SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kut TT
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
het is the dead or the gladiolesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax en een aanwinst kopen , kan dat wel ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Saboteur overmars denkt hier anders overquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is the dead or the gladiolesRED ONS HENNIEGOD![]()
krijgen gewoon een 2e zimling , en misschien pakt dat wel goed uitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Saboteur overmars denkt hier anders over
frank wil een middenvelder.
#maduro #5opeenrijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Topbeleid dat misschienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
krijgen gewoon een 2e zimling , en misschien pakt dat wel goed uit
frank wil een middenvelder.
#maduro #5opeenrij
Zo doet Nac dat ookRED ONS HENNIEGOD![]()
Triest als ze een nieuwe spits halen
Siggy wil niet eens weg, Milik en Zivkovic zijn de talenten...
Een topmiddenvelder hebben we nodig![]()
Wat dacht je van een verdediger?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een topmiddenvelder hebben we nodigI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
hoe de fuck kom jij bij een nieuwe spits ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een topmiddenvelder hebben we nodig![]()
nieuwe spits?
er wordt enkel gesproken over een middenvelder en mogelijk een verdedigerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier stopte ik met lezenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
GRAPJE TOG GODVERDOOMEquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
blijkbaar niet anders had je me niet gequote"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
rawrrquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
drie spelers die we nu wel zouden kunnen gebruiken in 1 foto, nicequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OOOHHH hij praat slecht over Andersen *pek en veren!!*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djuricic kopen om Andersen te vervangenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die spelen toch niet op dezelfde positiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djuricic kopen om Andersen te vervangen![]()
![]()
+ ligt nog tot 2018 vast bij Benfica met die clausules erbij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die spelen toch niet op dezelfde positie![]()
Bij Heerenveen was hij aanvallende middenvelder, eitje voor Frank om hem in te passen. Typische Ajax-voetballer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die spelen toch niet op dezelfde positie![]()
Heb jij zijn teksten begin 2013 niet gehoord toen Ajax 'interesse' in hem had?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was hij aanvallende middenvelder, eitje voor Frank om hem in te passen. Typische Ajax-voetballer.![]()
Maar lijkt er geen toekomst te hebben. Kan me niet voorstellen dat ze hem tot 2018 gaan verhuren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
+ ligt nog tot 2018 vast bij Benfica met die clausules erbij.![]()
Heb ze nu opgezocht. Hij vond zichzelf destijds geen buitenspeler of links-/ rechtshalf. Oftewel hij wilde alleen op 10. Zal er onderhand wel achter zijn dat dat niet zo realistisch is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zijn teksten begin 2013 niet gehoord toen Ajax 'interesse' in hem had?
Daarbij, meningen van spelers veranderen. Fabregas speelt nu onder Mourinho bij Chelsea.![]()
Zimling ook, en die Viergeverquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was hij aanvallende middenvelder, eitje voor Frank om hem in te passen. Typische Ajax-voetballer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die moet je niet willenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef Brammess het volgende:
Is Van Der Vaart niet haalbaar? Volgens mij mag hij oprotten bij HSV.RED ONS HENNIEGOD![]()
Raffie is toch nooit fitquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Raffie komt moet Andersen op bankRED ONS HENNIEGOD![]()
Zivkovic in de selectie voor Vitesse & Groothuizen keept bij Jong Ajax (Onana dan dus op de bank bij 1)![]()
Die wijven hebben hem kapotgemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omgekeerde van Andersen ook. Papzak met zn grote hoofd.RED ONS HENNIEGOD![]()
We hadden furby moeten halenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wijven hebben hem kapotgemaakt. Toch wel beter dan de boil en goede aanvaller.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Moeilijk wel , beter zijn dan Boilesen..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden furby moeten halen. Toch wel beter dan de boil en goede aanvaller.
Nu lekker mislukken bij AtalantaRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 22:00:38Sinkgraven voor 5,5 jaar naar #Ajax reageer retweet
![]()
Nou het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens VI kost hij 6,5 miljoen euro.
Nu maar hopen dat hij slaagt, anders blijven we weer 10 jaar koopjes halenOh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 22:03:22#Ajax wilde Sinkgraven aanvankelijk komende zomer maar heeft per direct toegeslagen. De ins en outs zie Telesport.nl. Prijs circa 6 miljoen reageer retweet
![]()
Zal wel rouleren worden, misschien ook af en toe Sinkgraven op de vleugelsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven op de plek van Andersen dan?Oh.![]()
Hopelijk sturen ze hem nog even terug en halen ze een goede CV van twee meter terug die ook nog kan voetballenquote:Oh.![]()
Die zou niet in de eredivisie spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze hem nog even terug en halen ze een goede CV van twee meter terug die ook nog kan voetballenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou niet in de eredivisie spelenOh.![]()
Het was een grapje Hans.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg dan niet zulke domme dingen, Hans.Oh.![]()
Ja ik zou het wel graag zien natuurlijk, maar gaat nooit komen natuurlijk. Als er een groot persoon komt kan hij niet voetballen en als hij kan voetballen is hij vaak klein (voor verdedigers)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In elke grap zit een kern van waarheid, Hans.Oh.![]()
Alsof je die conclusie zo kunt trekken. Het is wel gebleken in het verleden dat presteren bij Heerenveen heel anders is dan bij Ajax of PSVquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven is op het moment wel, hoe gek het ook klinkt, verder dan Andersen.![]()
Stevig prijsje.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Gewoon lekker Sinkgraven laten wennen dit halfjaartje aan de trainingsintensiteit en de druk die bij Ajax komt kijken. Af en toe wat spelen en dan volgend jaar vlammen met hem
Oh.![]()
quote:Ajax haalt Daley Sinkgraven
Ajax heeft de gewenste winterversterking binnen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bereikte vrijdag overeenstemming met sc Heerenveen over een transfer van middenvelder Daley Sinkgraven. Het 19-jarige talent tekent in Amsterdam een contract voor 5,5 jaar. Ajax betaalt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor Sinkgraven.
Ajax-trainer Frank de Boer wilde deze winter boven alles geen paniekaankopen doen, zo vertelde hij vrijdag al. "Dan heb ik liever dat jonge spelers ervaring opdoen. Dan wil ik wel accepteren dat het af en toe eens mis gaat."
Uiteindelijk viel de keuze op Sinkgraven. Hetgeen in de lijn van het transferbeleid van Ajax past. De geboren Assenaar is een jong talent met meerwaarde, zowel op als naast het veld.
De door De Boer gewenste routinier komt deze transferperiode naar alle waarschijnlijkheid niet meer naar Amsterdam. "De kans is niet groot dat we zo'n speler in de winter nog halen. Het is ook lastig om zo'n speler te vinden."![]()
Ik roep al tijden dat Andersen niks is. Mensen willen maar niet naar het orakel luisteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven is op het moment wel, hoe gek het ook klinkt, verder dan Andersen.![]()
We hebben 500 miljoen op de bank staan, dit is niks joh.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel jammer als Andersen op de bank komt verder, want die laat bij vlagen echt geniale dingen zien.Oh.![]()
Helemaal eens. Hoe vaak je iemand het bij een provincieclub niet leuk ziet doen, die dan uiteindelijk geen voet aan de grond krijgt bij de top 3.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof je die conclusie zo kunt trekken. Het is wel gebleken in het verleden dat presteren bij Heerenveen heel anders is dan bij Ajax of PSVWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Half jaartje krachthonkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon lekker Sinkgraven laten wennen dit halfjaartje aan de trainingsintensiteit en de druk die bij Ajax komt kijken. Af en toe wat spelen en dan volgend jaar vlammen met hemAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
De nieuwe Laudrup krijgt een stevige beuk in het zelfvertrouwen. Hoe zal hij hier mee omgaan? We zien het zondag wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
Supertalent Andersen dan op de bank? Wel zonde van zo'n geweldige speler![]()
En nu gaan ze maar eens heel snel scouten naar die ervaring zodat ze die aan het begin van de zomer kunnen ophalen. En niet weer wachten tot het laatste momentquote:Oh.![]()
Oké, Inso. Heb je nog iets te vertellen of houdt het hierbij op?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor dat geld beter Vilhena gehaald.![]()
Zowel Andersen als Sinkgraven zullen nog genoeg speeltijd krijgen. Op deze manier kun je ook vol meedoen om de Europa League.![]()
Noem jij Shreyas nu een orakel?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat Andersen niks is. Mensen willen maar niet naar het orakel luisteren.Oh.![]()
Evengoed stevig aan de prijs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben 500 miljoen op de bank staan, dit is niks joh.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
vilhena > sinkgravenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, Inso. Heb je nog iets te vertellen of houdt het hierbij op?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik zie het ook nog steeds niet, hoe goed ik mijn best ook doe. Te licht, te fragiel, nauwelijks dominerend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat Andersen niks is. Mensen willen maar niet naar het orakel luisteren.![]()
Het woord "ik" is toch niet moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem jij Shreyas nu een orakel?![]()
Zou ook kunnen meehelpen, maar gaat vast gebeuren als hij over 3 jaar naar het buitenland gaatquote:Oh.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Zowel Andersen als Sinkgraven zullen nog genoeg speeltijd krijgen. Op deze manier kun je ook vol meedoen om de Europa League.
Hoeven we niet Bazoer meer op te stellen als aanvallende middenvelder.Oh.![]()
Dante ophalen bij Bayern.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Goede schijnbewegingen, passeert soms zo makkelijk. Kan steekpassjes geven, het is alleen net het laatste stapje wat hij moet maken om die acties rendabel te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog steeds niet, hoe goed ik mijn best ook doe. Te licht, te fragiel, nauwelijks dominerend.Oh.![]()
Immers valt op de een of andere manier lekker in de kuip.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat hij dan Lex Fucking Immers voor zich moet dulden.
Iedereen met enige voetbalvisie weet dat Vilhena bij Ajax fantastisch tot z'n recht zou komenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij sneller zijn dan Moisander en Van der Hoorn?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jongens Marc heeft nu flink de knip getrokken, nu moeten we weer drie seizoenen wachten voor een aankoop uit deze categorieOh.![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Op basis van welke kwaliteiten dan? (srs)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Immers valt op de een of andere manier lekker in de kuip.
Iedereen met enige voetbalvisie weet dat Vilhena bij Ajax fantastisch tot z'n recht zou komenOh.![]()
Die gozert kan zo veel met de bal als ie op z'n echte positie kan spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van welke kwaliteiten dan? (srs)Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Vertel mij eens waarom Vilhena dan sinds begin 2012 zijn wedstrijden meepikt daar en tot nu toe heel anoniem speelt? Leeftijd is mij geen excuus want inmiddels mag je wel wat meer verwachten van dat soort jongens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Immers valt op de een of andere manier lekker in de kuip.
Iedereen met enige voetbalvisie weet dat Vilhena bij Ajax fantastisch tot z'n recht zou komen![]()
En als ie geen motorisch gestoorde spelers als Immers vor zich heeftAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Omdat ie achter Immers speelt, die kan er HELEMAAL niets van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom Vilhena dan sinds begin 2012 zijn wedstrijden meepikt daar en tot nu toe heel anoniem speelt? Leeftijd is mij geen excuus want inmiddels mag je wel wat meer verwachten van dat soort jongens.
Hij is een pure nummer 10.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Maar blijkbaar ook niet genoeg rendement, anders werd hij er niet uitgespeeld door Immersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozert kan zo veel met de bal als ie op z'n echte positie kan spelenOh.![]()
Immers word de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ook niet genoeg rendement, anders werd hij er niet uitgespeeld door ImmersAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat is sowieso een schande wel ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ie geen motorisch gestoorde spelers als Immers vor zich heeft
Immers
Maar nu verder over Ajax.Oh.![]()
Vilhena zou perfect renderen bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso een schande wel ja.
Immers
Maar nu verder over Ajax.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Vilhena is natuurlijk een enorm talent. Maar die stagneert al een aantal seizoenen. Sinkgraven groeit. Maar dat kan ook stagneren. Leuke speler wel. Mag wat meer body krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom Vilhena dan sinds begin 2012 zijn wedstrijden meepikt daar en tot nu toe heel anoniem speelt? Leeftijd is mij geen excuus want inmiddels mag je wel wat meer verwachten van dat soort jongens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik denk dat Sinkgraven het ook wel prima zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena zou perfect renderen bij Ajax.
Vilhena moet zich gewoon maar bij Feyenoord laten zien. Als hij echt geniaal speelt komt hij er wel inOh.![]()
Nee, antivoetbalbeleid bij Feyenoordquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sinkgraven het ook wel prima zou moeten kunnen.
Vilhena moet zich gewoon maar bij Feyenoord laten zien. Als hij echt geniaal speelt komt hij er wel inAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 22:27:20Onbegrijpelijk, Ajax wees Heitinga af. #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Die neem ik dus ook niet meer serieus
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 22:27:20Onbegrijpelijk, Ajax wees Heitinga af. #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Dat deed je wel daarvoor?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Niet veel te duur. Dit zijn spelers waarvan de Technische Mensen denken dat het een zeer waardevolle toevoeging kan zijn voor Ajax. Al jaren bekend dat Ajax daarvoor niet zomaar de portemonnee trekt.quote:![]()
Contract tot 2020, alle keizers
Kijk weinig Heerenveen dus weet niet of het echt zo'n groot talent is, maar haal liever een degelijke verdediger ofzo![]()
![]()
waar moet nouri volgend jaar nuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet veel te duur. Dit zijn spelers waarvan de Technische Mensen denken dat het een zeer waardevolle toevoeging kan zijn voor Ajax. Al jaren bekend dat Ajax daarvoor niet zomaar de portemonnee trekt.Groot fan van User Wotte![]()
Hmm, Andersen, Serero, Klaassen, Sinkgraven, Riedewald en straks nog Nouri en Van de Beek, waar laten we ze allemaal?
En dan hebben we ook nog Viergever, Duarte en Zimling!![]()
Viergever,Duartequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet veel te duur. Dit zijn spelers waarvan de Technische Mensen denken dat het een zeer waardevolle toevoeging kan zijn voor Ajax. Al jaren bekend dat Ajax daarvoor niet zomaar de portemonnee trekt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ooit gehoord van het begrip doorrouleren? Er zijn zoveel jongens met potentie op het middenveld, maar nog erg jong. Iedereen weet dat die niet zomaar een heel seizoen volle bak kunnen. Ajax heeft allerlei podia waar Ajax die spelers in kan zetten en desnoods spelen ze voor het gevoel mee bij Jong Ajax.quote:
Tevens hoeft Sinkgraven niet per se op de positie van Nouri te spelen. Hij kan ook als controleur of linksbuiten spelen.![]()
ajax zaterdagamateurs hebben een goede ervaren speler binnengehaald ja?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach worden we volgend jaar tenminste ergens kampioenOh.![]()
Klaassen kan ook nog als controleur gebruikt worden misschien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het begrip doorrouleren? Er zijn zoveel jongens met potentie op het middenveld, maar nog erg jong. Iedereen weet dat die niet zomaar een heel seizoen volle bak kunnen. Ajax heeft allerlei podia waar Ajax die spelers in kan zetten en desnoods spelen ze voor het gevoel mee bij Jong Ajax.
Tevens hoeft Sinkgraven niet per se op de positie van Nouri te spelen. Hij kan ook als controleur of linksbuiten spelen.
Wel jammer als het ten koste gaat van Serero. Maar ik vind die breedte in de selectie wel lekker eigenlijk.
Nu nog Duarte eruit schoppenOh.![]()
Frank krijgt er nu al niet eens een systeem inquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het begrip doorrouleren? Er zijn zoveel jongens met potentie op het middenveld, maar nog erg jong. Iedereen weet dat die niet zomaar een heel seizoen volle bak kunnen. Ajax heeft allerlei podia waar Ajax die spelers in kan zetten en desnoods spelen ze voor het gevoel mee bij Jong Ajax.
Tevens hoeft Sinkgraven niet per se op de positie van Nouri te spelen. Hij kan ook als controleur of linksbuiten spelen.
laat staan met doorroulerenGroot fan van User Wotte![]()
Yuri Rosequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ajax zaterdagamateurs hebben een goede ervaren speler binnengehaald ja?![]()
![]()
Frank kán dat heus wel er in krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Frank krijgt er nu al niet eens een systeem in
laat staan met doorrouleren
We moeten niet doen alsof Frank zijn hoofd stikt van de torren. De paniek slaat alleen toe buiten Ajax omdat er opeens een stabiele concurrent is.![]()
Maar ook nog wel aardige bedragenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarvoor is niet per speler 6 miljoen plus uitgetrokken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vorig jaar was deze verdediging nog de beste van de eredivisiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet wel gewoon een verdediger bij wil je dit seizoen zelf nog echt iets betekenen.![]()
Maar geen 'astronomische' bedragen die De Boer, Overmars etc scharen onder topaankoop. Dat snap jij ook wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ook nog wel aardige bedragen![]()
Oh dat snap ik welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geen 'astronomische' bedragen die De Boer, Overmars etc scharen onder topaankoop. Dat snap jij ook wel.
Nu nog die ervaring en kwaliteit erbij want je mag niet van Sinkgraven verwachten dat ie het nu op sleeptouw neemtRED ONS HENNIEGOD![]()
Vorig jaar presteerde Moisander ook gewoon goed. En dit jaar is hij abominabel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vorig jaar was deze verdediging nog de beste van de eredivisie
En toen stond Blind nog wel eens als back opgesteld, ipv die dramatische BoilesenOh.![]()
Ach het is een prima aankoop hoor en een hele fijne speler, maar ik had hem liever in de zomer gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank kán dat heus wel er in krijgen.
We moeten niet doen alsof Frank zijn hoofd stikt van de torren. De paniek slaat alleen toe buiten Ajax omdat er opeens een stabiele concurrent is.Groot fan van User Wotte![]()
Doorrouleren?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee joh, kan nu alvast wennen. Is toch prima man.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach het is een prima aankoop hoor en een hele fijne speler, maar ik had hem liever in de zomer gezien.
Ik zie ons toch geen kampioen worden, dus bouw maar gewoon voor de komende jarenOh.![]()
Nee, nog nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooit gehoord van het begrip doorrouleren?![]()
Dat verwacht niemand van Sinkgraven, Lounge.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel
Nu nog die ervaring en kwaliteit erbij want je mag niet van Sinkgraven verwachten dat ie het nu op sleeptouw neemt
Ik hoop dat Ajax gewoon Zimling zijn huurcontract ontbindt en snel Poulsen terughaalt.![]()
Mwa ik vind het middenveld nu wel overkill.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, kan nu alvast wennen. Is toch prima man.
Ik zie ons toch geen kampioen worden, dus bouw maar gewoon voor de komende jarenGroot fan van User Wotte![]()
Poulsenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verwacht niemand van Sinkgraven, Lounge.
Ik hoop dat Ajax gewoon Zimling zijn huurcontract ontbindt en snel Poulsen terughaalt.man man man
die wordt echt veel groter gemaakt dan hij is![]()
Ah, het hele topic wordt weer op zijn kop gezet omdat ik 'doorrouleren' schrijf, goed bezig jongens!!![]()
Poulsen moet dan wel fit zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verwacht niemand van Sinkgraven, Lounge.
Ik hoop dat Ajax gewoon Zimling zijn huurcontract ontbindt en snel Poulsen terughaalt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Doorrouleren doe je maar in FM.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het hele topic wordt weer op zijn kop gezet omdat ik 'doorrouleren' schrijf, goed bezig jongens!!Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Ajax gewoon Zimling zijn huurcontract ontbindt en snel Poulsen terughaalt.![]()
![]()
Dat is in de zomer net zo en misschien nog wel meer als van de Beek doorstroomt. Nouri duurt nog wat langer gok ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa ik vind het middenveld nu wel overkill.
Maar Klaassen zal in 2016 worden verkocht denk ik. Ben wel dus benieuwd naar Andersen, zonde als hij eruit gegooid word nuOh.![]()
Met Sinkgraven of zonder Sinkgraven zou geen punt uit gaan maken aan het einde van het seizoen. Had hem nog lekker bij Heerenveen gehouden joh.Groot fan van User Wotte![]()
En dan had een andere ploeg hem weggehaald en dan was het weer niet goedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Met Sinkgraven of zonder Sinkgraven zou geen punt uit gaan maken aan het einde van het seizoen. Had hem nog lekker bij Heerenveen gehouden joh.![]()
![]()
Daar hebben we met al die andere jongens ook zoveel spijt van gehad ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan had een andere ploeg hem weggehaald en dan was het weer niet goedGroot fan van User Wotte![]()
Ik denk nog steeds dat Assaidi hier een sensatie had kunnen worden ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar hebben we met al die andere jongens ook zoveel spijt van gehad ja.
Nu moesten we jaren kloten met onzin op de vleugels en pas dit jaar kwam er weer iets fatsoenlijks doorOh.![]()
Welke spelers bedoel je precies?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar hebben we met al die andere jongens ook zoveel spijt van gehad ja.![]()
Assaidi, Narsingh, Ziyech.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke spelers bedoel je precies?Groot fan van User Wotte![]()
Ajax polst Rijkaard tevergeefs voor mogelijke opvolging De Boer
Ajax is de zoektocht naar mogelijke opvolgers van Frank de Boer inmiddels gestart. Marc Overmars heeft tegenover het Algemeen Dagblad bevestigd dat hij Frank Rijkaard heeft gepolst voor die rol voor het geval Frank de Boer komende zomer vertrekt. Rijkaard heeft bedankt voor de eer, zo bevestigde de technisch directeur van Ajax.![]()
WAT EEN TOPTRANSFER! ONGEËVENAARD, WAUW NIET TE GELOVEN
Oke... Ik had dit ergens kunnen verwachten, maar het is niet wat ik als een noodzakelijke transfer zie...![]()
Assaidi was bijna rond, alleen wilde hij zelf meer salaris wat hij treurig genoeg liet merken voor de camera.quote:
Ajax heeft nooit concrete interesse in Ziyech gehad.![]()
Dan had je ook een goede assistent erbij moeten zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is de zoektocht naar mogelijke opvolgers van Frank de Boer inmiddels gestart. Marc Overmars heeft tegenover het Algemeen Dagblad bevestigd dat hij Frank Rijkaard heeft gepolst voor die rol voor het geval Frank de Boer komende zomer vertrekt. Rijkaard heeft bedankt voor de eer, zo bevestigde de technisch directeur van Ajax.Oh.![]()
Wel lekker dat we lachend 6.5 miljoen neer kunnen tellen en dat we niet ŕ la PSV en Twente allemaal rare constructies met de Doyens van deze wereld op moeten zetten.![]()
Rijkaard wilquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is de zoektocht naar mogelijke opvolgers van Frank de Boer inmiddels gestart. Marc Overmars heeft tegenover het Algemeen Dagblad bevestigd dat hij Frank Rijkaard heeft gepolst voor die rol voor het geval Frank de Boer komende zomer vertrekt. Rijkaard heeft bedankt voor de eer, zo bevestigde de technisch directeur van Ajax.
1. Een warm land
2. Geld, bakken vol geld
3. Nog meer geld
4. Geld, geld, geld, geld en geld![]()
Rijkaard wil vast weer zijn eigen delegatie meenemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rijkaard wil
1. Een warm land
2. Geld, bakken vol geld
3. Nog meer geld
4. Geld, geld, geld, geld en geld![]()
Wellicht willen ze Stam doorschuiven naar assistent volgend jaar om daarna zelf te overnemenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijkaard wil vast weer zijn eigen delegatie meenemen.![]()
Gaat nog enkel clubs uit Qatar of Verenigde Arabische Emiraten coachenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rijkaard is toch gewoon gestopt als coach
Lekker het hele jaar met vakantie, lekker man![]()
Sinkgraven is nou niet de routine die nodig is
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ja wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Sinkgraven is nou niet de routine die nodig is
Kunnen we lekker doorrouleren.Groot fan van User Wotte![]()
Wel genot die heisa na de wedstrijd. Lodeweges weet van niets. Sinkgraven hoort het net allemaal. Van den Berg was er al van uit gegaan.![]()
Geen slechte aankoop natuurlijk. Liever dit dan een paar niets toevoegende spelers van 2 a 3 miljoen. Alleen niet echt het type speler dat Ajax op de hele korte termijn nodig heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die kunnen ook zonder Sinkgraven goed verder.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lodeweges gaat in een hoekje huilen, die ziet het niet meer zitten![]()
Wat is dit voor onzin, je ziet die wedstrijden toch of niet, alsof dat komt door een stabiele concurrentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De paniek slaat alleen toe buiten Ajax omdat er opeens een stabiele concurrent is.![]()
Aan de ene kant is dat wel netjes van het TH. Een paniekaankoop kan je het niet noemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef Monolith het volgende:
Geen slechte aankoop natuurlijk. Liever dit dan een paar niets toevoegende spelers van 2 a 3 miljoen. Alleen niet echt het type speler dat Ajax op de hele korte termijn nodig heeft.Groot fan van User Wotte![]()
Noem eens wat namen,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik had liever een type Guardado gezien.![]()
Zeer goede aankoop, eindelijk een speler die echt wat toe kan voegen aan Ajax in plaats van die zogenaamde talenten als Andersen en waardeloze middenvelders als Duarte die hier ten onrechte de hemel in geprezen worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Mooi dat ze investeren, vooral ook omdat ie anders wel bij een echte concurrent terecht was gekomenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is alleen jammer dat de aankoop te laat komt, de titel pakken we niet meer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh. Daar is de aankoop ook niet boeiend genoeg voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:15 schreef Shreyas het volgende:
Het is alleen jammer dat de aankoop te laat komt, de titel pakken we niet meer.
Goede speler hoor, maar ons middenveld is al prima.![]()
Ze hebben iig gezien dat er gewoon eens met de portemonnee getrokken moet worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:15 schreef Shreyas het volgende:
Het is alleen jammer dat de aankoop te laat komt, de titel pakken we niet meer.![]()
het probleem is een beetje wanneer er iemand wegvalt, dan heb je opeens duarte en zimlingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Daar is de aankoop ook niet boeiend genoeg voor.
Goede speler hoor, maar ons middenveld is al prima.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
het probleem is een beetje wanneer er iemand wegvalt, dan heb je opeens duarte en zimling![]()
![]()
True, de aankoop an sich is ook gewoon heel goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
het probleem is een beetje wanneer er iemand weg valt, dan heb je opeens duarte en zimling![]()
![]()
Dit seizoen missen we eigenlijk ook wel een beetje een type PoulsenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Poulsen gewoon wat eerder bedacht had dat hij bij Ajax wilde blijven, was er niets aan de hand geweest. Domme pech.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:19 schreef Shreyas het volgende:
Dit seizoen missen we eigenlijk ook wel een beetje een type Poulsen
Al kan zelfs ik het aantrekken van Zimling niet verdedigen![]()
![]()
Ik vind het een goede aankoop. Dit is de categorie spelers die Ajax uit de eredivisie moet halen. De categorie eronder redt het minder vaak dan een boven gemiddelde jeugdspeler.![]()
Krijg je btw een stadionverbod voor sterke drank mee te nemen tijdens een buscombi?Groot fan van User Wotte![]()
Bus mag je wel drinken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:39 schreef Tjacka het volgende:
Krijg je btw een stadionverbod voor sterke drank mee te nemen tijdens een buscombi?AFCA
Was ook bizar dat Ajax Duarte haalde. Een speler van Heracles die daar niet eens de beste was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het een goede aankoop. Dit is de categorie spelers die Ajax uit de eredivisie moet halen. De categorie eronder redt het minder vaak dan een boven gemiddelde jeugdspeler.
Zelfde met van der Hoorn, was maar matig verder. Of Zimling, de bankzitter van Mainz.
Hopelijk fixen ze die scouting want je kan nog zo veel meer goede aankopen halen uit het buitenland dan alleen maar de usual suspects uit de EredivisieOh.![]()
Ik zou VIhena voor het middenveld ook wel fijn vinden. Dan kunnen we helemaal lekker gaan doorrouleren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook bizar dat Ajax Duarte haalde. Een speler van Heracles die daar niet eens de beste was.
Zelfde met van der Hoorn, was maar matig verder. Of Zimling, de bankzitter van Mainz.
Hopelijk fixen ze die scouting want je kan nog zo veel meer goede aankopen halen uit het buitenland dan alleen maar de usual suspects uit de EredivisieGroot fan van User Wotte![]()
Gaat gewoon direct in het eerste van Ajax spelen hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Had hem nog een halfjaar bij Heerenveen laten spelen man, ipv Jong Ajax![]()
Dit is misschien wel de meest kansloze en domme opmerking van de dag. Well done.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:50 schreef Tortugal het volgende:
Weer zes miljoen betalen omdat je jeugdopleiding drie keer niks is.![]()
Voor wie dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat gewoon direct in het eerste van Ajax spelen hoor.AFCA
Duarte, Hoorny en Viergever kostten dus minder dan 4 miljoen euro. Al blijft het triest dat ze gekomen zijn.quote:twitter:Tussendelinies twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:54:20Sinkgraven wordt met 6,5 miljoen euro Overmars' duurste aankoop bij Ajax. Hij volgt daarmee Moisander (4 miljoen euro) op. #Sinkgraven reageer retweet
![]()
Zo goed is die Sinkgragen ook niet, iig niet de 6,5 miljoen..
Das typisch een spelertje die je vast wel in je jeugd hebt rondlopen.![]()
Ah , maar ik hoop dat ze er van geleerd hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte, Hoorny en Viergever kostten dus minder dan 4 miljoen euro. Al blijft het triest dat ze gekomen zijn.twitter:Tussendelinies twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:54:20Sinkgraven wordt met 6,5 miljoen euro Overmars' duurste aankoop bij Ajax. Hij volgt daarmee Moisander (4 miljoen euro) op. #Sinkgraven reageer retweet
Sinkgraven is een goeie speler , kan je er goed bij hebben. Nu nog iemand voor de verdediging, 2 het liefstRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was "doorrouleren" al.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is misschien wel de meest kansloze en domme opmerking van de dag. Well done.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ervaren verdedigers en Ajax, dat is een pittige uitdaging. Die richtpunten voor een verdediger zijn zo extreem dat je bijna NUL potentiële keuzes overhoudt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah , maar ik hoop dat ze er van geleerd hebben
Sinkgraven is een goeie speler , kan je er goed bij hebben. Nu nog iemand voor de verdediging, 2 het liefst![]()
TD van Basel kopen. Scouting voor eerste elftal eruit gooienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ervaren verdedigers en Ajax, dat is een pittige uitdaging. Die richtpunten voor een verdediger zijn zo extreem dat je bijna NUL potentiële keuzes overhoudt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je moet niet gaan overdrijven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TD van Basel kopen. Scouting voor eerste elftal eruit gooien![]()
madquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker naar TTK met je gejankIk ben inmiddels overleden.![]()
Alleen het beste is goed genoeg , aankopen als Mike en viergever in de toekomst voorkomenquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar jij denkt zo onrealistisch.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen het beste is goed genoeg , aankopen als Mike en viergever in de toekomst voorkomen![]()
Je bent een topclub , dan is het streven toch vooruitgang op het veldquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij denkt zo onrealistisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Prijs wel wat aan de hoge kant maar is wel een prima speler en volgens mij ook wel de goede mentaliteit. Zelfde prijs als wat PSV voor Maher betaald heeft, dan vind ik Sinkgraven toch een stuk beter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet wel zeggen dat het erop lijkt dat Ajax enkel spelers haalt die getipt worden door John Steen Olsen. Uit België komt geen zak, vroeger was dat toch wel een leuke nest, toen er ook nog werd samengewerkt met Germinal Beerschot Antwerpen.![]()
Serero, Klaassen, Sinkgraven als basisspeler en Andersen daar vlak achter ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Grootste talenten blijven nu gewoon in Belgie of gaan rechtstreeks naar de topclubs in vnl. Engeland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet wel zeggen dat het erop lijkt dat Ajax enkel spelers haalt die getipt worden door John Steen Olsen. Uit België komt geen zak, vroeger was dat toch wel een leuke nest, toen er ook nog werd samengewerkt met Germinal Beerschot Antwerpen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
6 mil voor een ventje wat nog niks heeft laten zien. Beter hadden ze voor de helft Gudelj gewoon gehaald. Wat voegt Sinkgraven nou toe? Wat hij kan kan Nouri toch ook?
![]()
Nouri kan er volgend jaar aan gaan ruiken en staat er pas over een jaar of 2. Ventje is pas 17 he, net als vd Beek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef nickhguitar het volgende:
6 mil voor een ventje wat nog niks heeft laten zien. Beter hadden ze voor de helft Gudelj gewoon gehaald. Wat voegt Sinkgraven nou toe? Wat hij kan kan Nouri toch ook?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor Andersen.quote:
Anders hadden ze hem nog een half jaar bij Heerenveen gelaten. Het is onvergelijkbaar met Zivkovic. Ten eerste omdat Ajax-spits de moeilijkste positie in het voetbal is, en ten tweede omdat het spel van Heerenveen veel meer op dat van Ajax lijkt dan het spel van Groningen. En Sinkgraven is al wat ouder en verstandiger.![]()
Dat is ook zo, De Bruyne, Musonda, Tielemans, Bossaerts (City)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grootste talenten blijven nu gewoon in Belgie of gaan rechtstreeks naar de topclubs in vnl. Engeland.![]()
Andersen gaat gewoon rouleren met Sinkgraven. Wanneer het kan, kan je ook zelfs met Andersen en Sinkgraven spelen en Klaassen rusten.. Allerlei opties mogelijk![]()
4 Volwaardige middenvelders is geen overbodige luxe, er is er altijd wel één ziek,zwak of misselijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bedoel je niet doorrouleren?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andersen gaat gewoon rouleren met Sinkgraven. Wanneer het kan, kan je ook zelfs met Andersen en Sinkgraven spelen en Klaassen rusten.. Allerlei opties mogelijk
Ajacied422AFCA
Sinkgraven valt totaal niet te vergelijken met Gudelj. Daarnaast is Sinkgraven een type speler die ze precies missen, totaal geen creativiteit meer sinds het vertrek van Eriksen. Gudelj is een lompere versie van Klaassen en zou echt niks toevoegen aan Ajax. Daarnaast gezien zijn leeftijd veel minder potentieel dan Gudelj.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef nickhguitar het volgende:
Zeer verstandige aankoop en het geld was er.![]()
Mijn welgemeende excuses, zal het volgende keer correct tikken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoel je niet doorrouleren?
Ajacied422![]()
tyf toch eens op manquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bedoel je niet doorrouleren?
Ajacied422
ik verzin een nieuw woord even lachen allemaal HAHAHAHAHAHHAAH![]()
En wel lekker hierdoor is dat je serero dus als CVM kan gebruiken, nu kon het alleen als niemand geblesseerd was.![]()
Is goed hans.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tyf toch eens op man
ik verzin een nieuw woord even lachen allemaal HAHAHAHAHAHHAAHAFCA
Serero cvm, is wel beetje klein.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:12 schreef Adames het volgende:
En wel lekker hierdoor is dat je serero dus als CVM kan gebruiken, nu kon het alleen als niemand geblesseerd was.AFCA
Hans Vanaken speelt anders de pannen van het dak bij een bescheiden ploegje als Lokeren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook zo, De Bruyne, Musonda, Tielemans, Bossaerts (City)![]()
Tja, die scout zit al een tijdje bij Anderlecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet wel zeggen dat het erop lijkt dat Ajax enkel spelers haalt die getipt worden door John Steen Olsen. Uit België komt geen zak, vroeger was dat toch wel een leuke nest, toen er ook nog werd samengewerkt met Germinal Beerschot Antwerpen.![]()
Komt omdat Haesaert naar Anderlecht is gegaan nadat Ajax hem niet goed genoeg vond.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt van der hoorn 2.0quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Zo goed is die Sinkgragen ook niet, iig niet de 6,5 miljoen..
Das typisch een spelertje die je vast wel in je jeugd hebt rondlopen.![]()
Denk dat ie wat minder kan verdedigen.quote:
Prima aankoop al is het net een miljoentje teveel denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boeiend-HansTeeuwen.jpgquote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ie wat minder kan verdedigen.
Prima aankoop al is het net een miljoentje teveel denk ik.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Triest..quote:
Er zal toch wel een andere goede Belgische scout te vinden zijn. Focus moet niet enkel op Scandinavie en enig gelukkige treffers uit Oost-EU liggen![]()
Ja, maar wat heeft Sinkgraven al laten zien dan? Meer van hetzelfde wat je al hebt en wat eraan komt. Is Sinkgraven degene die Ajax over de dode punten gaat helpen wanneer het niet loopt? 6 miljoen voor Maher (die op dat moment al sterspeler bij AZ was) was te veel, maar 6 mil voor Sinkgraven die 10 wedstrijden heeft gespeeld kan wel. Beetje raar toch? Lijkt een beetje een paniekaankoop.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nouri kan er volgend jaar aan gaan ruiken en staat er pas over een jaar of 2. Ventje is pas 17 he, net als vd Beek.![]()
Paniekaankopen zijn aankopen die als directe versterking zijn bedoeld. Sinkgraven is een aankoop voor de wat langere termijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft Sinkgraven al laten zien dan? Meer van hetzelfde wat je al hebt en wat eraan komt. Is Sinkgraven degene die Ajax over de dode punten gaat helpen wanneer het niet loopt? 6 miljoen voor Maher (die op dat moment al sterspeler bij AZ was) was te veel, maar 6 mil voor Sinkgraven die 10 wedstrijden heeft gespeeld kan wel. Beetje raar toch? Lijkt een beetje een paniekaankoop.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet altijd, in dit geval meer een paniekaankoop omdat de supporters ontevreden zijn en dat ze niet met lege handen (wat transfers betreft) willen eindigen, want zeg nou eerlijk ;die Sinkgraven had je aan het einde v.h. seizoen toch beter kunnen halen? Dan had die jongen nog mooi een half seizoen kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Paniekaankopen zijn aankopen die als directe versterking zijn bedoeld. Sinkgraven is een aankoop voor de wat langere termijn.![]()
Nee joh, Ajax heeft juist al heel lang serieuze interesse in Sinkgraven. Al ver voor de hype. Jij hebt er weinig kaas van gegeten he, dat voetbalquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft Sinkgraven al laten zien dan? Meer van hetzelfde wat je al hebt en wat eraan komt. Is Sinkgraven degene die Ajax over de dode punten gaat helpen wanneer het niet loopt? 6 miljoen voor Maher (die op dat moment al sterspeler bij AZ was) was te veel, maar 6 mil voor Sinkgraven die 10 wedstrijden heeft gespeeld kan wel. Beetje raar toch? Lijkt een beetje een paniekaankoop..
Ik denk dat het bij Maher meer een kwestie was van vraagtekens bij zijn persoonlijkheid. Ik was het er destijds niet mee eens, maar Maher heeft mijn gelijk en Ajax' ongelijk tot dusver niet bewezen. Al lijkt er de laatste tijd wel wat verbetering in te zitten.![]()
Had feitelijk nog een contract tot 2019 hequote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:54 schreef Scorpie het volgende:
De transfer van Sinkgraven snap ik wel, alleen het bedrag niet.![]()
Ja achteraf is het altijd makkelijk zeggen of je het goed of verkeerd had héquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax heeft juist al heel lang serieuze interesse in Sinkgraven. Al ver voor de hype. Jij hebt er weinig kaas van gegeten he, dat voetbal.
Ik denk dat het bij Maher meer een kwestie was van vraagtekens bij zijn persoonlijkheid. Ik was het er destijds niet mee eens, maar Maher heeft mijn gelijk en Ajax' ongelijk tot dusver niet bewezen. Al lijkt er de laatste tijd wel wat verbetering in te zitten.. Vooralsnog is Maher gewoon een miskoop geweest, haalt nog geen 50% van z'n niveau bij AZ.
Tuurlijk was er interesse voor Sinkgraven, maar 6 mil (in de eredivisie) voor een speler die nog niks heeft laten zien (en bovendien goede wedstrijden afwisselt met behoorlijke beroerde wedstrijden) lijkt mij wat te veel van het goede. Maar prima als jij er blij mee bent toch? Dat mag natuurlijk.![]()
Had gekund, ik ken de overwegingen niet om het nu te doen. Je zou ook kunnen stellen dat hij nu een half jaartje heeft om zich bij Ajax aan te passen om er volgend seizoen gelijk te staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet altijd, in dit geval meer een paniekaankoop omdat de supporters ontevreden zijn en dat ze niet met lege handen (wat transfers betreft) willen eindigen, want zeg nou eerlijk ;die Sinkgraven had je aan het einde v.h. seizoen toch beter kunnen halen? Dan had die jongen nog mooi een half seizoen kunnen voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij AZ was hij al overrated. In zijn laatste seizoen was hij steevast bijna de slechtste speller op het veld.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja achteraf is het altijd makkelijk zeggen of je het goed of verkeerd had hé. Vooralsnog is Maher gewoon een miskoop geweest, haalt nog geen 50% van z'n niveau bij AZ.
Tuurlijk was er interesse voor Sinkgraven, maar 6 mil (in de eredivisie) voor een speler die nog niks heeft laten zien (en bovendien goede wedstrijden afwisselt met behoorlijke beroerde wedstrijden) lijkt mij wat te veel van het goede. Maar prima als jij er blij mee bent toch? Dat mag natuurlijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh ja, geef jij vaak achteraf je ongelijk toe? Bijvoorbeeld dat je het ziet als een paniekaankoop, terwijl Ajax hem juist in de zomer ook al wilde halen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja achteraf is het altijd makkelijk zeggen of je het goed of verkeerd had hé. Vooralsnog is Maher gewoon een miskoop geweest, haalt nog geen 50% van z'n niveau bij AZ.
Tuurlijk was er interesse voor Sinkgraven, maar 6 mil (in de eredivisie) voor een speler die nog niks heeft laten zien (en bovendien goede wedstrijden afwisselt met behoorlijke beroerde wedstrijden) lijkt mij wat te veel van het goede. Maar prima als jij er blij mee bent toch? Dat mag natuurlijk.![]()
Denk niet dat ie een paniekaankoop is, hij stond al een tijdje op het lijstje bij Ajax. Met hem erbij heeft Ajax nu 4 volwaardige middenvelders, dat is al aan de krappe kant.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft Sinkgraven al laten zien dan? Meer van hetzelfde wat je al hebt en wat eraan komt. Is Sinkgraven degene die Ajax over de dode punten gaat helpen wanneer het niet loopt? 6 miljoen voor Maher (die op dat moment al sterspeler bij AZ was) was te veel, maar 6 mil voor Sinkgraven die 10 wedstrijden heeft gespeeld kan wel. Beetje raar toch? Lijkt een beetje een paniekaankoop.
Of ie het gaat redden dat is altijd afwachten maar als ie al enigszins aan de verwachting gaat voldoen dan kan ie bij verkoop minimaal het aankoopbedrag opleveren.
Zelfde geldt voor Maher die ik erg tegen vind vallen, had gedacht dat PSV daar een goudmijntje aan zou hebben. Maar als die even een betere periode doormaakt kun je 'm ook zo voor een miljoen of 7 verkopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 31-01-2015 11:39:48 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkgraven - Serero - Klaassen![]()
En dan een beetje doorrouleren met Andersen en wellicht dat Van de Beek ook nog wat minuutjes gaat maken dit seizoen.![]()
Onzin natuurlijk, was minder bepalend maar bij lange na niet de slechtste en dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij AZ was hij al overrated. In zijn laatste seizoen was hij steevast bijna de slechtste speller op het veld.Dat Ajax hem in de zomer al wilde halen wil niet zeggen dat het voor nu geen paniekaankoop kan zijn. Ik zie/lees/hoor een boel onvrede bij de supporters, blijkbaar is Overmars daarvoor gezwicht en trekt hij nu flink de portemonnee voor een jongen van 19 die alles nog te bewijzen heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh ja, geef jij vaak achteraf je ongelijk toe? Bijvoorbeeld dat je het ziet als een paniekaankoop, terwijl Ajax hem juist in de zomer ook al wilde halen?![]()
Goeie aankoop al zie ik hem niet als de redder in noodquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had gekund, ik ken de overwegingen niet om het nu te doen. Je zou ook kunnen stellen dat hij nu een half jaartje heeft om zich bij Ajax aan te passen om er volgend seizoen gelijk te staan.![]()
Ik zie in die Sinkgraven wel een 6, de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Sinkgraven - Serero - Klaassen![]()
En dan een beetje doorrouleren met Andersen en wellicht dat Van de Beek ook nog wat minuutjes gaat maken dit seizoen.![]()
Het was wel nodig, eigenlijk waren Andersen en Klaassen je enige opties.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie aankoop al zie ik hem niet als de redder in nood![]()
Zekerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het was wel nodig, eigenlijk waren Andersen en Klaassen je enige opties.![]()
Klaassen fit voor Vites?Normaal doen. Gudelj moet naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:05 schreef nickhguitar het volgende:
Dit, dus.![]()
Zo makkelijk is dat niet. In principe pikt Anderlecht alles op jongere leeftijd al op en talenten stappen niet over van Anderlecht naar Ajax.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest..
Er zal toch wel een andere goede Belgische scout te vinden zijn. Focus moet niet enkel op Scandinavie en enig gelukkige treffers uit Oost-EU liggen![]()
Vooralsnog is Thulanigod daar goed bezig. En Andersen is het gewoon (nog) niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie in die Sinkgraven wel een 6, de tijd zal het leren![]()
Ik heb het nog steeds niet zo op Thulani op die plek maar het is sowieso goed om er een middenvelder die kan ballen bij te hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vooralsnog is Thulanigod daar goed bezig. En Andersen is het gewoon (nog) niet.![]()
Marc ziet er een 6,5 inquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie in die Sinkgraven wel een 6, de tijd zal het leren![]()
Maar veel plezier met je tussenaankoop. Komt natuurlijk nooit goed. Achterstand na dit weekend 8 punten en dan wordt hij als de MESSIas binnegehaald.
Beter hadden ze hem in de zomer gekocht.
Veel te veel druk op die knaap.![]()
Beetje onzinquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Maar veel plezier met je tussenaankoop. Komt natuurlijk nooit goed. Achterstand na dit weekend 8 punten en dan wordt hij als de MESSIas binnegehaald.
Beter hadden ze hem in de zomer gekocht.
Veel te veel druk op die knaap.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: