Veel geld man..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen en Sinkgraven mogen afwisselen denk ik
Ik ben wel benieuwd, vind het wel een aanwinst voor Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen en Sinkgraven mogen afwisselen denk ik
wow sick lijkt net fifaquote:
Kan me eigenlijk niet zoveel schelenquote:
Ja dat is ook zo. Het is in ieder geval geen paniekaankoop maar iemand waar ze al lange tijd achteraan zitten. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet zoveel schelenAjax heeft 70 miljoen op de bank, als supporter voel je er nooit wat van. Zal alleen wel een mikpunt van kritiek worden zodra hij het wat minder doet
van hanagem en die andere gastquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Het is in ieder geval geen paniekaankoop maar iemand waar ze al lange tijd achteraan zitten. Ben benieuwd.
Zou hij nu een 74 rated silver worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Het is in ieder geval geen paniekaankoop maar iemand waar ze al lange tijd achteraan zitten. Ben benieuwd.
In FUT zouden zijn stats nog steeds niet geweldig zijn.. zijn shooting is nog best wel slecht in H2H, bijna slechter dan Serero.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou hij nu een 74 rated silver worden?![]()
Kan dat?!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT zouden zijn stats nog steeds niet geweldig zijn.. zijn shooting is nog best wel slecht in H2H, bijna slechter dan Serero.
Ah, nu heb ik eindelijk een gezicht bij het Fifa carriére talentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je van deze man: http://wefut.com/en/player/9463
Dat vernieuwde Sport1 concept blijft zo volslagen kut hè. Wie zit er nou te wachten op een analyse van semi bekende Nederlanders. En dan ook echt van die gasten die voetbal half volgen zoals die GTST dude van vandaag. Bayern was zogenaamd zijn favo club en hij kon er verder amper een zinnig woord over zeggen. Rode enzo kende hij ook niet eensquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van hanagem en die andere gastzelfs het kijken er naar voelt raar
Wie kent Rode nou nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vernieuwde Sport1 concept blijft zo volslagen kut hè. Wie zit er nou te wachten op een analyse van semi bekende Nederlanders. En dan ook echt van die gasten die voetbal half volgen zoals die GTST dude van vandaag. Bayern was zogenaamd zijn favo club en hij kon er verder amper een zinnig woord over zeggen. Rode enzo kende hij ook niet eens
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vernieuwde Sport1 concept blijft zo volslagen kut hè. Wie zit er nou te wachten op een analyse van semi bekende Nederlanders. En dan ook echt van die gasten die voetbal half volgen zoals die GTST dude van vandaag. Bayern was zogenaamd zijn favo club en hij kon er verder amper een zinnig woord over zeggen. Rode enzo kende hij ook niet eens
Moet wel heel triest zijn dan als dat het meest boeiende isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:03 schreef DuTank het volgende:
Wij hebben de loterij gewonnen. Dus we mogen een DVD box uitkiezen.
Great Migrations of Frozen World (de rest is niet boeiend)
Jep...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet wel heel triest zijn dan als dat het meest boeiende is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |