Ze hebben wel goede ervaringen met moslims die technische studies doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
Ik heb medelijden met deze jongen. Had puur goede intenties.
Zo'n nepwapen mag je ook niet bezittenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die man wapenbezit ten laste wordt gelegd terwijl het een nepwapen was
Kan.. Beste zou zijn als hij wel geholpen wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gewoon pbc weigeren en na 2/3 van de straf+ goed gedrag voor zijn 25e weer vrij zijn.
Heb je meer voor nodig dan 3 bewapende matties. Die voorbereidingen vallen wél op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je het wilt kan je op andere manieren ook wel heel makkelijk een aanslag plegen.
Elektriciteitsnet platleggen door een stuk of 20 elektriciteitsmasten op te blazen e.d.
Ik denk dat hij dat dondersgoed wist, en daarom niet alleen z'n wapen achter z'n rug hield, maar het ook direct liet vallen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Straks had de jongen het perongeluk gericht op een agent, dan had ie minder geluk gehad.
Is daar niet eens eerder een uitspraak over geweest. Dat als je de intentie hebt en doet alsof het een echt wapen is dan is dat ook strafbaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Hoe is het mogelijk dat die man wapenbezit ten laste wordt gelegd terwijl het een nepwapen was
In deze fucked up world kan je sommige dingen niet met een bosje bloemen regelen helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik toon goede intenties met een bosje bloemen.
Ok doei.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Dit is echt een waardeloos forum. Echt niet zo geschikt waar het voor bedoeld is.
kquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
die dingen vallen onder de Wet Wapens en Munitie. in principe niet verboden om te hebben in nederland, maar je moet wel aan een hoop voorwaarden voldoen. op straat moet je hem in een afgesloten tas of koffer hebben... daar wordt ie nu dus op gepakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Wat een rare en wereldvreemde conclusiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat er op deze wijze is aangetoond dat de extra beveiligingsmaatregelen die genomen zijn totaal nutteloos zijn.
Dreigen met en nepwapen, geeft mensen het idee dat het een echte is en ze kunnen worden doodgeschoten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef eight het volgende:
Je bent zelf waardeloos.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
Dit is echt een waardeloos forum. Echt niet zo geschikt waar het voor bedoeld is.
Prima geschikt hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef 01110010 het volgende:
nope. is legaal onder bepaalde voorwaardenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nepwapens zijn ook illegaal in Nederland.
Echte wapens ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
nope. is legaal onder bepaalde voorwaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag deze foto in de OP?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Goed van jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zei al 2 uur geleden dat het wapen nep was.
Meen je toch niet? Zo zie je maar hoe ontiegelijk fucked up onze maatschappij is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dreigen met en nepwapen, geeft mensen het idee dat het een echte is en ze kunnen worden doodgeschoten.
de straf is net zo hoog als een echt wapen waarmee niet geschoten is.
Arme jongen, je hebt het er maar moeilijk mee dat ik je zo voor lul heb gezet in het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een rare en wereldvreemde conclusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |