Ik vind van wel. Zijn passes, en vrije trappenquote:
Itaniquote:
Gaat inderdaad prima, met zijn H/L stats en 82 fifinishing. Kwam op het idee omdat D Costa me totaal niet beviel en Isco niet uit de verf kwam nadat hij van CAM naaR rCM verplaatst werd (toty iniesta aankoop)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Isco als spits![]()
Baas, ik denk dat hij perfect voor valse spits is, oa als CF
Ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ItaniWat een clini clown is dat. Heb een paar reviews van hem gezien, hij raadde SIF Lacazette af, terwijl ik die erg fijn vond spelen. En juicht als een klein kut kind na zijn goals. En bij elke review een strafschop die hij door het midden inschiet
Speelt ie een beetje oké? Ik heb tot nu toe een perfecte ervaring met hem, zijn dribbel is echt zo fijn, mijn favo speler tot nu toe van FM.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Gaat inderdaad prima, met zijn H/L stats en 82 fifinishing. Kwam op het idee omdat D Costa me totaal niet beviel en Isco niet uit de verf kwam nadat hij van CAM naaR rCM verplaatst werd (toty iniesta aankoop)
Speelt goed, fijnste spits waarmee ik heb gespeeld. Inderdaad meer een cf, maar deze formatie vind ik zo fijn:pquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig
[..]
Speelt ie een beetje oké? Ik heb tot nu toe een perfecte ervaring met hem, zijn dribbel is echt zo fijn, mijn favo speler tot nu toe van FM.
Schweiny is helemaal leeg rond de 70e minuutquote:
Die mag daar de bank gaan warm houden?quote:
Andersen en Sinkgraven mogen afwisselen denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die mag daar de bank gaan warm houden?
Want Klaassen > Sinkgraven lijkt me
Veel geld man..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen en Sinkgraven mogen afwisselen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |