Waarom zou het geen zielige jongen zijn? Jij denkt serieus dat iemand met een voorheen vrij normaal leven zoiets doet? Overtuigd van het belangrijke grote wereldnieuws dat hij móet melden? Ik kan alleen maar medelijden hebben met zo iemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.
Och wat een zielige jongen is hij toch
Wel Klaas, als hij echt in een 'textbook psychose' zit heeft ze wel gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.
Och wat een zielige jongen is hij toch
professionaliteit verwacht ik zeker het zijn beroepsagenten die vele uren trainen op dit soort hachelijke situaties en zeker geen acteurs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht hij dat de agent zo professioneel zijn, dat ze ook live op de TV wel iets moeten zeggen wat overeen komt met Baantjer
Spanning horen ze niet te hebben joh
ja, maar het feit dat je met zo een wapen loopt (nep dan, maar niet even een simpel plastic ding) zeg al wel dat hij dit niet even in een opwelling heeft gedaan lijkt me .quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:11 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in vind ik.
Ja, dat had ik even weggehaald omdat ik het daarmee bijna een feit maak. Laat ik het erop houden dat ik in ieder geval denk dat hij in een bepaalde roes verkeerde, dat er iets 'geknapt' is. Dat overkomt meer mensen maar die komen vervolgens niet met hun kop op televisie en internet, met alles erop en eraan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:13 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel Klaas, als hij echt in een 'textbook psychose' zit heeft ze wel gelijk.
Schijnbaar is iedereen hier ineens psycholoog!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom zou het geen zielige jongen zijn? Jij denkt serieus dat iemand met een voorheen vrij normaal leven zoiets doet? Overtuigd van het belangrijke grote wereldnieuws dat hij móet melden? Ik kan alleen maar medelijden hebben met zo iemand.
Ja knul, dat doe je niet door een studio in te lopen met een pistool en zo'n briefje. Nep of niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:12 schreef LelijKnap het volgende:
Iemand komt op voor z'n idealen. "Ja, duidelijk een psychose." -Nederland anno 2015
De kous is er pas af wanneer ik weet wat hij wilde zeggen. Als blijkt dat het van groot belang was voor de burger, zou vrijstelling geëist kunnen worden met demonstraties.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:19 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd een ludieke actie!
Die kerel moet de carbaretsprijs 2015 krijgen!
Wat hij heeft gedaan is natuurlijk niet goed te praten maar hij was duidelijk geen boef, hij wilde niemand kwaad doen, dat is denk ik wel duidelijk.
Justitie zal wel een passende straf voor deze clown vinden en daarmee is de kous er wat mij betreft ook wel mee af.
Dat valt volgens mij wel mee, er is precies duidelijk wat er gebeurd is, alleen het waarom is de grote vraag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Dit wordt een lastige zaak voor het OM vermoed ik.
Tuurlijk doe je dat niet op die manier, maar om daar nu zo'n extreem drama van te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja knul, dat doe je niet door een studio in te lopen met een pistool en zo'n briefje. Nep of niet.
"Opkomen voor je idealen,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja knul, dat doe je niet door een studio in te lopen met een pistool en zo'n briefje. Nep of niet.
Ik hoop dat ze mild voor hem zijn....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:22 schreef LTVDK het volgende:
Hij verdient de slachtofferrol niet, maar ergens was zijn optreden best aandoenlijk. En eerlijk, het enige wat ie heeft veroorzaakt is dat de NOS heel de avond zonder reclame heeft kunnen uitzenden.
Al zullen Ivo O. en Co vast wel weer nieuwe privacybeperkende regels gaan doorvoeren
Jij en een linkse softie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mild voor hem zijn....
Op 1 of andere manier heb ik nu al een zwak voor hem, waarom weet ik ook niet, wrs ben ik een linkse softkees toch.
Iig lult Broertjes over de veiligheid die okee is daar, ik bedoel, als dit weer twee broertjes met een ak-47 waren geweest, zag de wereld er heel anders uit...
Misschien moeten we deze jongen dankbaar zijn dat-ie dat heeft blootgelegd iig.
Ja, en steeds die man met "U" aanspreken... ergens aandoenlijk zelfs.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij en een linkse softie?
Maar inderdaad, ik hoop dat ie gewoon een normale straf krijgt en niet één om een voorbeeld te stellen. Je zou haast medelijden krijgen dat ie niet eens in de goede studio was...
Ja, sorry voor het ongemak dat ik u ietwat gegijzeld houd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en steeds die man met "U" aanspreken... ergens aandoenlijk zelfs.
Ja, en ik ben links ja....
Was wel de beleefdste gijzelnemer ooit jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en steeds die man met "U" aanspreken... ergens aandoenlijk zelfs.
Ja, en ik ben links ja....
Ik ben nog steeds links, alleen toen al had ik iets tegen complotgekkies en nu nog steeds, en helaas veel moslims zijn gewoon complotgekkies, en hun wereldbeeld... Ik ben niet veranderd ook, heb heel lang geleden ook erg islamkiritsche topics geopend; vb ni putes, ni sourises, zoek maar na..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:30 schreef remlof het volgende:
Ryan3 was vroeger een linkse softie. Voordat ie problemen aan z'n onderbuik kreeg.
Hij kan nog een cult-figuur worden ook, denk ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel de beleefdste gijzelnemer ooit ja
Dit is in ieder geval een stuk sympathieker dan wat mensen afschietenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij kan nog een cult-figuur worden ook, denk ik...
Waren die ISIS-knakkers maar zo.
Doordesemde terroristen knallen meteen wat mensen af en roepen "Allah Akbar...!!!"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:31 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, sorry voor het ongemak dat ik u ietwat gegijzeld houd.
Als hij een echte pro was geweest had 'ie het heel anders aangepakt.
Ja, als ze nou allemaal zo waren, dan heb ik er niet veel moeite mee...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval een stuk sympathieker dan wat mensen afschieten
Maar de nuance is steeds meer bij je verdwenen, helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds links, alleen toen al had ik iets tegen complotgekkies en nu nog steeds, en helaas veel moslims zijn gewoon complotgekkies, en hun wereldbeeld... Ik ben niet veranderd ook, heb heel lang geleden ook erg islamkiritsche topics geopend; vb ni putes, ni sourises, zoek maar na..
Mee eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij en een linkse softie?
Maar inderdaad, ik hoop dat ie gewoon een normale straf krijgt en niet één om een voorbeeld te stellen. Je zou haast medelijden krijgen dat ie niet eens in de goede studio was...
Doe je naam eer aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:39 schreef Speculant. het volgende:
Die gast wilde ons gewoon groot en belangrijk nieuws brengen. Nu weten we nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |