Helaas werd zijn speech ontnomenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het ongemak dat ik u ietwat gegijzeld houd.
Als hij een echte pro was geweest had 'ie het heel anders aangepakt.
Ben wel benieuwd wat-ie nou wilde zeggen eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Helaas werd zijn speech ontnomen
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:39 schreef Speculant. het volgende:
Die gast wilde ons gewoon groot en belangrijk nieuws brengen. Nu weten we nog niks
Blader even wat BNW topics doorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat-ie nou wilde zeggen eigenlijk...
Ja, dat doe ik af en toe ook, maar misschien heeft hij weer een nieuwe invalshoek hè...quote:
Ja, wat een loser die agent/sergeant met zijn geschreeuw terwijl die jongen al op zijn buik lag....quote:
Kreeg een beetje het idee alsof hij wou schieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat een loser die agent/sergeant met zijn geschreeuw terwijl die jongen al op zijn buik lag....
Kreeg het idee dat-ie in de gaten had dat de camera aan stond en dus dacht ik doe er een schepje bovenop... als ik politie-agent zou zijn, zou ik hem wrs niet graag als chef hebben... De hoogste in rang moet niet de fucked upste zijn imo...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kreeg een beetje het idee alsof hij wou schieten.
Misschien wou hij niet soft lijken ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat-ie in de gaten had dat de camera aan stond en dus dacht ik doe er een schepje bovenop... als ik politie-agent zou zijn, zou ik hem wrs niet graag als chef hebben... De hoogste in rang moet niet de fucked upste zijn imo...
"Bij elke verdachte beweging wordt er geschoten. HEB JE DAT BEGREPEN!?" "Ja," al ongewapend en op de grond.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat een loser die agent/sergeant met zijn geschreeuw terwijl die jongen al op zijn buik lag....
Eigenlijk kan dat niet ik zou juridische stappen ondernemen als ik de verdachte was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
"Bij elke verdachte beweging wordt er geschoten. HEB JE DAT BEGREPEN!?" "Ja," al ongewapend en op de grond.
De agent was gewoon jaloers op zijn TU opleiding, vandaar de extra agressiviteit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat niet ik zou juridische stappen ondernemen als ik de verdachte was.
Ik denk dat het die hipsterbril was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De agent was gewoon jaloers op zijn TU opleiding, vandaar de extra agressiviteit.
Zijn pak misschien?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat het die hipsterbril was.
Ja, de stropdas. Die hebben ze bij de politie sinds 1 januari 2014 niet meer.quote:
Het slaat nergens op, alleen voor de bühne, maar eh daar trappen we niet in....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
"Bij elke verdachte beweging wordt er geschoten. HEB JE DAT BEGREPEN!?" "Ja," al ongewapend en op de grond.
Is dat echt echt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:07 schreef Grunge. het volgende:
Ik dacht dat dit gefotoshopt was maar het is gewoon echt.
[ afbeelding ]
'Kwaadaardige boodschap.' Wat een kotskrant. Stelletje NSB'ers.
Dat "geesteszieke"" ook :/quote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:07 schreef Grunge. het volgende:
Ik dacht dat dit gefotoshopt was maar het is gewoon echt.
[ afbeelding ]
'Kwaadaardige boodschap.' Wat een kotskrant. Stelletje NSB'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |