ik heb last van tunnelvisiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Moira. het volgende:
'Op de voorgrond'
Ik wil hem verdenken, hou 'm sowieso altijd in m'n achterhoofd, maar het is bijna te obvious, zó veel mensen zitten ook al zo vroeg op Rik. Dan kan het haast niet de mol zijn..
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ethanolic het volgende:
Is het al bekend wanneer het wordt uitgezonden?
Er is nog niets bekendgemaakt over wanneer de uitzending nu komt. Vanavond lijkt me overigens niet, ze zullen de kijkers er ongetwijfeld over willen informeren, zodat zo weinig mogelijk mensen het hoeven te missenquote:
Yesssss!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch wel. Althans dat staat nu op de npo.site
http://www.npo.nl/gids
WIDM om half 9 op npo 1
Zelfs op Teletekst wordt het nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje raar ook dat er nauwelijks gecommuniceerd wordt.
ik kan wel kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apenaids. Kan niet kijken en wordt ook niet opgenomen.
Dan moet ik het doen met UG.
Beetje raar ook dat er nauwelijks gecommuniceerd wordt.
twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 10:03:46De geschrapte uitzending van Wie is de Mol van gisteren wordt vanavond 20.30 uur uitgezonden op #npo1 #widm reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef zoem het volgende:
twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 10:03:46De geschrapte uitzending van Wie is de Mol van gisteren wordt vanavond 20.30 uur uitgezonden op #npo1 #widm reageer retweet
Heb je geen melding gehad? Je kan het aanpassen tot de aflevering. Je punten zijn blijven staan zoals je ze had ingezet, maar je kunt ze dus tot vanavond nog aanpassen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het nu met de app, lijstje weer opnieuw insturen?
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Heb je geen melding gehad? Je kan het aanpassen tot de aflevering. Je punten zijn blijven staan zoals je ze had ingezet, maar je kunt ze dus tot vanavond nog aanpassen.
Dat is lief en terecht zie je Kees Tol.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef sneakydesert het volgende:
Gisteravond zat ik bij moltalk. Kreeg vanochtend een mailtje dat ik vanavond weer plaats mag nemen
Die zag ik gisteren ook al, Art liep ook rondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is lief en terecht zie je Kees Tol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |