijk dat L het zo goed deed daar.
Blue, welterusten en werkse morgen!
SQ, ik vind het lullig dat je M niet gewoon een hapje hamburger geeft als ze kauwbewegingen maakt. Arm kint!Maar even meedenkend... tandjes zou best mogelijk zijn. Of het is gewoon even een soort tic, dat hebben baby's ook best vaak (de mijne dan
). Dat ze ineens continue nee schudden of hun tong uitsteken of in M's geval kauwen.
Ik heb mijn dipje weer achter de rug geloof ik. Ik heb vanavond even heerlijk gefröbeld, want ik ben een steigerhouten planbord met krijtbordjes erop aan het maken en het wordt echt tof.![]()
Had ik al verteld dat ik minder ga werken? Veel van jullie zullen nu wel ongeveer zokijken, maar het is echt waar.
Ik heb nog 750 vakantie uren en ik mag geen uren verkopen en moet de uren daarom opmaken voor 31 december 2016. In ieder geval mag ik nog max. 190 uur meenemen maar 2017. Ik ga nu over een paar maanden elke maandagmiddag vrij nemen om uren op te maken. Dan ga ik ook de kinderopvang voor T en S stopzetten voor maandagmiddagen en hoeft L niet meer naar de BSO op maandag, maar kan ik haar lekker zelf ophalen van school.
Aan de ene kant baal ik wel een beetje, omdat ik nu mijn werk al niet gedaan krijg, maar ik ga toch echt de uren niet in een zwart gat laten verdwijnen. Ik ben altijd heel loyaal geweest, maar als zij niet met mij meedenken (uren verkopen, zelfs tegen ongunstig tarief) denk ik ook niet met mijn werk mee en gaan ze maar zorgen dat iemand anders het werk doet. Gelukkig is mijn leidinggevende het er volledig mee eens, dus dat scheelt. Zij zit overigens in hetzelfde schuitje en gaat ook meer vrij nemen.
Ik moet nog even kijken wanneer ik het in zal laten gaan en het zal best even wennen zijn voor me hoor, maar een middag extra met de kinderen spenderen is toch ook wel heel fijn. Het geeft in ieder geval mijn man heel wat rust, want hij moet nu op maandagavond in zijn eentje kindjes wassen, eten geven en koken en dat is best pittig.
En appel? Je kunt d'r gewoon een -bij voorkeur geschilde- appel in haar handjes geven. Zelfs zonder tanden; je zult ervan versteld staan hoeveel ze eraf kunnen schrapen met dat tandvlees!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik wilde nog even kijken of iemand het misschien herkendehet hoeft niks te zijn hoor, van mij
Banaan krijgt ze uiteraard al.
Vroeger hield ik ook altijd over! Dat was omdat ik gewoon heel zuinig was met mijn dagen, want stel je voor ik zou ze op het eind van het jaar écht nodig hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nikki, goed hoor!
Ik vind mensen met een miljoen overtollige vakantie-uren fascinerend. Mijne gaan áltijd op
ik zat meer te denken aan een lollie, dat is wat zoeter. Gaatjes kan ze toch nog niet krijgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En appel? Je kunt d'r gewoon een -bij voorkeur geschilde- appel in haar handjes geven. Zelfs zonder tanden; je zult ervan versteld staan hoeveel ze eraf kunnen schrapen met dat tandvlees!
Dan ga meteen voor een zuurtje. Past tenminste in 1x in haar mondjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan een lollie, dat is wat zoeter. Gaatjes kan ze toch nog niet krijgen.
Ik werk op de afdeling customer management van een internationaal postorderbedrijf. Ik ondersteun 20 Europese vestigingen, mijn werkzaamheden bestaan uit training geven, functioneel applicatiebeheer van de CRM applicatie, werkinstructies maken/procedures beschrijven, verbeteren van processen, beantwoorden van alle vragen die de buitenlandse customer services hebben en ik ga zo af en toe bij een van de buitenlandse vestigingen langs. Echt een heel gevarieerde en uitdagende baan al zeg ik het zelf.quote:
Dat zijn het ook. Als ik een keuze had gehad, dan had ik ook een meerijdplankje genomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:51 schreef Burdie het volgende:
Die duowagens vind ik altijd van die bakbeesten... Ik hoop dat kuiken tzt een meerijplankje leuk vindt.
Soms heb je het niet te kiezen iddquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Als ik een keuze had gehad, dan had ik ook een meerijdplankje genomen.Nu heb ik een duo wagen én een meerijdplankje.
jouw dochter is toch al ruim 4? Staat die nog op zo'n plankje dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Als ik een keuze had gehad, dan had ik ook een meerijdplankje genomen.Nu heb ik een duo wagen én een meerijdplankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En DaD, gefeliciteerd!!!!![]()
Ja... na 2 straten lopen zijn haar benen moe.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw dochter is toch al ruim 4? Staat die nog op zo'n plankje dan?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:16 schreef Razztwizzle het volgende:
A. zei vandaag mama
Of nouja..
Mwahieeeeeeewhahmaaaa.
En dat telt ook. Vind ik.
Ok klinkt abstractquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik werk op de afdeling customer management van een internationaal postorderbedrijf. Ik ondersteun 20 Europese vestigingen, mijn werkzaamheden bestaan uit training geven, functioneel applicatiebeheer van de CRM applicatie, werkinstructies maken/procedures beschrijven, verbeteren van processen, beantwoorden van alle vragen die de buitenlandse customer services hebben en ik ga zo af en toe bij een van de buitenlandse vestigingen langs. Echt een heel gevarieerde en uitdagende baan al zeg ik het zelf.
Wat lief dat je het vraagt! Het is hier gewoon nog steeds ruk... M'n grote is erg ziek, die heeft 39,5 en ligt alleen maar op de bank en eet niks maar heeft wel diarree. M'n kleine begint weer te hoesten en heeft steeds 37,7/37,8. .. gaat dus niet de goede kant op.quote:Op zondag 1 februari 2015 07:47 schreef AwayTL het volgende:
DaD gefeliciteerd!! Details?
Sd wat een mooi mannetje. Mijn M zit ook nog in 56 hoor en die is van 18 nov.
Arme L. Wat zal de eerst volgende poepsessie een opluchting zijn.
Nikki hoe is het met de ziekenboeg?
Spees hoe is het bij jou met S1 en 2?
Soes,is Soeze weer wat opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
+1quote:Op zondag 1 februari 2015 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
Crump![]()
het kakjepakje bulletin, raap me op!
Welkom & nog gefeliciteerd! Prachtig ventjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:54 schreef StarDust_ het volgende:
Haaai! Mag ik ook met jullie meekletsen? 10 December is K.asper geboren!
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
(...) Ik heb nog 750 vakantie uren (...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:26 schreef JufMariska het volgende:
Hier is het na de onrustige (2e helft van de) nacht weer rustig (en nog altijd poeploos). Meneer slaapt al bijna 2 uur zo:Het ziet er wel heel erg lief uit, zoals hij bij je ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof 'officieel' 90 minuten. Maar Melle is ook vaak een hakf uurtje langer wakker dan de boekjes zeggen. Tussen 90 en 120 nu met 14 weken...quote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang kan een baby van zestien weken wakker zijn?
Echt, elke keer als je denkt te weten hoe het werkt worden de regels omgegooid...
Eigenwijsjequote:Op zondag 1 februari 2015 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Wat knus, Mariska
Kwak, ze is dus al een paar dagen tussen de drie en vijf uur achtereen wakker
normaliter 45 minuten of een meervoud daarvan!quote:Op zondag 1 februari 2015 12:39 schreef Skittles het volgende:
Wat zoet JMen je hebt lef hoor
![]()
90 minuten maar? Hoe lang slapen ze dan ongeveer volgens dat boekje?
Overdag een uur of 5, s nachts 10...quote:Op zondag 1 februari 2015 12:39 schreef Skittles het volgende:
Wat zoet JMen je hebt lef hoor
![]()
90 minuten maar? Hoe lang slapen ze dan ongeveer volgens dat boekje?
toen ik nog bv op verzoek gaf redde ik dat ook niet hoor, hij dronk elke anderhalf uur tot hij van uitputting eind van de middag ineens 3 uur achter elkaar sliep.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:59 schreef Skittles het volgende:
Ok aan die tijden komen we bij lange na niet![]()
Zoals nu bijvoorbeeld. Ze is moe, maar buurmeisje loopt zo hard met deuren bij haar thuis te smijten dat onze slaapkamerdeur ervan trilt en de dochters van de onderburen zijn met blokfluit en piano aan het oefenen. Krijg dan maar een baby in slaap![]()
Hoewel ik nu haar ogen dicht zie gaanvictory! Dan kan ik eindelijk weg uit deze ijskoude kamer!
Wat een lelijk geluid geeft zo'n blokfluit btw.
Is dat de volgende stap?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:33 schreef Crumpette het volgende:
blokfluitom te jenken. Hopen dat ze niet doorstoomt naar de dwarsfluit
JM wat een mooie foto! L heeft jouw ogenprachtig! het witte broekje
![]()
[ afbeelding ]
Hilmo wat doet zo'n fysio dan? die kan toch ook niks doen aan een afgeplat hoofdje lijkt me?meer dan proberen corrigeren en hopen dat het goed komt kun je niet doen, toch? (tenzij heel ernstig - daar heb ik het niet over)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij zit nog niet volledig zelfstandigquote:Op zondag 1 februari 2015 18:47 schreef AwayTL het volgende:
Kan hij niet in bad zitten dan Chanty?
Oh en dat haar uitspoelen is hier een neverending battle.
Dat kun je ook wel zien! Je lijkt op ze!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:44 schreef JufMariska het volgende:
Haha nee Chanty, dit zijn mijn ouders
Ja hoor! Ik PM je wel even!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Aww Room, zeker met zo'n mini kan ik me dat heel goed voorstellen. Geniet nog even van de laatste avond hier. Wanneer kom je weer naar NL?
Kwak die mutsjes en M.!! Kan ik zo'n muts bij je bestellen? Ik vind ze echt supertof namelijk!
En verder weet ik het niet meer, want te druk weekend om fatsoenlijk bij te lezen.
Ik las wel over slapen en wakker zijn.. Nou, wij hebben vandaag de inschattingsfout van de eeuw gemaakt met A. Ze was bijna aan haar middagslaapje toe, dus wij dachten "We gaan naar de IKEA, kan ze daar mooi slapen in de draagdoek." Want dat had ze eerder ook al eens gedaan, toen was ze een week of 10 oud en snurkte ze stoïcijns door al het geelblauwe geweld heen. Wij naar IKEA, maar alles wat ze deed.. niet slapen natuurlijk. Druk om zich heen kijken, zo af en toe lekker gillen en kletsen, en toen in de rij voor de kassa.. totaal over de rooie want doodmoe en overprikkeld. Huilen.. huilen.. huilen.. (En een mevrouw die zei "Ach, wat zielig ook in zo'n doek.
) . Stomme ons ook met onze plannen
. Ik ben maar rondjes met haar gaan lopen door het magazijn terwijl manlief de boel afrekende, en de héle autorit terug heeft ze ook nog gehuild en thuis viel ze na haar fles als een blok in slaap en ze slaapt nu nog.
En ik voel me dan dus megaschuldig, terwijl, tja, ze gaat er ook niet dood aan ofzo. En nu weten we dus ook weer dat het middagslaapje voortaan wel gewoon in eigen bed plaats moet vinden voordat we ergens naartoe gaan. Weer wat geleerd.
Hier ging t bij dochter ( nu 2 jaar ) vanzelf over toen ze eenmaal kon rollen, toen wilde ze vaak op haar buik spelen en rolde met slapen ook veel. Hoofdje was toen wat afgeplat, maar dat trok bij en is nu niets meer van te voelen. ( zien sowieso niet, want veul haar)quote:Op zondag 1 februari 2015 10:28 schreef Crumpette het volgende:
Overigens sta ik heel erg open voor verhalen over voorkeurshouding in de trant van: hier ging het vanzelf over!
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooie foto's weer, Mariska.. Heb je al aanvragen voor 2016 of zijn wij de eersten?
.
Hadden wij ook met dochter.. is nu pas over. Idd nu ze bij guppiezwemmen eindelijk ook durft te spetteren.. ( is nu ruim 2). Geen tips helaas..quote:Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef Chanty het volgende:
Vraagje aan mama's iets oudere baby's. Als ik alleen met Lucas in bad ga dan spoel ik zijn haartjes uit in bad ôdoor hem achterover in mijn armen te leggen en met de andere hand water over zijn haartjes te spoelen. Maar Lucas vindt het de laatste maanden echt niet tof om op zijn rug in bad te liggen wat resulteert in HEEEL veel getrappel en gedoe waarbij het zichzelf bijna verzuipt waardoor de paniek nog meer toeslaatIemand nog tips? Of moet ik toch maar regelmatig gaan babyzwemmen en mijn kind onder water doen?
De eerste maanden vond hij het heerlijk om op zijn rug in het water te dobberen. Haartjes uitspoelen is nu dus steeds een heel gevecht en hij wordt alleen maar sterker. Heb ook geen hand vrij om het met de douchekop te doen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef Schaetzli het volgende:
Even ontlurken voor chanty. Als water over het hoofd geen probleem is: ik zet van te voren een bekertje met water klaar en spoel daarmee het haar schoon. Dat kan gewoon zittend.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet heel even tussendoor een emoslinger posten voor Crumpette want ze weet niet wat dat is:
ga ik straks weer verder reageren!
Sorry
Blue wafflequote:Op zondag 1 februari 2015 21:20 schreef AwayTL het volgende:
Blue waffle!!!
En sq, ik geef um door hoor!
Chanty, ik snap nog niet hoe je dan in bad gaat als je geen hand over hebt :p , maar het probleem is al opgelost. De volgende keer heb ik een paint nodig.
Verder weet ik het niet meer. Ik heb slaap nodig. M drinkt veel in de nacht. Dat ik hem hoor morren en denk pff ga nou slapen, maar dat is dan dat ik al geslapen heb en het tijd is voor een volgende voeding. Vannacht voor het eerst kwijt dat ik hem in de wieg had gelegd.
Heb hem nog niet al voelend lopen zoeken. Dat schrik gevoel had ik bij V veel vaker.
Allemaal al geprobeerd maar hij vindt het niksquote:Op zondag 1 februari 2015 21:12 schreef Burdie het volgende:
Chanty, elke keer haren wassen hoeft toch niet?kuiken vindt het leuk om te 'woeien', dan leg je hem op z'n rug in bad en laat je hem in één keer snel naar achteren drijven terwijl je 'woeiiiiiiii' roept. Misschien vindt L dat wel oké?
I vindt het ook niets, op haar rug in het water. Dan heeft ze geen controle meer, denk ik. Ik probeer het wel eens, maar dan zie ik die angst in haar ogen en ze probeert dan uit alle macht weer rechtop te komen. Dus ja, dan ga ik het ook niet forceren. Ze voelt ze verder wel prima in het water.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd maar hij vindt het niks
Hij gaat 2x per week in bad en dan moet zijn haar wel gewassen worden. Het wordt wat vettig na een paar dagen en ruikt niet heel lekker meer (remember dat ik zijn hoofd vond stinken de eerste maanden toen hij alleen met water in bad ging? )
ah ok, dat is anders dan vroegah... maar ja toen ging het nog met röntgenfoto's.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef Burdie het volgende:
Kwak succes morgen. Houd er rekening mee dat je niet meteen de uitslag te horen krijgt, de meetgegevens gaan naar een arts (die je niet terplekke te zien of spreken krijgt) en die bekijkt het en geeft de uitslag door aan jouw huisarts. Meestal moet je dan na een week ofzo zelf je huisarts bellen.
ah daar gaan wij ook heen!quote:Op zondag 1 februari 2015 23:06 schreef laziness het volgende:
Ik kreeg bij het JKZ wel meteen de uitslag dus dat wil nog wel verschillen per ziekenhuis blijkbaar.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwak hier ging het ook in 1 ruk van rontgen naar orthopeed naar instrumentmaker. Djenna heeft vanaf drie maanden tot vlak voor haar eerste verjaardag spreidbroek gehad. Voor vragen of wst dan ook mag je altijd pmen. Het is niet leuk als het zo is en ik was ook opgelucht dat Boaz het niet had. Maar het is te doen en ook met spreidbroek ggaat het goed komen! Qua ontwikkeling heeft Djen nooit achterstand gehad ondanks dat ze dat ding 23 uur per dag aan had. Dat was een zorgendingetje van mij.
Is hij een maand of 8 nu? Dan is er vaak zo'n help-op-m'n-rug-liggen-is-afschuwelijk-fasequote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd maar hij vindt het niks
Hij gaat 2x per week in bad en dan moet zijn haar wel gewassen worden. Het wordt wat vettig na een paar dagen en ruikt niet heel lekker meer (remember dat ik zijn hoofd vond stinken de eerste maanden toen hij alleen met water in bad ging? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |