SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is origineel en lekker, vooral met jou erbij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Een bierpakket met de Nederlandse bieren, verpakt in een mooi kistje met je eigen foto erop.
Mijn man houdt wel van een biertje, en dan heeft 'ie meteen de bekendste Nederlandse bieren geproefd Maar zoals ik al zei is het verre van romantisch..
Hmm, toch maar overwegen dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is origineel en lekker, vooral met jou als erbij.
- geen vermoeiende discussies voeren (niet het laatste woord willen hebben)quote:
Schouders masseren tijdens het kijken naar de TV en mijn oren likken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
- geen vermoeiende discussies voeren (niet het laatste woord willen hebben)
- geen afra tafra
- niet al te veel vertellen/praten/zeggen
- niet storen wanneer hij zijn ding doet (vooral in de avond), denk aan gamen/tv/achter de pc/weet ik het
- voorzie hem van zijn drank en eten
- schaars gekleed rondlopen in het huis
- afsluiten met seks
Mis ik iets hier, mannen?
En ja, wij mannen zijn soms zo simpel. Echt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
- geen afra tafra
- niet storen wanneer hij zijn ding doet (vooral in de avond), denk aan gamen/tv/achter de pc/weet ik het
- afsluiten met seks
Oh, nice one. Zolang het niet obstructief/verhinderend/belemmerend is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Schouders masseren tijdens het kijken naar de TV en mijn oren likken.
Verder helemaal compleet
staat genoteerd, zal het tijdens onze volgende buurthuismeeting besprekenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:09 schreef AhmedJaret het volgende:
qua historisch erfgoed en volkskracht is marokko toch verder dan turkije, er zijn weinig turken die zich nog echt vrijwilliget hun vaderland associeren allemaal het westerse lakje verf en alleen op vakantie naar istanbul
Neuk jij oren of zo?!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Desperaat het volgende:
Oren likken? Ja, lekker man. Heb je dan na de seks oorsmeer op je pik zitten.
Gastquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Desperaat het volgende:
Je kan het ook combineren. BJ krijgen als je achter de PC zit (zonder te vragen uiteraard) en als ze klaar is eten gaan halen. Als ze praat geeft ze complimentjes, anders houdt ze haar mond dicht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
- geen afra tafra
- afsluiten met seks
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren. BJ krijgen als je achter de PC zit (zonder te vragen uiteraard) en als ze klaar is eten gaan halen. Als ze praat geeft ze complimentjes, anders houdt ze haar mond dicht.
Ik zou de Ben & Jerry's na het eten nuttigen, anders is het zonde van het eten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren. BJ krijgen als je achter de PC zit (zonder te vragen uiteraard) en als ze klaar is eten gaan halen. Als ze praat geeft ze complimentjes, anders houdt ze haar mond dicht.
Oh, weet niet waar het over ging btw, heb niet verder teruggelezen.quote:
Heb je lang over die grap nagedacht?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zou de Ben & Jerry's na het eten nuttigen, anders is het zonde van het eten.
Valentijdscadeau.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, weet niet waar het over ging btw, heb niet verder teruggelezen.
Wat was de vraag ook alweer?
Oorlel, -schelp.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Desperaat het volgende:
Nee, het kwam meteen in me op eigenlijk. 😬quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je lang over die grap nagedacht?
Pff, hic dusunmesin.quote:
Dit gaat geen enkele vrouw doen, is te makkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pff, hic dusunmesin.
Gewoon lekker eten samen, niet over moeilijke onderwerpen beginnen, zeggen dat hij geweldig is en hoeveel je van hem houdt. Aai over de bol. Afsluiten met sex.
Maar snap je dan niet dat heel veel mannen niks met Valentijnsdag hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit gaat geen enkele vrouw doen, is te makkelijk.
Ga ga.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit gaat geen enkele vrouw doen, is te makkelijk.
Deze man weetquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Peunage het volgende:
Waar veel mannen in falen is dat ze een epische eerste valentijn proberen te regelen. Niet wetende dat ze dat niet meer gaan herhalen/overtreffen, en de vrouw dat meestal wel verwacht. Echte faalberen.
Salaamquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Peunage het volgende:
Waar veel mannen in falen is dat ze een epische eerste valentijn proberen te regelen. Niet wetende dat ze dat niet meer gaan herhalen/overtreffen, en de vrouw dat meestal wel verwacht. Echte faalberen.
Ziek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef zarGon het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)om-council-home.html. Teeering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |