Dit is de broer van die man met gun toch? Hij houdt wel van een pizzaatje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rachid Finge werkt bij de domino's of wat
Uh.. Daar kom ik nog op terug..quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zet er voor de uitwedstrijd wel weer eentje neer
Je moet eens zien wat ze met een spandoek bij een voetbalwedstrijd kunnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:34 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
THIS! Hoe durven ze dit met dat te vergelijken?
Welke gast?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
Waarom laten ze die gast niet met rust?
Was gewoon de portier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:33 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was dit wel NOS haar finest hour. Die technici die even a-la minute een gast met een pistool om de tuin leiden
"Tuurlijk jongen, hier is een studio. Kijk, de camera draait al. Even wachten nog, dan ben je in de lucht."
HEB JE ZE NIET GEHOORD?? ZWAAAAAR BEVEILIGD!!!!!quote:
Niet alle extremisten zijn hackers!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet alle hackers zijn extremisten!
Ik werk niet in een bunker, maar als je geen pasje hebt moet je wel wat meer doen dan over een tourniquet heenspringen; dan moet je echt wel grof geweld inzetten voor je verder komt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:34 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Maar hij wil er geen bunker van maken. Tot zover de relativering.
Niet, je kan iets niet beveiligen tegen een man met een wapen tenzij je ook gewapende mannen voor de deur zet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoe wil je het beveiligen dan? Militair voor de deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |