abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149218212
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

vrijdag 30 januari 2015 @ 19:55:44 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149218243
Ja hoi. Toen was het topic dicht.
KuikenGuppy
pi_149218270
Loutje! *O*
Kwak
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:57:27 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149218297
Het ging over drank... in mijn studententijd zat ik vijf dagen per week in de kroeg :') heb zoveel leuke anekdotes daarover...
Overigens ben ik daar mee gestopt toen ik een keer iets in mijn drankje heb gehad en een stel jongens mij met een briefje van ¤50 in een taxi hebben gezet omdat ze bang waren dat ik anders niet thuis zou komen...
Aaaah de jeugdzonden O+.
KuikenGuppy
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:57:53 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149218306
En *O* voor Lou en volgens mij ben ik dan weer ongeveer bij.

:7.
KuikenGuppy
pi_149218644
Lou O+

Vandaag heeft Saar met de mini van Rijstebuiltje gespeeld, Zo leuk om te zien dat Saar andere kinderen ontdekt O+

Morgen is mn meisje dr halfjaardag... Damn wat gaat het hard! :o van kleine afhankelijke baby is ze in 6 mnd gegroeid tot n minimens met temperament, die heel goed weet wat ze wil en vooral wanneer (NU) ze t wil.... Ze wil zelf graag haar fles vasthouden,en het liefst de hele dag zitten.
Ze heeft mijn leven echt 10000000000x beter en mooier gemaakt. O+
S. 2014
J. 2016
pi_149218790
Woohoo Lou!

Drank, hmmm... Een paar passoa-jus @ dansles, een enkele dolle avond in de eerste jaren van mijn studententijd maar verder lelieblank ;) Nu mis ik m'n occasional speciaalbiertje wel..

Minivakantie so far so good! Uk heeft de reis goed doorstaan, groot deel getukt en lunchpauze onderweg bij Mc... Eh... Restaurant de Gouden Poortjes :Y)
Fijn huisje, ouders lief, Lucas gezellig, net met 'm in bad geweest (voor het eerst) O+ Nu voeden en dan kijken of hij in de reiswieg gaat slapen (en anders gauw in de doek) zodat wij rustig Wie is de mol kunnen kijken *O* 8-)

Oh, en goedzo DaD *O* (je geboekte weekendje!)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_149219034
Klinkt goed Mariska!

Ach GM O+
pi_149219281
Lou, Saar, vakanties en jullie drankverhalen *O*
pi_149219518
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:11 schreef JufMariska het volgende:

.... en lunchpauze onderweg bij Mc... Eh... Restaurant de Gouden Poortjes :Y) ....

Uhh .. okay daar ging mijn cola door mijn neus :')

Veel plezier verder nog!
Ben ook mogelijke vakanties aan het scannen O+ ... valt nog niet mee!
pi_149219563
Klinkt goed JM! Geniet er van :*

Lou aan de rol *O*

*zucht* Betere tijden waren dat; kwam ik de kroeg binnen en werd de Martini met ijs al op de bar gezet *;
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:40:00 #12
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_149219743
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lou O+

Vandaag heeft Saar met de mini van Rijstebuiltje gespeeld, Zo leuk om te zien dat Saar andere kinderen ontdekt O+

Morgen is mn meisje dr halfjaardag... Damn wat gaat het hard! :o van kleine afhankelijke baby is ze in 6 mnd gegroeid tot n minimens met temperament, die heel goed weet wat ze wil en vooral wanneer (NU) ze t wil.... Ze wil zelf graag haar fles vasthouden,en het liefst de hele dag zitten.
Ze heeft mijn leven echt 10000000000x beter en mooier gemaakt. O+
Wij vonden het ook heel leuk! :)
Vaker doen, moppie heeft ruim 2,5 geslapen vanmiddag :)

En wat bizar toch; hoe snel het gaat!
Ik knipper ook met mijn ogen en ze is 10 maanden, ik heb net det verjaardagsjurkje besteld! O+

En drank, ik ben dan wel heul braaf geweest :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_149219812
7 dagen in de week in de kroeg en rollend de Grote Markt over naar huis om te douchen en dan naar college te gaan.. Om daar te slapen :')
pi_149219884
Ik boks nog even mee met de liefhebbers O+ :')

Van vrienden die al kinderen hebben kreeg ik het advies: je hoeft niet zo veel te drinken. Een constante buzz is voldoende _O-

En zijn vrouw (met schoolgaande kinderen): daytime tini's daaahlin! :')
pi_149219908
Dat je nog naar college ging dan blue :D respect
pi_149220115
Jeetje wat een wilde jeugd hebben jullie gehad :o

Ik vond en vind drank maar niets, vies en bang voor de bijwerkingen. Rond 16,17 jaar paar keer breezer gehad, ging veel naar concerten, dat was mijn wilde leven, een vaste fan zijn van een Nederlandse band en door heel Nederland volgen :D
1x migraine gehad na beetje drank en nooit meer drank aangeraakt, besloten dat ik voortaan zonder drank ga.

Leuk JM, veel plezier!

Vliegen met baby of jong kind lijkt me niets. Vorig jaar voor het eerst zelf gevlogen, al spannend genoeg. Zou wel heel graag naar Kreta willen trouwens, daar toen geweest O+ maar liever als R al zelf kan spelen en kan rennen, lekker bij het zwembad.
pi_149220364
Anders ben je even een half uur bezig met bijlezen. :o

Ik heb geen zuipvakanties gedaan. Wel twee keer naar Lloret de Mar geweest, maar dat was samen met mijn vriend (nu man) en dan is dat toch anders. Ik ging daar vooral heen omdat ik Barcelona zo tof vind en omdat het daar bijna altijd mooi weer is. We zijn ook echt 2 keer met de bus naar Lloret geweest en dat vond ik nog leuk ook. :D
Verder heb ik één keer gekotst van drank en dat was op een bedrijfsfeestje van mijn vriend. Ze hadden me 8 Jägermeister laten drinken (nouja ik was er zelf ook bij natuurlijk) en toen moest ik echt rennen naar de wc. :X
Verder dronk ik niet of weinig en inmiddels drink ik al jaren helemaal niet meer.

Vakantie voor komende zomer weet ik nog niet. Ik zie het geloof ik niet helemaal zitten met 2 dreumessen. :@ Misschien denk ik daar in de zomer anders over, maar dat zien we dan wel.

JM geniet van jullie minivakantie! O+

Ik heb twee zieke baby's. T heeft 39.6 en S heeft 38.3. -O-
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:55:37 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149220365
Bang voor de bijwerkingen :?.
Je hoeft je niet altijd klem te zuipen als je een alcoholisch drankje neemt. Bij een goed diner bijvoorbeeld vind ik een passend wijnarrangement echt heel veel toevoegen O+.
KuikenGuppy
pi_149220419
Baby in bed, dus ik mag ook een drankje :9
pi_149220451
+1 op burd.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:58:11 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149220455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:57 schreef Amsel het volgende:
Baby in bed, dus ik mag ook een drankje :9
Ik neem zo ook een martini :9.
KuikenGuppy
pi_149220712
Burdie, ik ging al snel raar doen, na 1 drankje al en vond mezelf dan eng haha, moeilijk te omschrijven maar ik vind het effect op mezelf niet fijn en heb negatieve ervaringen met mensen die drank op hadden, dus ben er wat terughoudend in :@ Ik mis het niet :) en ik lust het ook gewoon niet, bittere smaken brr. Geef mij maar koude brinta :D haha grapje.

Ach Nikki, sneu :*
pi_149220765
Ik lust geen wijn. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het iets toevoegd aan een diner. :D
Het zal overigens best zo zijn hoor, maar ik ga al griezelen bij het idee, vandaar dat ik me er ook niets van kan voorstellen.
pi_149220824
Liefmans is mijn huidige liefde O+

Beterschap voor je jongens Nikki :*
pi_149220868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:05 schreef Hilmo het volgende:
Burdie, ik ging al snel raar doen, na 1 drankje al en vond mezelf dan eng haha, moeilijk te omschrijven maar ik vind het effect op mezelf niet fijn en heb negatieve ervaringen met mensen die drank op hadden, dus ben er wat terughoudend in :@ Ik mis het niet :)

Ach Nikki, sneu :*
+1 Ik krijg/kreeg het altijd helemaal warm van een drankje met alcohol. Ik voel me er dus ook niet echt prettig bij moet ik zeggen. En net als jij mis ik het ook niet. En mijn man heeft altijd een bob. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')