Morgen op tijd wakker voor het tennis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef luckass het volgende:
Tijd om te gaan slapen jongens. Morgen weer grote wereldzaken aankondigen.
Bestellen via internet. bezorgd per post binnen 24 uurquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Monolith het volgende:
'Een nepwapen dat niet van echt te onderscheiden was', die koop je voor twee tientjes in veel landen.
Een jaarabonnement op de telegraaf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat voor straf zou hij nou krijgen voor zoiets?
Weet ik niet, zal iig een strafverzwarende omstandigheid zijn vanwege het terroristisch oogmerk denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij had niemand kunnen doodschieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Want? Wacht, even nadenken; Ja oke, maar niet heel veel denk
Ik vind het op de een of andere manier ook wel een beetje zielig voor hem.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef beantherio het volgende:
Ik heb inmiddels ook medelijden met hem.
Per post, ya rightquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bestellen via internet. bezorgd per post binnen 24 uur
Zeker. Topshow, hele dag niks ingeplandquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Morgen op tijd wakker voor het tennis.
Yep, en passant z'n ouders en broer(s) ook even een trap meegegeven....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En ondertussen zijn hele leven verwoest.
Het is natuurlijk één grote zelfbevlekkingsshow. Had deze man bij een willekeurig bedrijf in Nederland zoiets gedaan dan had dit het journaal hoogstwaarschijnlijk niet eens gehaald.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Paxcon het volgende:
Die gozer geilt wel op zichzelf dat hij erbij was volgens mij
Dikke kans dat die geluiddemper ook nep was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Sirolf het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op donderdag 29-01-2015 om 23:57:06De politie laat zojuist weten dat de 19-jarige man een nepwapen bij zich had, was niet van echt te onderscheiden #NOS reageer retweet
Dit dus. Z'n reactie op die politieagenten was ook zo beleefd. Zo sneu gewoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier ook wel een beetje zielig voor hem.Weet niet waarom...
Komt zo klungelig over allemaal.
Hoop dattie hulp krijgt ipv straf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De munitie moet dan ook nep zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:06 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dikke kans dat die geluiddemper ook nep was.
12 jaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het op de een of andere manier ook wel een beetje zielig voor hem.Weet niet waarom...
Komt zo klungelig over allemaal.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Uiteindelijk zal wel blijken dat het een psychose was en krijgt hij geen straf.
Echt waar? Hadden ze wel even mogen zeggen op het nieuws danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef GGMM het volgende:
Dat pistool wat hij had schijnt dus helemaal niet echt te zijn.
echt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef GGMM het volgende:
Dat pistool wat hij had schijnt dus helemaal niet echt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |