Uhh .. okay daar ging mijn cola door mijn neusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:11 schreef JufMariska het volgende:
.... en lunchpauze onderweg bij Mc... Eh... Restaurant de Gouden Poortjes....
Wij vonden het ook heel leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lou
Vandaag heeft Saar met de mini van Rijstebuiltje gespeeld, Zo leuk om te zien dat Saar andere kinderen ontdekt
Morgen is mn meisje dr halfjaardag... Damn wat gaat het hard!van kleine afhankelijke baby is ze in 6 mnd gegroeid tot n minimens met temperament, die heel goed weet wat ze wil en vooral wanneer (NU) ze t wil.... Ze wil zelf graag haar fles vasthouden,en het liefst de hele dag zitten.
Ze heeft mijn leven echt 10000000000x beter en mooier gemaakt.
+1 Ik krijg/kreeg het altijd helemaal warm van een drankje met alcohol. Ik voel me er dus ook niet echt prettig bij moet ik zeggen. En net als jij mis ik het ook niet. En mijn man heeft altijd een bob.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:05 schreef Hilmo het volgende:
Burdie, ik ging al snel raar doen, na 1 drankje al en vond mezelf dan eng haha, moeilijk te omschrijven maar ik vind het effect op mezelf niet fijn en heb negatieve ervaringen met mensen die drank op hadden, dus ben er wat terughoudend inIk mis het niet
![]()
Ach Nikki, sneu
Echt? Haha, ik ben vrij gruizig hoor. En mijn huis is altijd een beetje vies en rommelig ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat vind ik op een of andere manier helemaal niet bij je passen Kwak. Je lijkt zo'n nette dame.
die dingen sluiten elkaar niet uit hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat vind ik op een of andere manier helemaal niet bij je passen Kwak. Je lijkt zo'n nette dame.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Echt? Haha, ik ben vrij gruizig hoor. En mijn huis is altijd een beetje vies en rommelig ook
En mijn vaste grapje is als er reclame op tv is het juiste moment te te vinden om de zin "(nee,) uit mijn/je k*t" erin te gooien en dan lig ik in een scheur. Bijvoorbeeld de iglo reclame over vriezerpasta "komt dat echt uit de vriezer?"
Of die van Avans hogeschool "waar heb je dat vandaan?"![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]![]()
Oh my, nee ook dat had ik niet van je verwacht.
Kijk maar uit straks komt M later thuis en vraag je hem: "Waar kom je vandaan?", zegt hij "uit je kut"![]()
![]()
Ohja das waar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen heeft Kwak volgens mij een ks gehad
Ja keizersnee jonguh!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen heeft Kwak volgens mij een ks gehad
+1quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh jongens is zit te huilen van t lachen om z&g nu...
Ermagherdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh jongens is zit te huilen van t lachen om z&g nu...
Oh god, dat hebben wij ook een keer een heel vriendenweekend erin gehouden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, hier was de grap altijd 'als ik 'm in je' .. als ik m in je fiets pomp / bel hamel / deur klink / verzin ze maar.
als ik m in je draagdoek knoopquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh god, dat hebben wij ook een keer een heel vriendenweekend erin gehouden.
Als ik m in je luchtbedpomp
Als ik m in je douchestraal
Help, je bent vermoederd!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik vergeet als ik m in je perineumscheur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |