SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon GroBkreutz en die vind ik vergelijkbaar met Konkoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Joao Pereira naar Hannover.
Leuk alternatief voor Pispool / TOTY Lahm als Bundesliga RB.
Diekmeijer is een beestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
Wilde nog wel een TOTS Hendrix TT makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Repost:
That's cray crayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Wat een poepteam.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
how sexy.
#collectingcolors
Er deed zich een sporadisch moment voor waarbij ik wat moest doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Zhano het volgende:
Sorry DSL, moest ff de kiids enzo voor zijn
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangenquote:
Veel betere shooting dan Depayquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer naar ADO maar zit (nog) niet in FUT want Dinamo Zagreb
Costa is ook dikke stront.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt Sirigu is kut, en die kan ik dan weer net niet makkelijk vervangen
Nee manquote:
Dit is FIFA14 dus ik neem aan dat als ze hem erin zetten bij ADO omdat ie nog ergens in de DB rondzweeft dat ze m dan silver maken ofzo.quote:
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee man
je kunt het gewoon niet zonder pacesletjes.
Post je spitsen eens danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel. Costa is gewoon bagguh.
AND LIFE IS A NIGHTMAAAAAAREquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam niet aan mijn minimale quota van 2 opmerkingen
Van Persie en Higuain.quote:
Suarez > Balloteli > de meeste spitsen > SIF Costaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van Persie en Higuain.
Dus kom nou niet cray cray doen.
Ik wil wel graag met Suarez spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Suarez > Balloteli > de meeste spitsen > SIF Costa
Mja, door Costa kan ik wel weer andere jizzwaardige spelers gebruiken
Je speelde toch met Aguero tegen mij? Of dat team alweer weggedaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met Suarez spelenmaar dan moet ik mijn jizzwaardige spelers weg doen en heb ik niet genoeg voor een leuk team.
Ik voel je pijn, ik had het liefst ook Suarez gehouden, maar dan moet heel mijn rechterkant anders en BPL heeft aids verdedigersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel graag met Suarez spelenmaar dan moet ik mijn jizzwaardige spelers weg doen en heb ik niet genoeg voor een leuk team.
Costa begon echt onwijs sterk bij mij maar na 10 wedstrijden schoot hij niets meer raak. Gisteren even wat nieuwe teams gemaakt... Cavani en Falcao zijn echt bazen!!!quote:
Cahill disagreequote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik had het liefst ook Suarez gehouden, maar dan moet heel mijn rechterkant anders en BPL heeft aids verdedigers
Zijn balbeheersing is ook anus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Costa begon echt onwijs sterk bij mij maar na 10 wedstrijden schoot hij niets meer raak. Gisteren even wat nieuwe teams gemaakt... Cavani en Falcao zijn echt bazen!!!
Door het hoge cijfer op vi.quote:
Omdat het in potentie de vaste linksback kan worden van het NL elftal en 1 van de beste in de Eredivisiequote:
quote:
Kan er verder denk ik geen uitspraken over doen, aangezien alles blijkbaar gecontroleerd wordt etc. Zelfs op Whatsapp enzo lezen de modjes mee...quote:
Heeft toch geen rare posts gemaakt de afgelopen dagen, of is hij los gegaan in het hans topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Kan er verder denk ik geen uitspraken over doen, aangezien alles blijkbaar gecontroleerd wordt etc. Zelfs op Whatsapp enzo lezen de modjes mee...
Blijkbaar heeft het tegenwoordig niet meer alleen met je gedrag op Fok te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft toch geen rare posts gemaakt de afgelopen dagen, of is hij los gegaan in het hans topic.
Een half jaar geband, vanwege "stalkgedrag". Schrijnend gewoonquote:
Ik heb ze voor minder zien gaanquote:
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:00 schreef DePresident. het volgende:
Cuadrado dus officieel naar Chelsea. 31miljoen.
voor de 25e moet wel lukkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komt
Een dusdanig grote transfer zit wel in de volgende batch neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi, nu hopen dat hij snel in peks komt
Ik ga ze nou niet meer verkopen. Ik ga die fout niet 3x makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor de 25e moet wel lukken
TOTY silva blijft ook lekker gestaag klimmen![]()
Special treatment van kibbelingboy door het slikken van cocktailsaus bij een zeker blij persoon denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:18 schreef Kiid het volgende:
Halfjaar ban is trouwens wel erg veel. Waarom niet gewoon twee weken ofzo
Wil jij nou mijn Clasie mattie worden nu Trapz een halfaar met FOK! vakantie gaatquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Special treatment van kibbelingboy door het slikken van cocktailsaus bij een zeker blij persoon denk ik.
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:18 schreef Kiid het volgende:
Halfjaar ban is trouwens wel erg veel. Waarom niet gewoon twee weken ofzo
Ik eis dat 2Happy dit hier even uit komt leggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurd
Nog erger dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Twee weken waarvoor? Er is helemaal niks strafbaars gebeurd
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik eis dat 2Happy dit hier even uit komt leggen.
Tuurlijk, hij stuurde mij 2 dagen met FOK! vakantie nog niet zo lang geleden. Hij leest nog altijd meequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.
Dat lijkt me ook. 2Happy is hier voor het betere kruimelwerk, maar een half jaar ban komt echt niet van hem af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leeft die nog? Ik neem trouwens aan dat dit van hogeraf komt nog hoor.
Heeft ie zo weinig te vertellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. 2Happy is hier voor het betere kruimelwerk, maar een half jaar ban komt echt niet van hem af.
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Als ze nou ook eens met een duidelijke verklaring komen ipv altijd dat vage gedoe van "ja je weet zelf ook wel wat je fout doet etc"...
Dat moeten ze, omdat de reden in je notes staat en daar moet je voor betalen hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Als ze nou ook eens met een duidelijke verklaring komen ipv altijd dat vage gedoe van "ja je weet zelf ook wel wat je fout doet etc"...
Aan de andere kant is het wel logisch. Je kunt natuurlijk moeilijk zeggen dat je hier een ban krijgt voor dingen die o.a. op Twitter gebeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja.
"Nou ga maar eens goed nadenken over wat je allemaal precies fout gedaan hebt."________!
Gewoon het probleem bij de kern aanpakken. Aan de schandpaal met m.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Zhano het volgende:
Told youquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DePresident. het volgende:
Potsie, hij is verkocht, hoor! 200k verlies.
[ afbeelding ]
Toefjes al geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Nu is er niemand meer hier waar ik van kan winnen
Dat is misschien 1.50 ofzo dus kop opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:32 schreef DePresident. het volgende:
Potsie, hij is verkocht, hoor! 200k verlies.
[ afbeelding ]
geen draakjes?quote:
Daar is tie danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Bans worden niet besproken. Als trapZ het niet met de ban eens is mag hij mailen.
Ha ha ha zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Bans worden niet besproken. Als trapZ het niet met de ban eens is mag hij mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |