Fylax had een 9,1quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef Studiotje het volgende:
Ik had een 9 voor Maatschappijleer
Wel stormlooptopic potentie hoorquote:
Ik heb nog geen pics.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef richolio het volgende:
Had wel meer aan de OP gedaan mogen worden. Had potentie, jammer.
Bezembinderquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
https://www.facebook.com/hans.bezembinder.3?ref=ts&fref=ts
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte coole kikker.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte coole kikker.
Schakeltechnicus NOS en God in eigen persoonquote:
Op de foto?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schakeltechnicus NOS en God in eigen persoon
Dat is Hans jaquote:
Zie hoe hij op tv komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Bami-Powner het volgende:
wat valt er aan deze man te adoreren?
filmpje?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zie hoe hij op tv komtHandjes in de zakken, bierbuikje erbij, schitterend kapsel
Oh, en hij is natuurlijk verantwoordelijk dat we überhaupt beeld hadden hè, maar dat is een kleinigheidje
Ik niet, kan hem ook niet vindenquote:
hans "bezembinder"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/2016200-toen-dachten-we-weg-hier.html
Hier staat het filmpje tussen
Alles, zoals die daar staat met z'n handen in zijn zakken, zijn verhaal vertelt, en natuurlijk de schakelactie zelf, waardoor we uberhaupt die beelden hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hans "bezembinder"![]()
![]()
wat is er dan zo speciaal aan die man?
wat is er zo speciaal aan een man met zijn handen in zijn zakken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alles, zoals die daar staat met z'n handen in zijn zakken, zijn verhaal vertelt, en natuurlijk de schakelactie zelf, waardoor we uberhaupt die beelden hebben
Zou jij het doen als je in de studio van NOS stond, live?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan een man met zijn handen in zijn zakken?
ja? moet ik me daarvoor schamen ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je in de studio van NOS stond, live?
Ik niet
Maar Hans wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |