quote:Op zondag 1 februari 2015 11:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je bent wereldberoemd geworden met de hamster
Er zijn mensen die er met een pistool een studio voor in moeten![]()
Inderdaad, en netjes een email terug met excusesquote:Op maandag 2 februari 2015 20:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vind het wel grappig dat FOK! met iets begint en het de hele planeet rond gaat
Held!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gevraagd om de bron vermelding aan te passen
http://www.nltimes.nl/2015/01/30/tarik-z-meme-takes-netherlands/
Droom lekker verder knulquote:Op maandag 2 februari 2015 20:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vind het wel grappig dat FOK! met iets begint en het de hele planeet rond gaat
Niet letterlijk de hele wereld, nee.quote:
Ik ook, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil nog steeds zijn bericht nog wel horen eigenlijk.
Bij mijn studie werd het gisteren als voorbeeld in de les gebruikt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gevraagd om de bron vermelding aan te passen
http://www.nltimes.nl/2015/01/30/tarik-z-meme-takes-netherlands/
Een college over painttopicsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Bij mijn studie werd het gisteren als voorbeeld in de les gebruikt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toen kwam de politie binnen om hem te arresteren
Wanneer de tijd rijp is om na een heftige gebeurtenis grappen te maken. Dat was hier vrij snelquote:
Dat gebeurde bij dit event al vrijwel direct.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wanneer de tijd rijp is om na een heftige gebeurtenis grappen te maken. Dat was hier vrij snel
Dat gebeurde hier toen het nog gaande wasquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij dit event al vrijwel direct.
De neuralizer van MiB: "The world is okay! You can trust the government! Bigpharma is your friend!"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:21 schreef EJ403 het volgende:
Het is nu wachten op de eerste paint waarin hij zijn eigen veroordeling presenteert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |