SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon GroBkreutz en die vind ik vergelijkbaar met Konkoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Joao Pereira naar Hannover.
Leuk alternatief voor Pispool / TOTY Lahm als Bundesliga RB.
Diekmeijer is een beestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Wilde nog wel een TOTS Hendrix TT makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
That's cray crayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Wat een poepteam.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
how sexy.
#collectingcolors
Er deed zich een sporadisch moment voor waarbij ik wat moest doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangenquote:
Veel betere shooting dan Depayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Costa is ook dikke stront.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangen
Nee manquote:
Dit is FIFA14 dus ik neem aan dat als ze hem erin zetten bij ADO omdat ie nog ergens in de DB rondzweeft dat ze m dan silver maken ofzo.quote:
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee man
je kunt het gewoon niet zonder pacesletjes.
Post je spitsen eens danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.
AND LIFE IS A NIGHTMAAAAAAREquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam niet aan mijn minimale quota van 2 opmerkingen
Van Persie en Higuain.quote:
Suarez > Balloteli > de meeste spitsen > SIF Costaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van Persie en Higuain.
Dus kom nou niet cray cray doen.
Ik wil wel graag met Suarez spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Suarez > Balloteli > de meeste spitsen > SIF Costa
Mja, door Costa kan ik wel weer andere jizzwaardige spelers gebruiken
Je speelde toch met Aguero tegen mij? Of dat team alweer weggedaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met Suarez spelenmaar dan moet ik mijn jizzwaardige spelers weg doen en heb ik niet genoeg voor een leuk team.
Ik voel je pijn, ik had het liefst ook Suarez gehouden, maar dan moet heel mijn rechterkant anders en BPL heeft aids verdedigersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met Suarez spelenmaar dan moet ik mijn jizzwaardige spelers weg doen en heb ik niet genoeg voor een leuk team.
Costa begon echt onwijs sterk bij mij maar na 10 wedstrijden schoot hij niets meer raak. Gisteren even wat nieuwe teams gemaakt... Cavani en Falcao zijn echt bazen!!!quote:
Cahill disagreequote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik had het liefst ook Suarez gehouden, maar dan moet heel mijn rechterkant anders en BPL heeft aids verdedigers
Zijn balbeheersing is ook anus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Costa begon echt onwijs sterk bij mij maar na 10 wedstrijden schoot hij niets meer raak. Gisteren even wat nieuwe teams gemaakt... Cavani en Falcao zijn echt bazen!!!
Door het hoge cijfer op vi.quote:
Omdat het in potentie de vaste linksback kan worden van het NL elftal en 1 van de beste in de Eredivisiequote:
quote:
Kan er verder denk ik geen uitspraken over doen, aangezien alles blijkbaar gecontroleerd wordt etc. Zelfs op Whatsapp enzo lezen de modjes mee...quote:
Heeft toch geen rare posts gemaakt de afgelopen dagen, of is hij los gegaan in het hans topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Kan er verder denk ik geen uitspraken over doen, aangezien alles blijkbaar gecontroleerd wordt etc. Zelfs op Whatsapp enzo lezen de modjes mee...
Blijkbaar heeft het tegenwoordig niet meer alleen met je gedrag op Fok te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft toch geen rare posts gemaakt de afgelopen dagen, of is hij los gegaan in het hans topic.
Een half jaar geband, vanwege "stalkgedrag". Schrijnend gewoonquote:
Ik heb ze voor minder zien gaanquote:
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef DePresident. het volgende:
Cuadrado dus officieel naar Chelsea. 31miljoen.
voor de 25e moet wel lukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komt
Een dusdanig grote transfer zit wel in de volgende batch neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komt
Ik ga ze nou niet meer verkopen. Ik ga die fout niet 3x makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor de 25e moet wel lukken
TOTY silva blijft ook lekker gestaag klimmen![]()
Special treatment van kibbelingboy door het slikken van cocktailsaus bij een zeker blij persoon denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:18 schreef Kiid het volgende:
Halfjaar ban is trouwens wel erg veel. Waarom niet gewoon twee weken ofzo
Wil jij nou mijn Clasie mattie worden nu Trapz een halfaar met FOK! vakantie gaatquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Special treatment van kibbelingboy door het slikken van cocktailsaus bij een zeker blij persoon denk ik.
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:18 schreef Kiid het volgende:
Halfjaar ban is trouwens wel erg veel. Waarom niet gewoon twee weken ofzo
Ik eis dat 2Happy dit hier even uit komt leggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurd
Nog erger dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurd
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik eis dat 2Happy dit hier even uit komt leggen.
Tuurlijk, hij stuurde mij 2 dagen met FOK! vakantie nog niet zo lang geleden. Hij leest nog altijd meequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.
Dat lijkt me ook. 2Happy is hier voor het betere kruimelwerk, maar een half jaar ban komt echt niet van hem af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.
Heeft ie zo weinig te vertellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. 2Happy is hier voor het betere kruimelwerk, maar een half jaar ban komt echt niet van hem af.
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Als ze nou ook eens met een duidelijke verklaring komen ipv altijd dat vage gedoe van "ja je weet zelf ook wel wat je fout doet etc"...
Dat moeten ze, omdat de reden in je notes staat en daar moet je voor betalen hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Als ze nou ook eens met een duidelijke verklaring komen ipv altijd dat vage gedoe van "ja je weet zelf ook wel wat je fout doet etc"...
Aan de andere kant is het wel logisch. Je kunt natuurlijk moeilijk zeggen dat je hier een ban krijgt voor dingen die o.a. op Twitter gebeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja.
"Nou ga maar eens goed nadenken over wat je allemaal precies fout gedaan hebt."________!
Gewoon het probleem bij de kern aanpakken. Aan de schandpaal met m.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Told youquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DePresident. het volgende:
Potsie, hij is verkocht, hoor! 200k verlies.
[ afbeelding ]
Toefjes al geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Nu is er niemand meer hier waar ik van kan winnen
Dat is misschien 1.50 ofzo dus kop opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
geen draakjes?quote:
Daar is tie danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Bans worden niet besproken. Als trapZ het niet met de ban eens is mag hij mailen.
Ha ha ha zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Bans worden niet besproken. Als trapZ het niet met de ban eens is mag hij mailen.
Sif wil be gold.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Papadiouf het volgende:
IF Rekik lijkt mij ook wel een aardige investering, die gaat hoe dan ook geen SIF krijgen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt uit de jeugd van Feyenoord dus dat hij kwaliteit heeft staat vastquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Papadiouf het volgende:
IF Rekik lijkt mij ook wel een aardige investering, die gaat hoe dan ook geen SIF krijgen lijkt me
Klopt jij staat namelijk 2e op de lijst met North Sea Bezoekersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef DuTank het volgende:
Hey, maar ik wilde even vragen he. Hoe weten jullie zo zeker dat het maver was? Ik kan het ook geweest zijn he
dat wie wat was?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef DuTank het volgende:
Hey, maar ik wilde even vragen he. Hoe weten jullie zo zeker dat het maver was? Ik kan het ook geweest zijn he
Over FUT houden svpquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef DuTank het volgende:
Sinds wanneer moet een slowchat alleen maar over het hoofd onderwerp gaan? Dan kunnen ongeveer 90% van alle slowchats wel dicht.quote:
Not this shit again.. het gaat hier nooit over FUTquote:
Zeer goede CB, beste in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Papadiouf het volgende:
iig niet over Maverquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een slowchat alleen maar over het hoofd onderwerp gaan? Dan kunnen ongeveer 90% van alle slowchats wel dicht.
Oke. Prima. Daar heb ik toch niks over te melden.quote:
He wel even over FUT houden hequote:
Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik het dan nog wel over de C1000 hebben? Ik ga er zo namelijk naartoe.
Eerst nog even een paar spelers kopen gr gr
Mooi, heb er 4 gekocht voor 300k per stuk. Heb ook nog een Mackay maar durf m niet te verkopen omdat ik dan waarschijnlijk volgende week weer zie dat hij flink gestegen is xDquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeer goede CB, beste in de Eredivisie.
Vanmorgen mijn IF Mackay-Steven maar verkocht voor 650k. Was hij goed? Ja. Maar geen 650k waard.
Zijn laatste bijdrage was de eerste goal in de 1-2 overwinning in de finale.
Niemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:51 schreef Kiid het volgende:
Ik wil een achterhoede met Miranda, Alves, Vidic, Evra en Rojo. Hebben jullie een team in gedachte? Ik heb 24k
Wel graag een goed team en geen team dat niet functioneert en dat ik dan als loser op fifa blijf spelen
Wel wat duur vind je niet ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:57 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Mooi, heb er 4 gekocht voor 300k per stuk. Heb ook nog een Mackay maar durf m niet te verkopen omdat ik dan waarschijnlijk volgende week weer zie dat hij flink gestegen is xD
twitter:GroupAnon twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 16:49:04"You may stop this individual, but you can't stop us all... after all, we're all alike." ~ The Mentor, (Hacker Manifesto, 1986) | #Anonymous reageer retweet
Hou houdt ons gewoon allemaal voor de gek. Hij is gewoon een succesvol ondernemerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:56 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik heb altijd hengels van Maver, prima kwaliteit.
http://www.roofvisweb.nl/maver-keert-groots-terug-naar-nederland/
Vandaag die kibbeling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hou houdt ons gewoon allemaal voor de gek. Hij is gewoon een succesvol ondernemer
Edit: Lol zie nu tijd pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:03 schreef Zhano het volgende:
twitter:GroupAnon twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 16:49:04"You may stop this individual, but you can't stop us all... after all, we're all alike." ~ The Mentor, (Hacker Manifesto, 1986) | #Anonymous reageer retweet
Heb je al naar de plaatsingsdatum gekeken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ze waren er gisteren wel snel bij met vertellen dat het zeker een individu was en niets met hackers te maken had
Ja dat had ik allangquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je al naar de plaatsingsdatum gekeken?
Waarom betalen mensen zo veel voor een speler met zulke slechte stats? Dan mag die oranje paars of ultraviolet zijn, maar je hebt er op het veld echt geen kont aan. Bedoel c'mon een bronze met 55 pees, wat een feest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:13 schreef Kiid het volgende:
Zo zonder mijn soulmate voelt het hier wel eenzaam
Lelijke postzegels kunnen ook heel duur zijn, terwijl je er in feite alleen maar een brief mee kan posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom betalen mensen zo veel voor een speler met zulke slechte stats? Dan mag die oranje paars of ultraviolet zijn, maar je hebt er op het veld echt geen kont aan. Bedoel c'mon een bronze met 55 pees, wat een feest.
Wel geweldige shooting en passing.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom betalen mensen zo veel voor een speler met zulke slechte stats? Dan mag die oranje paars of ultraviolet zijn, maar je hebt er op het veld echt geen kont aan. Bedoel c'mon een bronze met 55 pees, wat een feest.
Inderdaad ratings onder de 70, klinkt geweldig!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel geweldige shooting en passing.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:27 schreef Kiid het volgende:
Rijken worden weer rijker![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ook een coole 350k
Ik heb gisteren voor 200K packs geopend en de enige goede kaart was Rooney.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:27 schreef Kiid het volgende:
Rijken worden weer rijker![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ook een coole 350k
Ik hoop dat we een keer een Rooney zien zonder high/high zodat ik hem kan gebruikenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor 200K packs geopend en de enige goede kaart was Rooney.
Ik kijk daar gewoon nooit naar. Ontzettende paardelul dat je bentquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Welkom in dit topic! Speel je al langer FUT?
HE! niet posten over maver aubquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk daar gewoon nooit naar. Ontzettende paardelul dat je bent [ afbeelding ]
Weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat hij een bokkelul was.
Iniestaquote:
Ik kocht hem verdorie voor 3.250 eergister, toen die nacht verkocht voor 3.7 en nu gister weer gekocht voor 3.8quote:
Jouw handelskillzquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kocht hem verdorie voor 3.250 eergister, toen die nacht verkocht voor 3.7 en nu gister weer gekocht voor 3.8
ik kocht hem voor 3.4. Mijn team is alweer een miljoen meer waard in 2 dagen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kocht hem verdorie voor 3.250 eergister, toen die nacht verkocht voor 3.7 en nu gister weer gekocht voor 3.8
Ik kocht eergisteren Robben voor 1.2 miljoen, dat vond ik veel geld. En nu is hij 1.4 miljoen. Leuk hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hier nog niet. Al mag het bij mij best een jumbo worden.quote:
Goed héquote:
"I'am your Son."quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:44 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
IkWilOranje
Bij ons is niet alles Jumbo geworden, hadden al 2 Jumbo's in het dorp dus nu zijn ze maar overgestapt op Plus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hier nog niet. Al mag het bij mij best een jumbo worden.
Nightcrawler, The fault in our starsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een paar leuke films die ik kan downloaden?
Hoe "nieuw" moeten ze zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
We hebben hier best dichtbij al een ah en coop. Plus nog niet dus dat zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij ons is niet alles Jumbo geworden, hadden al 2 Jumbo's in het dorp dus nu zijn ze maar overgestapt op Plus.
Hoeft niet nieuw te zijn hoor, zolang ze maar leuk zijn. Heb de gebruikelijke ''grote'' titels allemaal al wel gezien .quote:
quote:
Is dit een kloon van Omnirocket?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij ons is niet alles Jumbo geworden, hadden al 2 Jumbo's in het dorp dus nu zijn ze maar overgestapt op Plus.
Wij zitten geloof ik op 2 Jumbo's 2 Plus, een AH en een Lidl.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We hebben hier best dichtbij al een ah en coop. Plus nog niet dus dat zou ook nog kunnen.
Maar plus is ook best prima geloof ik dus dan mag ook wel. c1000 is nog best duur.
Homies. Ik ben ervoor naar de bios gegaan, maar dat zou ik niet doen. Heel geweldig was ie nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Nee, anders dan zaten we niet allebei in het Skype gesprek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Is dit een kloon van Omnirocket?
beide topfilms ^^quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeft niet nieuw te zijn hoor, zolang ze maar leuk zijn. Heb de gebruikelijke ''grote'' titels allemaal al wel gezien .
Als je het naar Excel kan exporten moet dat geen probleem zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:50 schreef DannyDeko het volgende:
Pff ik moet mn reiskosten voor 2014 nog gaan declaren. 50 pagina's uitzoeken welke reizen van en naar mn werk zijn geweest![]()
Is er niet een manier dat je kan filteren op haltes ofzo?
Gone Girl was een topper maar weet niet of dit onder "grote titel" valt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeft niet nieuw te zijn hoor, zolang ze maar leuk zijn. Heb de gebruikelijke ''grote'' titels allemaal al wel gezien .
Men in black men IIquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Oh dat kan idd! Thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je het naar Excel kan exporten moet dat geen probleem zijn
iets minder maar nog steeds meer dan goed. als in 7.5+ imoquote:
Niks van Belirex downloaden, want die gaan achter je aanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ook, maar nee DS2 ook geen VDM.quote:
Weet ik Mr. Tijdelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ook, maar nee DS2 ook geen VDM.
Zhano we hebben trouwens nog wel een aantal keer Clubs gespeeld.
En kami heeft me wel eens afgemaakt H2H.
Dankje Poker4life86quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets minder maar nog steeds meer dan goed. als in 7.5+ imo:
begin again, if i stay, end of watch, moneyball, wu xia
Nightcrawler bohhhhhquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nightcrawler, The fault in our stars
trapz zou je kunnen helpen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
Echt vaag, als ik een film probeer binnen te halen gaat het aan het begin heel snel en na een paar minuten dropt die downloadsnelheid dan echt naar 10kb/s ofzo. Terwijl de rest van mijn internet het nog wel gewoon snel blijft doen.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
[..]
Dankje Poker4life86
Haha, Mr. Tijdelijk is een mooie naamquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet ik Mr. TijdelijkJe grappen waren echter van een bedenkelijk niveau, ongeveer net zoals die van Omni.
We mogen niet over bans praten dus ik kan je helaas niet vertellen dat hij een half jaar naar het Griekse eiland Pleitos op vakantie is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat is er met hem gebeurd dan?
Had weer iemand bij de mods aangeklopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat is er met hem gebeurd dan?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
We mogen niet over bans praten dus ik kan je helaas niet vertellen dat hij een half jaar naar het Griekse eiland Pleitos op vakantie is.
Zie hem al helemaal zitten. Dat die mods er trouwens zo makkelijk in mee gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:02 schreef Kiid het volgende:
Als degene straks wakker wordt dan lacht 'ie zich rot als hij dit allemaal naleest
Kan natuurlijk over ieder willekeurig persoon gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Stelletje boefjes hier. Mogen niet over bans praten maar toch volop over bans praten. Haha, nu deed ik het ook
kkklapjes op je worstenbroodquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Het gaat toch gewoon over Maver of ? Ik heb ballen zo groot als koeien want ik post dat gewoon.
Nee, er is geen sprake van vrijheid van meningsuiting meer in dat land.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:06 schreef vanpers het volgende:
Ik help gewoon graag mensen die met vragen zitten. Of mag je het hier niet over de waarheid hebben.
Jammer dat Trapzie er een tijd niet zal zijn. Lijkt erop dat alle vaste gasten een voor een verdwijnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee, er is geen sprake van vrijheid van meningsuiting meer in dat land.
Ik kan wel doen alsof ik dit erg vind, maar het verdwijnen van Maver vond ik toch erger.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jammer dat Trapzie er een tijd niet zal zijn. Lijkt erop dat alle vaste gasten een voor een verdwijnen.
Soms zie je wel nieuwe mensen verschijnen die dan moeiteloos die rol vervullen alsof ze nooit weg zijn geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jammer dat Trapzie er een tijd niet zal zijn. Lijkt erop dat alle vaste gasten een voor een verdwijnen.
Klopt maar is toch anders. Heb al moeite om jullie zo uit elkaar te houden en in skype laat staan de mensen die die rol vervullen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms zie je wel nieuwe mensen verschijnen die dan moeiteloos die rol vervullen alsof ze nooit weg zijn geweest
Ik moet eerst het recht nog verdienen om toegevoegd te worden in Skypequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt maar is toch anders. Heb al moeite om jullie zo uit elkaar te houden en in skype laat staan de mensen die die rol vervullen.
Hmm, zou dit een soort precedent scheppen dat je iedereen mag bedreigen met fysiek letsel en een mongool mag noemen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Raar dat daar nooit een ban voor is gegeven imo.
Heb er ook al een week niet meer opgekeken, maar ooit wel handig om dingen te bespreken als het hier niet mag. En natuurlijk voor clubs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet eerst het recht nog verdienen om toegevoegd te worden in Skype
Toen had je de onthoofdingen van IS nog niet. Nu zou de AIVD CIA en FBI groot alarm slaan bij een dusdanige postquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, zou dit een soort precedent scheppen dat je iedereen mag bedreigen met fysiek letsel en een mongool mag noemen?
Daar krijg je hoesjes voor he. Als je een spel koopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb er ook al een week niet meer opgekeken, maar ooit wel handig om dingen te bespreken als het hier niet mag. En natuurlijk voor clubs.
Al zal mijn Fifa disc inmiddels ook wel onder het stof zitten.
Eens navragen dan, ik krijg altijd doosjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar krijg je hoesjes voor he. Als je een spel koopt.
Dat is een raar ideequote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
Is het anders misschien een idee dat we zendtijd gaan claimen bij RTL late night. Dan eisen we dat 2H4U zich komt verantwoorden op de teelefiesiee.
Oke showniews dan zodat mevrouw trapz en mevrouw POTS het ook kunnen zien.quote:
Soms zou je willen dat je iemand aan mocht wijzen voor een banquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als kiespijn seks is en seks is 10 miljoen euro dan wel ja
Hi ha ho, wie zou je aan willen wijzen dan. Kiid hoort er toch een beetje bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:20 schreef vanpers het volgende:
[..]
Soms zou je willen dat je iemand aan mocht wijzen voor een ban
Kiid mag van mij zeker blijvenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hi ha ho, wie zou je aan willen wijzen dan. Kiid hoort er toch een beetje bij.
Nou wie zou je aan willen wijzen dan, he he he....quote:
Ik vind dat de trainer gewisseld moet wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou wie zou je aan willen wijzen dan, he he he....
Denk dat wij dezelfde persoon aan zouden wijzen, gelukkig heb ik hem al een tijdje niet meer gezien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou wie zou je aan willen wijzen dan, he he he....
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hi ha ho, wie zou je aan willen wijzen dan. Kiid hoort er toch een beetje bij.
ook je buik trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Het gaat toch gewoon over Maver of ? Ik heb ballen zo groot als koeien want ik post dat gewoon.
Ik denk dat jij dit allemaal bedacht hebquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat wij dezelfde persoon aan zouden wijzen, gelukkig heb ik hem al een tijdje niet meer gezien.
Wie denk je dan dat ik bedoel?
Huhquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit allemaal bedacht hebje laat eerst trapz bannen en komt nu in ene zelf weer naar boven.
#Freetrapz
JA ik heb je wel door, jij bent een kloon van mark.quote:
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JA ik heb je wel door, jij bent een kloon van mark.
Zou me ook van de domme houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.
Vast wel ergens. Zijn zoon schijnt het talent te hebben geërfd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Racet deze man eigenlijk nog?
Kijk eens boven je vriend... komt ie aan he die hamer...quote:
Hier geen last van op het werk. Hihahoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Penalty dag vandaag, krijg echt minstens 1 penalty per potje
Solliciteer je naar de volgende banquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijk eens boven je vriend... komt ie aan he die hamer...
Kijk maar uit, want eigenlijk is dát de reden dat Trapz gebanned isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:32 schreef Kiid het volgende:
Dit is een git zwarte dag voor iedere Clasie liefhebber
Que?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Solliciteer je naar de volgende ban![]()
Maar je wil dus niet gokken.
Hij wilt litmanen horen.quote:
Ik zeg alleen dat zhano wel eens een ban aan zijn broek kan krijgen als hij van die kut posts over mij blijft maken. ik ben namelijk bij mark in de leer. dat jij niet weet wie mark is kan ik verder ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat denk ik dus bij elke post van jou.
Que?
lolquote:Kali breekt bij opstootje kaak van ploeggenoot Peterson
Vrijdag, 30 januari 2015 om 11:15
FC Utrecht zit met een bijzonder vervelende situatie in de maag. Op de training van donderdag liepen de gemoederen hoog op tussen middenvelder Anouar Kali en aanvaller Kristoffer Peterson. Het kwam tot een handgemeen, waarbij Kali zijn ploeggenoot een klap gaf. Peterson werd donderdagavond naar het ziekenhuis gebracht en daar blijkt dat zijn kaak is gebroken.
/
De verwachting is dat Rob Alflen Peterson nu zeker zes weken niet kan inzetten, meldt Voetbal International. Utrecht moet nu stelling nemen: de clubleiding heeft donderdag en vrijdagochtend langdurig gesproken met de betrokken personen. Kali heeft spijt van zijn daad, maar zal ongetwijfeld gestraft worden. Een schorsing is volgens Voetbal International echter geen optie.
De 23-jarige Kali en de 20-jarige Peterson zijn allebei belangrijke spelers in de selectie van Utrecht: Kali deed dit seizoen in twaalf competitiewedstrijden mee en Peterson in veertien. De manschappen van Alflen spelen zondagmiddag thuis tegen PEC Zwolle.
Oooh die Mark, nog meer mensen weg bannen zal deze topic wel verpesten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat zhano wel eens een ban aan zijn broek kan krijgen als hij van die kut posts over mij blijft maken. ik ben namelijk bij mark in de leer. dat jij niet weet wie mark is kan ik verder ook weinig aan doen.
Lekker ali, dat is inderdaad niet wat deze topic nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Oooh die Mark, nog meer mensen weg bannen zal deze topic wel verpesten.
Dan gebruik je VdM als reboundquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:42 schreef Kiid het volgende:
Dit topic heeft een kwaliteitsinjectie nodig. We moeten VdM even polsen op het EA forum voor een comeback
Dat ben jij toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:42 schreef Kiid het volgende:
Dit topic heeft een kwaliteitsinjectie nodig. We moeten VdM even polsen op het EA forum voor een comeback
Geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Over een kwaliteitsinjectie gesproken zeg.
We halen good old toefjes van stal, die wist wel raad met verklikkers en schooiers.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:42 schreef Kiid het volgende:
Jaahaa, zo lopen we eerst te roepen: je suis charlie, en zo worden we weer monddood gemaaktquote:
Ik hoop dat hij ooit eens terugkomt. Ik kon het altijd wel goed met hem vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We halen good old toefjes van stal, die wist wel raad met verklikkers en schooiers.
Ursula blijft niet lang meer, misschien is er licht achter de duisternis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jaahaa, zo lopen we eerst te roepen: je suis charlie, en zo worden we weer monddood gemaakt
Ik heb geruchten gehoord dat hij zich nu bezig houdt met Habbo Hotelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ooit eens terugkomt. Ik kon het altijd wel goed met hem vinden
En dan zeker geld besteden voor meubels etc? Mensen die geld uitgeven aan virtuele goederenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat hij zich nu bezig houdt met Habbo Hotel
Ik hoorde juist dat hij een veel geziene gast was bij second life en victoria milan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat hij zich nu bezig houdt met Habbo Hotel
Second life. Bestaat dat nog eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij een veel geziene gast was bij second life en victoria milan.
Second life en Victoria Milan hebben totaal geen raakvlakkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat hij een veel geziene gast was bij second life en victoria milan.
Alleen Toef kan dat weten, niet jijquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Second life en Victoria Milan hebben totaal geen raakvlakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |