Die hem niet eens goed kentquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt heel genant trouwens, iemand die nu van alles mag beweren zonder bewijs over een verdachte live op nationale tv. Bizar.
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand dat briefje gelezen??? En dan maakt men zich druk over een rekentoets.
Die stonden dan ook vrolijk in de regiekamer te kijken en zagen de onzekerheid ook van die knul af stralen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo het idee dat de politie dat ook wist. Anders was er wel een AT als eerste naar binnen gegaan.
Altijd zo mooi, dit soort types die dit soort commentaar leveren met een zakje chips van hun moeder.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Sardu het volgende:
De politie heeft wel achterlijk veel geluk dat die jongen niet echt van plan was dat pistool te gebruiken.![]()
Anders had heel Nederland aankomende week weer achter een stel kistjes aan kunnen huppelen.![]()
godver wat een amateuristische kraaien.
Dat gebeurt zovaak, niet boeiendquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef Onnoman het volgende:
Britse gevechtsvliegtuigen hebben russische bommenwerpers onderschept..
dat vind ik veel zorgwekkender eigenlijk
Jawel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo'n klap dat hij in een psychose raakte? Is dat mogelijk door verlies
Het kan ook nog anders natuurlijk
Welke fokker hangt nu aan de telefoon?!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt heel genant trouwens, iemand die nu van alles mag beweren zonder bewijs over een verdachte live op nationale tv. Bizar.
Ja mij ook, ik twijfel nu ook tussen PVV en NVUquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Het moslimgeloof, de Islam"
Damn.. er wordt me zoveel duidelijk nu..
Inderdaad, en die zenuwenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die stonden dan ook vrolijk in de regiekamer te kijken en zagen de onzekerheid ook van die knul af stralen.
Die rooie oortjes, die onzekerheid.
Waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef Onnoman het volgende:
Britse gevechtsvliegtuigen hebben russische bommenwerpers onderschept..
dat vind ik veel zorgwekkender eigenlijk
Vond je het a) fantastisch of b) geweldig?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor wat een niveau lekker woorden in de mond leggen.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hans nu ook aan de nieuwe technologie.
JAAAAAA, gelukkig maar. Bevestiging voor de confirmatiebias op FOK!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |