SPOILER: De zondagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL is er dit weekend live bij vanaf 20u. Tussen 1800 en 2000 zijn in samenvatting de middagsessies te zien. James Wade is titelverdediger. Hij versloeg Mervyn King in de finale met 11-10.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Succes danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop op eenzelfde finale als bij het WK darts
Hier zal wel wat tussen staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier zal wel wat tussen staanHaha die heb ik zojuist zelf ook gevonden! Top (Y)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen bij favorieten gedropt.Doei
Alsnog kudos voor je voorspelling van Chisnall.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Michael van Gerwen (1) v Wes Newton (16)
Robert Thornton (8) v Dave Chisnall (9) (al kan dit echt alle kanten opgaan.)
Peter Wright (5) v Brendan Dolan (12)
Adrian Lewis (4) v Ian White (13)
Phil Taylor (2) v Terry Jenkins (15)
Simon Whitlock (7) v Raymond van Barneveld (10)
James Wade (6) v Mervyn King (11)
Gary Anderson (3) v Andy Hamilton (14)
Nee. Dit is de top 16 van de Order of Merit, waarbij alle toernooien meetellen over twee jaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:22 schreef Slobeend het volgende:
Dit is toch feitelijk de Players Championship Finals maar dan met 16 deelnemers?
Duidelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Dit is de top 16 van de Order of Merit, waarbij alle toernooien meetellen over twee jaar.
De PC Finals tellen alleen de resultaten van de Pro Tour (vloertoernooien en Euro Tour) van het laatste jaar.
Terry is ook niet echt in vorm, dus hij kan hem nog zo maar winnen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef drGoeroe het volgende:
Taylor krijgt een pak slaag. 5-0 inmiddels
Lijkt vooralsnog een makkelijk wedstrijdje voor Gary.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Grifte het volgende:
Oooooooooooooh Gary Gary
Hopelijk mooi potje
twitter:MvGstats twitterde op zondag 01-02-2015 om 11:08:25MvG brings his total wins vs @Warrior180 to 18. He has only won more vs Hamilton (20), King (21) and Wring (22). Favourite #UnibetMasters reageer retweet
Wat hij in mijn ogen fout deed was niet profiteren van die paar mindere beurten van MvG. Staat continu 180s te gooien, maar net als MvG begint met 2x 60 gooit Chizzy dat ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:04 schreef Sportex het volgende:
Chizzy deed echt niks fout. Ongelofelijk dat je zo'n partij kan verliezen.
MvGEindbaas.
Mja, je kunt geen perfecte partij spelen natuurlijk. Dat kun je ook niet verwachten. Gewoon zieke standaard.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij in mijn ogen fout deed was niet profiteren van die paar mindere beurten van MvG. Staat continu 180s te gooien, maar net als MvG begint met 2x 60 gooit Chizzy dat ook.
Heerlijke Masters tot dusver. Hopen dat de halve finales en finale net zo spectaculair worden.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
9-dartertje op de Dutch Open zonet, door darryl fitton!
Waz met jouquote:Op zondag 1 februari 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dan maar even kijken tot SV begint.
Ik kijk meer uit naar donderdag en de eerste rankingtoernooien die van vrijdag tot zondag zijn.quote:
Je gaat toch niet naar Pi-Air de Kazim-fan en die altijd geagiteerde Bosz luisteren?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar donderdag en de eerste rankingtoernooien die van vrijdag tot zondag zijn.
Het programma heeft iets magisch waardoor je er per se naar wil kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Pi-Air de Kazim-fan en die altijd geagiteerde Bosz luisteren?En dan ook nog die #viesdikke Sjek.
Ik merk dat je al weer helemaal in de stemming komt.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis begint alweer te zweten met zijn plofkop
Zonde dat Ajax donderdag speelt. Genot met Bunt v Wade.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk dat je al weer helemaal in de stemming komt.
Ajax bakt er niks van, kun je wel overslaanquote:Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat Ajax donderdag speelt. Genot met Bunt v Wade.
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet. De uitmelktoernooien boeien me niet.
Wrijf het erin, wrijf het erin.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ajax bakt er niks van, kun je wel overslaan
Vorige pot 102+, toch niet onaardig.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld wordt een beetje de nieuwe Wade. Scorend niet buitengewoon, maar vooral op de momenten dat het moet. Doet hij goed de laatste 2 TV toernooien.
En toch van de 8 spelers pas het 4e gemiddelde.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorige pot 102+, toch niet onaardig.
Er deden er 16 mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En toch van de 8 spelers pas het 4e gemiddelde.
Oh ik dacht dat je het toernooi gemiddelde bedoelde.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen er 16 mee in een kwartfinale
Bij de dubbels wil dat nog wel eens voorkomen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen er 16 mee in een kwartfinale
Het enige leuke is dat je ze elke week in actie ziet.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een lichtelijk overschat toernooi.
Dat is eigenlijk niet zo leuk.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het enige leuke is dat je ze elke week in actie ziet.
Mee eens, toch kijk ik liever naar toernooien waar écht geld kan worden verdiend op de ranking.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het enige leuke is dat je ze elke week in actie ziet.
Ja het WK, Matchplay en Grand Prix blijven toch het mooist om naar te kijken. In die volgorde.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens, toch kijk ik liever naar toernooien waar écht geld kan worden verdiend op de ranking.
Ik ben ontzettend benieuwd hoe de 'nieuwe' Barney het gaat doen op de World Matchplay.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja het WK, Matchplay en Grand Prix blijven toch het mooist om naar te kijken. In die volgorde.
Wat is de nieuwe Barney precies?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd hoe de 'nieuwe' Barney het gaat doen op de World Matchplay.
Zal wel een half uur of een uur pauze tussen zitten.quote:
Dank uquote:Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel een half uur of een uur pauze tussen zitten.
http://www.flashscore.com/match/2LQS1ro7/#match-summaryquote:
Volgens ITV nu nog een kwartiertje inderdaad.quote:
Welkom op RTL7quote:Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze staan in de finale... "Hebben ze een goed toernooi?"
Manmanman
"Het is 50-50 of niet"quote:Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze staan in de finale... "Hebben ze een goed toernooi?"
Manmanman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Je hoeft daar alleen maar een goede anchorman neer te zetten, de analisten zitten er voor de dartskennis. Marcel denkt steeds dat zijn mening er ook toe doet dus wil zich steeds in de discussie mengen, kent zijn plek niet.
Wilfred kom er maar in.
Was het maar zo, want dan werden er minder tot geen Duitsers geborenquote:
Hij hoeft ook niemand te interviewen natuurlijk.quote:
Daar heb je wel een punt iddquote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het maar zo, want dan werden er minder tot geen Duitsers geboren
#TeamFebo hequote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die buik van Barney is echt viesdik
Je denkt niet dat Barney de XXL Doelpaal heeft?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ziet zijn eigen piemol niet eens als ie naar beneden kijkt...
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je denkt niet dat Barney de XXL Doelpaal heeft?
[ afbeelding ]
Gewoon een getrainde atleet hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch heb ik het idee dat hij minder dik is dan pakweg een half jaar geleden.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:08 schreef BB-King het volgende:
Wade heeft 2 maanden van z'n Masters titel mogen genieten.
Eh nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef killerkip69 het volgende:
och arme, trok barnie weer zo'n droeftoeter face en liep weg op het einde?
slechte verliezer dat het is, MVG > BOEM! chakalaka boom
Dan snap jij er niks van.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef killerkip69 het volgende:
Ga je eerst beter inlezen. Jullie Zeelanders gaan al huilen, omdat het nieuwe logo geen leeuw bevat.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:30 schreef killerkip69 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |