Nu zeg je iets. Het is wel staatstv he. Als je toch al met pasjes werkt heb je geen beveiliging nodig verder. Op die manier is het alleen maar om hippie's weg te jagen. Zet er soldaten neer? Die hebben daarvoor getekend. Doen die lamballen ook nog iets voor de kost.quote:
Soldaten op het Mediapark.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Nu zeg je iets. Het is wel staatstv he. Als je toch al met pasjes werkt heb je geen beveiliging nodig verder. Op die manier is het alleen maar om hippie's weg te jagen. Zet er soldaten neer? Die hebben daarvoor getekend. Doen die lamballen ook nog iets voor de kost.
Je kan ze er wat vriendelijker uit laten zien natuurlijk. Beveiliging opschroeven lijkt me eigenlijk vrij nutteloos verder. Terroristen krijgen toch al zendtijd dus daar heb je geen last van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Soldaten op het Mediapark.
Jij zit (net) zo veilig ver weg als ik van Nederland, maar je voorstellen voor het land zijn toch net wat ingrijpender...
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dacht even mijn hond te zien....
Als het een Amerikaanse was met een wapen, oké, true. Maar in dit geval niet echt. Zodra je iets doet waardoor je leven wezenlijk gevaar loopt omwille van anderen dan ben je een held. Klaar. Dat minimumloon wat ie krijgt was dit op zich niet waard. Dat het wapen nep bleek te zijn maakt het niet minder.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef gtotep het volgende:
[..]
ja toevallig goed gegaan
beveiliger hoort zo,n figuur buiten te houden, daar zit hij voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |