Pallets. Gesorteerd door KK Kees.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Waarom hangt daar tegeltjeslaminaat aan de muur trouwens?
Zie mijn topic!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
Student, Delft, het komt zo wel dichterbij FOK!
DIt is nog het meest opmerkelijke wat ik vanavond gehoord heb.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar er worden dus palmbomen gekweekt in Pijnacker?
Hij schrikt nieteens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef MouzurX het volgende:
Wtf ik zie nu nog een keer dat filmpje net voordat hij zijn wapen laat vallen.... hij zag de politie gewoon al een seconde of 5 aankomen?
Ik woon slechts een paar honderd meter van Tariks studielocatie afquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
Handig met die prive infoquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef Type-R het volgende:
Hoi Tarik, wil jij in mijn poeziealbum schrijven
...
Ik zou maar een extra slotje op je deur zetten vannacht....quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
Echt he .quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
Nu eens geen banden met IS maar met een palmkwekerij![]()
Dit kan alleen hier .
Hij staat er zelf ook met naam en toenaam op. Dus als ie iets verkeerds zegt weten ze wie het wasquote:
Maargoed dat ik hier veilig zit op m'n zolderkamertje. De buitenwereld is eng, zo zie je maar weer!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
Zou het een FOK!ker zijn?quote:
Wat een gigantische lul.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Studiegenoot komt even fame farmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |