SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gold digger...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o is ie zo arm? Laat maar dan.
Ik heb wel grenzen hoorquote:
Ik ben complex.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik daar wel aan komen? Is dat gewoon niet prive?
Iedereen is perfect...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
take me with uuuuquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
Ik wilde even gedag tegen iedereen zeggen.. tijd om hier te stoppen. Het is de bedoeling om voor eeuwig weg te gaan maar kan niets beloven helaas.
dag xox
Jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
Ik wilde even gedag tegen iedereen zeggen.. tijd om hier te stoppen. Het is de bedoeling om voor eeuwig weg te gaan maar kan niets beloven helaas.
dag xox
Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
dag xox
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Iedereen is perfect...Volgens mijn moeder ben ik de knapste man op aarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
crips, why o why.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
dag xox
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Iedereen is perfect...Kuzguna yavrusu sahin gorunurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begrijpelijk. Inshallah komt alles goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Ik ben momenteel gewoon in een zwaar dieptepunt geraakt in mijn leven, moet veel op een rijtje krijgen. Weet niet of mij dat zelf gaat lukken anders professioneel.
Naja even in grote lijnen want ''ismijnprive''
#storyofmylifequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Ik ben momenteel gewoon in een zwaar dieptepunt geraakt in mijn leven, moet veel op een rijtje krijgen. Weet niet of mij dat zelf gaat lukken anders professioneel.
Naja even in grote lijnen want ''ismijnprive''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |