ibraquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:37 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ja kan, maar heb liever robben. Maar hij is behoorlijk prijzig nu. Gaan de prijzen nog zakken dit weekend of komende week of stijgen ze alleen nog maar meer?
Zijn er trouwens mensen die met ibra hebben gespeeld?
Op de verschillende coinsites de prijzen in de gaten houden is de slimste indicator voor wat de markt gaat doen. Dalen de prijzen op de coinsites, dan zullen de prijzen stijgen, en andersom uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:37 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ja kan, maar heb liever robben. Maar hij is behoorlijk prijzig nu. Gaan de prijzen nog zakken dit weekend of komende week of stijgen ze alleen nog maar meer?
De NIF is al zo geniaal goed, de IF vast ook welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Hebben mensen met IF Shaqiri gespeeld? Dat lijkt me best een baasje, al ben ik niet geheel ontevreden over Gotze op CAM
Niet echt. Hij is 400k gezaktquote:
Ik probeer het wel een paar keer met de NIF als invaller op CAMquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF is al zo geniaal goed, de IF vast ook wel
Doe ik niet. nog steeds de beste spits waar ik deze fifa mee gespeeld heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit niet zo te liegenaren tegen herqules
Nee, niet alles.quote:
Wel een goede speler, maar in het echt heeft hij de laatste jaren amper gespeeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Scott Sinclair naar Aston Villa. Hyperlink met Agbon voor ultiem pacegenot
ibra is de beste spits die ik tot nu toe heb gebruikt.. wel altijd in een 2 spitsen systeemquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:37 schreef Herqules het volgende:
[..]
bewijs maarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef over_hedge het volgende:
EAIk krijg net een "doelpunt" tegen waarbij de bal niet helemaal over de lijn was. Echt nog niet eens voor de helft. Krijg ik ook nog leuk de doellijn technologie te zien waar je heel duidelijk ziet dat het geen doelpunt zou moeten zijn.
![]()
![]()
____!
Nee. Dan geloof je het toch niet.quote:
Dat doen we ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Dan geloof je het toch niet.
quote:
fixedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:28 schreef Apekoek het volgende:
Doumbia en ibarbo samen in de spits lijkt mij wel wat
Doumbia en Ibarbo, nee dankje.. Dat gaat een hoop frustraties opleveren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:28 schreef Apekoek het volgende:
Doumbia naar AS Roma lijkt mij wel wat
Dat ja. En die hyperlink met Gervinho er nog bijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doumbia en Ibarbo, nee dankje.. Dat gaat een hoop frustraties opleveren.
Ik kan met die Ibarbo niet eens zo goed overweg, heb ook niet veel last van hem als mijn tegenstander met hem speelt. Doumbia wordt wel een groot probleem.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doumbia en Ibarbo, nee dankje.. Dat gaat een hoop frustraties opleveren.
Bij mij andersom juist. En als ik Musa en Doumbia tegenkom maakt Musa meestal de goals.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan met die Ibarbo niet eens zo goed overweg, heb ook niet veel last van hem als mijn tegenstander met hem speelt. Doumbia wordt wel een groot probleem.
Kijk eens Tim, ik heb mezelf 8 miljoen coins bespaard:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij andersom juist. En als ik Musa en Doumbia tegenkom maakt Musa meestal de goals.
Probleem met Ibarbo is vooral dat die gasten die blind maar op je in rennen vaak de bal in de kluts meekrijgen door zijn strength. Dat hebben die andere pacehoeren wat minder.
Dit inderdaad, Doumbia is beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan met die Ibarbo niet eens zo goed overweg, heb ook niet veel last van hem als mijn tegenstander met hem speelt. Doumbia wordt wel een groot probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |