quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste voetballiefhebbers weten wel dat de NOS een joods bolwerk is
En hoe vaak door dezelfde personen? Dat zegt namelijk niet zoveel..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.
Ik denk niet dat je de enige bent, Japie....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.
Waarheidquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
NL>VSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Hij neemt nog best risico door het wapen eerst op te tillen voordat hij hem laat vallen.
Had hij niet in Amerika moeten doen denk ik.
Ja, bij Hapoel Tel Aviv-Excelsior is men steevast voor het volk van Juda?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat die doos die dat twitterde gewoon een aandachtshoer is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh jezus waarom brengen mensen zoiets dan in de wereld..
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die aan de TU studeren hebben vaak wel aparte naar autisme neigende trekjes.. dus in die zin valt die knul niet uit de toon, behalve dan dat hij uitzonderlijk goed gekleed is voor een nerd. Hij zal ook wel bovengemiddeld intelligent zijn en een belevingswereld hebben die niet erg doorsnee is. Kennelijk ontstaat er in zo'n brein dan een kronkel die tot deze actie heeft geleid.
Ik weet nog dat de NOS bij de Winterspelen ook opgenomen beelden als live uit durfde te zenden. Ik vertrouw ze er niet mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zou pas wat zijn als hij schoot en er confetti uitkwam o.i.d en dan neergeknald werd door de popo
live on televisie
Geheime supertruc ontdektquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun/mag je afbeeldingen in je signature zetten hier?![]()
Hoezo "kronkel"? Het is eerder een kronkel deze daad op voorhand weg te zetten als gevolg van een "kronkel".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen die aan de TU studeren hebben vaak wel aparte naar autisme neigende trekjes.. dus in die zin valt die knul niet uit de toon, behalve dan dat hij uitzonderlijk goed gekleed is voor een nerd. Hij zal ook wel bovengemiddeld intelligent zijn en een belevingswereld hebben die niet erg doorsnee is. Kennelijk ontstaat er in zo'n brein dan een kronkel die tot deze actie heeft geleid.
Ik had altijd het idee dat als je in Leiden studeerde je een psychologisch probleem had en dan maar daar heen ging om er achter te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog iemand op facebook postte hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die doos die dat twitterde gewoon een aandachtshoer is.
Net als degene die zich voor het huis liet interviewen, hem zogenaamd goed kende, maar dan doet alsof hij misschien geadopteerd zou zijn. Dan ken je hem dus helemaal niet.
Nee dank je. Weinig behoefte om het allemaal precies voor je uit te gaan tekenen. En dat jij op jouw beurt weer meld dat het een onbetrouwbare bron is of een ander excuus. Te vermoeiend. Het belangrijkste is dat jezelf de nieuwschierigheid op gaat brengen om te kijken of er misschien toch iets waar is van bepaalde BNW onderwerpen die steeds vaker door meer en meer mensen genoemd worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja gezellig![]()
Jij doet een nogal vreemde bewering, maak dan ook eens hard. En dan niet met links naar vage Amerikaanse sites maar gewoon goed onderbouwd
Zo niet kun je lekker terug naar je vriendjes in BNW
Ik ook wel, alleen als het moet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
No offence hé, maar ik zou Jinek best geven.
Boobies.
Nieuwsquote:
Boobies lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef RoW_0 het volgende:
No offence hé, maar ik zou Jinek best geven.
Boobies.
Matige troll 1/10quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Deckard het volgende:
BNW creeert dit soort mensen dus.
Kan dat onderdeel niet verwijdert worden?
*verwijderdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef Deckard het volgende:
BNW creeert dit soort mensen dus.
Kan dat onderdeel niet verwijdert worden?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dank je. Weinig behoefte om het allemaal precies voor je uit te gaan tekenen. En dat jij op jouw beurt weer meld dat het een onbetrouwbare bron is of een ander excuus. Te vermoeiend. Het belangrijkste is dat jezelf de nieuwschierigheid op gaat brengen om te kijken of er misschien toch iets waar is van bepaalde BNW onderwerpen die steeds vaker door meer en meer mensen genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |