abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149199002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:59 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders hè, hij had een oortje in, waarschijnlijk gekoppeld aan zijn mobieltje, waarmee hij door zou krijgen of hij live op tv is. Dus iemand was in contact met hem, en dus medeverdachte.
Daar is nog niet echt over gesproken toch? Maar er moet dus minimaal nog 1 iemand betrokken zijn..
En dan natuurlijk nog die 85 hackers. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:18:50 #64
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149199003
Mensen die doen alsof deze kerel wat ergs heeft gedaan :')
#FREETARIK
pi_149199004
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf. Vooral op het moment nadat de verdachte keurig de instructies van de politie had opgevolgd. Waaruit bleek dat er onduidelijkheid bestond of hij nog steeds de wapen vasthield.

Ik had gehoopt en gedacht dat de agenten beter met elkaar zouden communiceren dat het gevaar was geneutraliseerd. Op dat moment hoorde ik de voorste agent weer schreeuwen dat hij zijn wapen moest laten vallen, terwijl deze op de grond lag. Ik vraag mij af, had de politie niet goed gezien of in de gaten gehad dat het gevaar voor zover was geweken?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:21:20 #66
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_149199015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:19 schreef MakkieR het volgende:
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf. Vooral op het moment nadat de verdachte keurig de instructies van de politie had opgevolgd. Waaruit bleek dat er onduidelijkheid bestond of hij nog steeds de wapen vasthield.

Ik had gehoopt en gedacht dat de agenten beter met elkaar zouden communiceren dat het gevaar was geneutraliseerd. Op dat moment hoorde ik de voorste agent weer schreeuwen dat hij zijn wapen moest laten vallen, terwijl deze op de grond lag. Ik vraag mij af, had de politie niet goed gezien of in de gaten gehad dat het gevaar voor zover was geweken?
Hard brullen werkt intimiderend en verwarrend, zo werkt dat.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_149199021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
#FREETARIK
Welnee joh, het is heel normaal om met een vuurwapen, nep of niet, een tv studio in te lopen en het op mensen richten en zo, doe ik elke week ook minstens twee keer.
pi_149199030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:21 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Hard brullen werkt intimiderend en verwarrend, zo werkt dat.
Als het daarbij blijft vind ik het prima, alleen hoop ik wel dat de agenten tijdig in de gaten kreeg dat er geen gevaar meer was. zodat er niet per ongeluk iemand iets te enthousiast de trekker overhaalt. uiteraard heb ik hier geen ervaring mee hoe een arrestatie verloopt.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:25:59 #69
12172 Rabieluh
pi_149199034
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als het daarbij blijft vind ik het prima, alleen hoop ik wel dat de agenten tijdig in de gaten kreeg dat er geen gevaar meer was. zodat er niet per ongeluk iemand iets te enthousiast de trekker overhaalt. uiteraard heb ik hier geen ervaring mee hoe een arrestatie verloopt.
Ja ik heb er uiteraard ook geen ervaring mee, baseer dat op de tactieken die ik zag bij de Engelse politie bij het aanhouden van mensen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:26:32 #70
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_149199038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:23 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Volgens mij worden die niet meer onder schot gehouden nadat ze in de boeien geslagen zijn
graag op anoniem
pi_149199044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:26 schreef topdeck het volgende:

[..]

Volgens mij worden die niet meer onder schot gehouden nadat ze in de boeien geslagen zijn
Wellicht een hyper nerveuze agent? Maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen, als het Amerikanen waren geweest waren we allemaal getuige geweest van een live executie op tv.
pi_149199045
FREETARIK!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:30:08 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_149199048
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
#FREETARIK
Hij heeft vooral iets heel erg doms gedaan.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:32:01 #74
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_149199054
quote:

Ah je was aanwezig daar? Op het moment dat het gebeurde zelfs! Hoe interesant, ben je al geinterviewd over je helden daden of ben je naar buiten gelopen? Of baseer je jezelf op wat je op tv zag na afloop? en ben je een ontzettende lul?

Ik denk het laatste, dat je een ontzettende lul bent, die alles beter weet.
pi_149199055
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik kreeg niet die indruk, ik doel op het moment dat de verdachte zijn pistool liet vallen tot aan het moment dat hij zijn tweede instructie kreeg op de knieen te gaan. wat maar zeer kort was, enkele seconden. Ik had gedacht dat de voorste agent "wapen neer" zou communiceren tegen zijn arrestatie team zodat het voor iedereen duidelijk was.
pi_149199059

[ Bericht 100% gewijzigd door MakkieR op 30-01-2015 02:34:08 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:34:48 #77
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_149199066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:32 schreef MakkieR het volgende:

[..]

[..]

Ik kreeg niet die indruk, ik doel op het moment dat de verdachte zijn pistool liet vallen tot aan het moment dat hij zijn tweede instructie kreeg op de knieen te gaan. wat maar zeer kort was, enkele seconden. Ik had gedacht dat de voorste agent "wapen neer" zou communiceren tegen zijn arrestatie team zodat het voor iedereen duidelijk was.
Wat is je punt?
pi_149199075
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Wat is je punt?
mijn punt is dat het gestrest overkwam, waar zomaar een fatale fout gemaakt kon worden, iets waarvan je hoopt dat het niet zal gebeuren, nu we achteraf weten dat het een nep pistool betreft.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:44:22 #79
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_149199092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wellicht een hyper nerveuze agent? Maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen, als het Amerikanen waren geweest waren we allemaal getuige geweest van een live executie op tv.
mwah vond ik niet. ik vond ze juist gecontroleerd overkomen. Aggresiviteit =/= nerveusheid.

Dat geschreeuw en bedreigen hoort bij het intimideren bij een arrestatie. Ze hadden imo correct gehandeld ondanks de risico die ze namen om een bewapend iemand te arresteren.

Hier voeren onze mariniers (Special forces) ook een arrestatie uit. Ze schreeuwen, maar dat hoort er gewoon bij.

graag op anoniem
pi_149199101
quote:
Wat mij trouwens opviel was wel hoe gestrest de politie in deze de indruk gaf.
Wapen klettert op de grond
'GOOI JE WAPEN NEER!!!'
'ja dat heb ik net gedaan meneer...'
'GOOI NU DAT WAPEN NEER!!'
'eeuhm?
:?'

Dat dat schreeuwen bij de intimidatie hoort, oké, maar schreeuw dan wel iets intelligents. Live. Op TV. De onvoorbereide kijken zou kunnen denken in een Jiskefet-uitzending te zijn terecht gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:49:22 #81
12172 Rabieluh
pi_149199109
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

'GOOI JE WAPEN NEER!!!'
'eeuhm?

Dat dat schreeuwen bij de intimidatie hoort, oké, maar schreeuw dan wel iets intelligents. Live. Op TV. De onvoorbereide kijken zou kunnen denken in een Jiskefet-uitzending te zijn terecht gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 02:53:35 #82
436637 Classy_as_Pug
Who're you gonna call..
pi_149199114
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan is daar nog onduidelijkheid over
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)-was-een-loner.dhtml
Zit je ook raar te kijken als het een bekende is :D
pi_149199115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:49 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wat.
Blijkbaar verwacht hij dat de agent zo professioneel zijn, dat ze ook live op de TV wel iets moeten zeggen wat overeen komt met Baantjer :')

Spanning horen ze niet te hebben joh
pi_149199131
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:46 schreef Nemephis het volgende:

[..]

'GOOI JE WAPEN NEER!!!'
'eeuhm?

SPOILER
Doe 't maar eens beter in eenzelfde situatie.
pi_149199140
Deze jongen zat gewoon in een psychose. Gevalletje TBS dit.
pi_149199161
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 02:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Doe 't maar eens beter in eenzelfde situatie.
Zie spoiler.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 03:05:49 #87
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_149199163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:38 schreef Houtenbeen het volgende:
telegraaf twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 01:37:36 Journalisten willen direct overleg met NCTV http://t.co/Mi10nLDQWa reageer retweet
Natuurlijk! Massahysterie! We zijn allemaal weer doodsbang! laten we een securityroom in ieder huis bouwen! Net als in Amerika! :)
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  vrijdag 30 januari 2015 @ 03:06:31 #88
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149199166
Wat belachelijk eigenlijk om de beelden al zo snel uit te zenden, ongeblurd. Alles wees er meteen al op dat dit niet om één of andere jihadist ging maar op een soort conspiracy denker, een 'aluhoedje', een labiele jongen zonder werkelijk kwaad in de zin. Dat bleek al meteen toen hij het over kapitalisme had, over 'grote wereldzaken' voor de 'gewone burger' en zei ingehuurd te zijn door de inlichtingendienst... En dat de NOS met een studiegenoot sprak :'). Stelletje gieren eigenlijk. Ik heb medelijden met Tarik en ik hoop dat hij goede hulp krijgt en geen straf. Stel dat deze jongen psychotisch is, en die kans lijkt me aanzienlijk, verdient hij dan straf?

[ Bericht 1% gewijzigd door Grunge. op 30-01-2015 03:51:02 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 03:06:35 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_149199167
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 03:00 schreef Trebo het volgende:
Deze jongen zat gewoon in een psychose. Gevalletje TBS dit.
Er zal eerst wel een psychologisch onderzoek plaatsvinden en afhankelijk daarvan zou er TBS kunnen volgen.

Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want hij heeft niemand ook maar iets fysieks aangedaan.
pi_149199179
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 03:06 schreef Grunge. het volgende:
Wat belachelijk eigenlijk om de beelden al zo snel uit te zenden, ongeblurred. Alles wees er meteen al op dat dit niet om één of andere jihadist ging maar op een soort conspiracy denker, een 'aluhoedje', een labiele jongen zonder werkelijk kwaad in de zin. Dat bleek al meteen toen hij het over kapitalisme had, over 'grote wereldzaken' voor de 'gewone burger' en zegt ingehuurd te zijn door de inlichtendienst... textbook psychose. En dat de NOS met een studiegenoot sprak :'). Stelletje gieren eigenlijk. Ik heb medelijden met Tarik en ik hoop dat hij goede hulp krijgt en geen straf. Stel dat deze jongen psychotisch is, en die kans lijkt me aanzienlijk, verdient hij dan straf?
Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.

Och wat een zielige jongen is hij toch

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 03:10:26 ]
pi_149199180
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 03:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Er zal eerst wel een psychologisch onderzoek plaatsvinden en afhankelijk daarvan zou er TBS kunnen volgen.

Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want hij heeft niemand ook maar iets fysieks aangedaan.
Daar heb je wel een punt. Dit wordt een lastige zaak voor het OM vermoed ik.
pi_149199185
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Bij dit soort berichten vreet ik mn handen op.

Och wat een zielige jongen is hij toch
Zit wel een kern van waarheid in vind ik.
pi_149199189
Iemand komt op voor z'n idealen. "Ja, duidelijk een psychose." -Nederland anno 2015
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')