Ja maar dit moet uitgezogen worden. Ze zijn bij de nos zo teleurgesteld dat het geen moslim of terrorist is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Onnoman het volgende:
maar mensen... het is gewoon een verwarde jongen... geen radicale achtergronden is mijn gevoel..
en met dit gevoel ga ik afsluiten en naar bedje toe
liefs.. kusjes en tot de volgende keer
Maar wel bevriend gebleven met hem op Facebook!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
''een normale jongen'' volgens de niet normaal uitziende jongen.
Overal en altijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Ja eigenlijk gewoon een heel normale jongen"
"Nee nooit iets vreemds gemerkt"
De typische standaard reacties altijd
Dat is wel een plottwistquote:
Buurvrouw helpen met boodschappen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef Dekatria het volgende:
"Ik had dit noooooooit verwacht. Hij was altijd zo vriendelijk, en paste op het huis als we op vakantie waren"
Viktor uit WidM? Of hij is de mol.. Het is een hintquote:
Goh, de puzzelstukjes vallen op hun plaats.quote:
Ik was dus net op tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef richolio het volgende:
Al verliest hij veel vrienden, hij kan er niet meer krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Wie is de Mol ging niet door"
"Eind goed al goed!"
ooeehhh....
Ik moet de eerste nog tegen komen die zegt:quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Ja eigenlijk gewoon een heel normale jongen"
"Nee nooit iets vreemds gemerkt"
De typische standaard reacties altijd
eensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:45 schreef Bombvis het volgende:
WOWOWOWOW. WIDM had door moeten gaan verdomme
Eens, ik kan met een uurtje wel in Hilversum zijn, jij?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
eens
ik stel voor dat we de studio gaan bestormen en alsnog een uitzending van widm eisen
#jesuiswidm
Geef mij anderhalf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eens, ik kan met een uurtje wel in Hilversum zijn, jij?
MENSEN OPEN JE OGEN! Ze leiden je op het verkeerde spoor. Mensen zoals Robin die doen alsof hij een hele normale jongen is maar ze helpen gewoon mee. Terwijl de ogen nu op Hilversum en Pijnacker gericht zijn, zijn de anderen ondertussen bezig om ergens anders hele grote plannen waar te maken.quote:
uur en kwartierquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eens, ik kan met een uurtje wel in Hilversum zijn, jij?
Hij had dan wel geen sleutel, maar wist op de een of andere manier altijd wel binnen te komen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef Dekatria het volgende:
"Ik had dit noooooooit verwacht. Hij was altijd zo vriendelijk, en paste op het huis als we op vakantie waren"
Oh, in dat geval doe jij het maar, kan ik binnen blijven en start WidM snellerquote:
Falers, nog niet eens over de helft gekomenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:46 schreef iBenny het volgende:
Het 8 uur journaal duurde ruim 3 uur en 50 minuten
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Falers, nog niet eens over de helft gekomen
Dat weet je toch niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
Hij heeft Nederlandse ouders, dus geen Moslim.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Falers, nog niet eens over de helft gekomen
Nederlanders als in moslims met de Nederlandse nationaliteit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
Hij heeft Nederlandse ouders, dus geen Moslim.
RIP, deel 50 van dit topic
Nou ja dat klopt maar het is niet echt iets wat je linkt met wat er bij het nos journaal is gebeurd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een waus filmpje anders
De mol was toch in beeld? Mooie nep-arrestatie trouwens, afgezien van over-acting van de achterste agenten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Enige voordeel van deze uitgemolken onzin is dat het overhypte wie is de mol niet geweest is, dat gehuil erom had weer een hoog tatta's be like gehalte
Frits wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan iemand niet even het zendertje van Frits goed zetten?
Bijna elke reclame heeft nu wel een leuke dubbele betekenisquote:
Frits smakt altijd een beetje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan iemand niet even het zendertje van Frits goed zetten?
LAAT VALLEN!!! 5X, BIJ IEDERE VERDACHTE BEWEGING WORDT ER GESCHOTEN!, BEGREPEN?!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:48 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De mol was toch in beeld? Mooie nep-arrestatie trouwens, afgezien van over-acting van de achterste agenten.
Ik zag zonet de arrestatie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:50 schreef Bombvis het volgende:
Oh wow, dit heb ik nog niet gezien vanavond
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb vaker het gevoel alsof ze gewoon van de autocue afleest.
Geen Hans in de samenvatting, dat vind ik niet zo mooi #schuldvanimmersquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag zonet de arrestatie.
Dat was echt geweldig.
Ik geloof er niets van, degene die het zei wist het eigenlijk niet, maar claimde hem wel goed te kennen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goh, de puzzelstukjes vallen op hun plaats.
Waar zijn die wijsneuzen die het overlijden van die ouders niet konden vinden.
anaal-yserenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:52 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik houd ermee op. Geen zin om iedere seconde van het voorval 10x geanalyseerd te zien.
Dit ja. Snap niet wat die op tv doet. Maarja kan vast goed pijpen, en met dat voorhoofd heb je een mooi oppervlak voor je zaad.quote:
Nee, de man gaf zich te snel over. Voor de kijkers dan. Voor de hardst schreeuwende agenten ook, want een nuchtere collega had 'm met een normalere stem al ontwapend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag zonet de arrestatie.
Dat was echt geweldig.
Alleen een palmkwekerij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is er al en facebook fanclub?
of een Myves
Volgens mij nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is er al en facebook fanclub?
of een Myves
Het is door 2 verschillende personen gezegd, een keer op twitter en een andere op facebook. Van wat ik kon vinden heeft hij ook een broer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, degene die het zei wist het eigenlijk niet, maar claimde hem wel goed te kennen...
Daarbij zijn er 13 naamdragers met die achternaam in NL, en komt de naam in de regio nog een keer voor bij iemand die heel goed familie zou kunnen zijn.
Egyptisch? Dat is jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:54 schreef Caland het volgende:
Zoon van gescheiden ouders, vader Egyptenaar moeder Nederlands.
Net waren z'n ouders nog dood.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:55 schreef Caland het volgende:
Vader woont in Nootdorp, moeder dus in die dikke hut in Pijnacker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |