SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gold digger...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o is ie zo arm? Laat maar dan.
Ik heb wel grenzen hoorquote:
Ik ben complex.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag ik daar wel aan komen? Is dat gewoon niet prive?
Iedereen is perfect...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
take me with uuuuquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
Ik wilde even gedag tegen iedereen zeggen.. tijd om hier te stoppen. Het is de bedoeling om voor eeuwig weg te gaan maar kan niets beloven helaas.
dag xox
Jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
Ik wilde even gedag tegen iedereen zeggen.. tijd om hier te stoppen. Het is de bedoeling om voor eeuwig weg te gaan maar kan niets beloven helaas.
dag xox
Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
dag xox
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Iedereen is perfect...Volgens mijn moeder ben ik de knapste man op aarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
crips, why o why.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
Hai peeps,
dag xox
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Iedereen is perfect...Kuzguna yavrusu sahin gorunurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begrijpelijk. Inshallah komt alles goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Ik ben momenteel gewoon in een zwaar dieptepunt geraakt in mijn leven, moet veel op een rijtje krijgen. Weet niet of mij dat zelf gaat lukken anders professioneel.
Naja even in grote lijnen want ''ismijnprive''
#storyofmylifequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Ik ben momenteel gewoon in een zwaar dieptepunt geraakt in mijn leven, moet veel op een rijtje krijgen. Weet niet of mij dat zelf gaat lukken anders professioneel.
Schrik daar maar niet van, want dat is echt normaal, Crips. Komt goed, je moet er idd alleen even aan gaan werken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Awh. Ghayr inshallah en als je bijles nodig hebt. Ik ben hierquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Ja, vind em wel wat hebben idd. Op beide foto's wel. Ik vind hem er lief uitzien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets he. Op TV dan. Op de rechterfoto vind ik hem tien keer niks.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het kan, er zijn zat vrouwen die met een man in het gevang trouwen
Altijd al op lieve mannen gevallen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, vind em wel wat hebben idd. Op beide foto's wel. Ik vind hem er lief uitzien.
Zo'n sekteleider kreeg 100en vrouwen per jaar die met hem wilde trouwenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het kan, er zijn zat vrouwen die met een man in het gevang trouwen
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene sekteleider kreeg 100en vrouwen per jaar die met hem wilde trouwen
Qua uiterlijk niet zo, qua karakter wil ik dat wel graag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Altijd al op lieve mannen gevallen?
Dima is volgens mij wel een lieve jongen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet zo, qua karakter wil ik dat wel graag.
Neen. Dank u.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Dima is volgens mij wel een lieve jongen.
En rond de 25.
wow jij durft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Dima is volgens mij wel een lieve jongen.
En rond de 25.
Match made in heaven.![]()
![]()
Dat ben ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke sukkels.Wat boeit dittwitter:renzeklamer twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:34:30Kennis van mij zat bij Tarik Zahzah in het voetbalteam. "Rare gast, droeg altijd een Michael Jackson handschoentje". Tis maar dat u het weet reageer retweet
Je vorige man droeg ook een vuurwapen, patroon?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze zo erg op elkaar lijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo en Dima liggen elkaar niet zo.
Ik moest googlen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kuzguna yavrusu sahin gorunur
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Zulke sukkels.Wat boeit dittwitter:renzeklamer twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:34:30Kennis van mij zat bij Tarik Zahzah in het voetbalteam. "Rare gast, droeg altijd een Michael Jackson handschoentje". Tis maar dat u het weet reageer retweet
Waarom moet je per se dat er bij betrekken, klapjosti?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je vorige man droeg ook een vuurwapen, patroon?
Het viel gewoon op, gevoelige snaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom moet je per se dat er bij betrekken, klapjosti?
Gevalletje "ik zoek aandacht"quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hij is echt jummie. En zijn ogen lijken helemaal niet Nederlands.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ga je zomaar pics van andere kerels posten. Ik word beetje jaloers nu.
Joe.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het viel gewoon op, gevoelige snaar.
Pardon
KB is van Jan hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:44 schreef Desperaat het volgende:
Oké Borte. Neem hem maar. Ik heb altijd Kb nog.
Kaaskopjes kunnen echt welquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Mooie ogen. Maar daar hoort zwart haar bij.
Sws, kaaskopjes
Dat is vast niet gemeend abiquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn moeder kan zich er gek genoeg niet in vinden
Ik val niet op lichtquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaaskopjes kunnen echt welzijn.
En zijn ogen zijn niet Nederlands groen, nomsaying.
Ik heb ook geen FOKwife ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Wowow. Voel me echt eenzaam opeens.
En Crip is ook weg...
Huh je zei laatst dat je niet op esmer viel?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op lichtVind Turken vaak al te licht
Nee, huidskleur licht, maar ogen, alles moet donker zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh je zei laatst dat je niet op esmer viel?
Je hebt besloten om tóch over te stappen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
KK
Mijn collega heeft zijn oneplus one invite weggegeven. Nu moet ik mensen gaan smeken om een invite.
Helemaal met je eens. Maar ik zou niet daten met hem. Dadelijk moet ik iets in natura terug doen omdat meneer mijn aangewaterde glas cola light heeft betaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kaaskopjes kunnen echt welzijn.
Lopen er genoeg van rond in TR.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, huidskleur licht, maar ogen, alles moet donker zijn
Hmmm nooit iets knaps in TR zijn eigkquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lopen er genoeg van rond in TR.
Werkt dat zo ja? Waarom kom ik dat nu pas achter:{quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar ik zou niet daten met hem. Dadelijk moet ik iets in natura terug doen omdat meneer mijn aangewaterde glas cola light heeft betaald.
Zullen we ergens een drankje doen? Ik trakteerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw Fok!Hubby zijn.
Ik zit al in je achtertuin.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt dat zo ja? Waarom kom ik dat nu pas achter:{
[..]
Zullen we ergens een drankje doen? Ik tracteer
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar ik zou niet daten met hem. Dadelijk moet ik iets in natura terug doen omdat meneer mijn aangewaterde glas cola light heeft betaald.
Oke, dan iets meer naar het Oosten of Westen gaan. Bulgarije, Koerdistan (kuch che kuch) of Iran of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm nooit iets knaps in TR zijn eigk
Waar is Che eigk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, dan iets meer naar het Oosten of Westen gaan. Bulgarije, Koerdistan (kuch che kuch) of Iran of zo.
Ik dacht de tuin in mijn hartquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:55 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ik had het overigens over je letterlijke achtertuin, niet je figuurlijke achtertuin.
Hihi.
hahahah neeeee manquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
Hier lijkt hij op Jan!!
[ afbeelding ]
Gelukkig maar. Ik haat delen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat niet iedereen op hetzelfde valt.
Heb je die docu/film over die Iraanse familie gekeken die ik een paar pagina's terug heb geplaatst? Man met vijf vrouwen.quote:
Niks mis met natura.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Neeee, bakmadim, had geen tijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je die docu/film over die Iraanse familie gekeken die ik een paar pagina's terug heb geplaatst? Man met vijf vrouwen.Maar wat ik niet snap is, elke keer als die man een nieuwe vrouw erbij neemt, wordt zijn laatste vrouw jaloers.
Dafuq gewoon.
Wat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met natura.
He mrstylo he ho ha hi he he he.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neeee, bakmadim, had geen tijd![]()
Ik wil niet kijken naar dat soort dingen. Sinir oluyom.
Zo gaat het leven op t hollandse platteland lijkt wel 😅quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt dat zo ja? Waarom kom ik dat nu pas achter:{
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |