Kom pleintje joh, gekkenhuis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:21 schreef Peunage het volgende:
Gaan ze morgen weer normaal met die kuttreinen, of niet
Jeetje Henk, iemand moet mij even oprapen zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de NOS er makkelijk van afkomt vanavond. Een complete tv-avond, vanuit de eigen studio, met nieuws waarvoor ze niet op pad hoeven, maar dat zichzelf in de studio komt manifesteren...
Sorry.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeetje Henk, iemand moet mij even oprapen zo.
Hoi.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Aangezien er nu bekend is dat de man met het pistool bij de NOS aan Nederland wou laten weten dat de NOS geen objectief nieuws brengt lijkt me dat dit topic naar BNW verhuisd mag worden. Dit gaat namelijk over een complot(theorie).
De SC blijft gewoon hier, Hans.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Aangezien er nu bekend is dat de man met het pistool bij de NOS aan Nederland wou laten weten dat de NOS geen objectief nieuws brengt lijkt me dat dit topic naar BNW verhuisd mag worden. Dit gaat namelijk over een complot(theorie).
wutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Het is Japie. Maar goed, jij bent de baas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC blijft gewoon hier, Hans.
Oke Hans, bedankt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is Japie. Maar goed, jij bent de baas.
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 dl.2quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is Japie. Maar goed, jij bent de baas.
Wat die jongen wou vertellen is een complottheorie. Namelijk dat de NOS geen objectief nieuws brengt. Waar ik het trouwens ook helemaal mee eens ben.quote:
Nou ja, de inhoud van de NWS-slowchat leent zich regelmatig prima voor BNW. Dus ik snap Japie wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC blijft gewoon hier, Hans.
Oke man.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat die jongen wou vertellen is een complottheorie. Namelijk dat de NOS geen objectief nieuws brengt. Waar ik het trouwens ook helemaal mee eens ben.
Sssst... niet verklappen lulquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, de inhoud van de NWS-slowchat leent zich regelmatig prima voor BNW. Dus ik snap Japie wel een beetje.
Volgens mij zitten er gewoon verborgen boodschappen in al die animated-gifjes van springende honden en krioelende katten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |