Alsof het alleen over Groningen gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Nee waarom zouden ze, het is ook niet in groningen he
Van een afstand zie je dat moeilijk.. maar als je hem overmachtigd hebt wel. Ik vind het ook wel belangrijk om het even te melden jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze kunnen niet eens zeggen of het wapen echt was? Mijn vertrouwen in de Nederlandse politie is snel dalenden. Je ziet toch wel het verschil tussen een echt wapen en een klappertjespistool? Of ben ik nou gek.
Hij had een ludiek bericht op zijn kruin moeten schrijvenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gast met zn microfoon steeds, waarom kan men anno 2015 niet gewoon 1 mic feed splitten naar alle omroepen
Zeg dan niks denk ik danquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij zijn op dit moment nog bezig met het onderzoek dus we kunnen nog niets zeggen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Vroeger, toen dergelijke figuren op het mediapark tenminste niet bang waren om te schieten
Mooi was die tijd
Want als ze het niet doen mensen zeiken dat er geen persco is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
Enige wat ik hoor is we zijn druk bezig met het onderzoek. Waarom houd je dan een persco stelletje tamzakken
Live moord, zou wel een leuke zijn voor luckyTVquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Vroeger, toen dergelijke figuren op het mediapark tenminste niet bang waren om te schieten
Mooi was die tijd
RIP UEFA CUP Finalequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Mooi was die tijd
Hoezo, ik vraag alleen wie er als eerste mee kwam?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij niet bij de opsporingsdienst.
Ah okquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oud-klasgenootje die hem herkende
Wij zijn op dit moment nog bezig met het onderzoek dus we kunnen nog niets zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We weten nu in ieder geval wel waar onze goudstaven opgeslagen liggen.
Hij heeft er nu wel een kapje over gedaanquote:
LEKKER HEquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Rodawa het volgende:
Lekker zo'n persconferentie als ieder antwoord toch "de verdachte is zojuist aangehouden dus daar weten we nog niks van" / "dat wordt nog onderzocht" is.
schokkendquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij zijn op dit moment nog bezig met het onderzoek dus we kunnen nog niets zeggen.
Zodra er iets bekend is hoort u hetquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die voorpagina van de Telegraaf trouwens![]()
Waarom niet #yoloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |