Paint ff haltertjes in zijn handen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:58 schreef Mano_ het volgende:
We moeten fit zijn om tegen de Reptilians te strijden!
[ afbeelding ]
Ik sprak net iemand en liet een paint zien. Zegt die persoon "de leukste vond ik met de spreekbeurt over de hamster"quote:
Ook in de Tubantiaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je spreekbeurd () staan ook in de krant!
BN De Stem:
[ afbeelding ]
Godver!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:42 schreef ToT het volgende:
"Ik wil 10 minuten van uw zendtijd!"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godver!
Een stapje verder dan rukken achter chatroulette.
http://www.tubantia.nl/algemeen/binnenland/twitteraars-steken-de-draak-met-tarik-z-en-de-nos-1.4740090quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:42 schreef ToT het volgende:
"Ik wil 10 minuten van uw zendtijd!"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Another features Tarik Z. in the news studio with a hamster on the background saying “My presentation is about the hamster”.
quote:Op zondag 1 februari 2015 10:32 schreef 44rdbei het volgende:
http://www.nltimes.nl/2015/01/30/tarik-z-meme-takes-netherlands/
[..]
Je bent wereldberoemd geworden met de hamsterquote:Op zondag 1 februari 2015 10:32 schreef 44rdbei het volgende:
http://www.nltimes.nl/2015/01/30/tarik-z-meme-takes-netherlands/
[..]
Ja, nu staan er twee beveiligers bij de ingangquote:Op zondag 1 februari 2015 11:11 schreef 0108daniel het volgende:
De rode loper mag voor mij uit voor Tarik!
Ik vond hem bijna lief in zijn nette kostuum, zijn bril. Gooide meteen zijn nepwapen neer, toen de vijf pitbulls hem dit bevolen. Het was toch wel een beetje lachwekkend, ik dacht aan Bananasplit.
Er hadden voor hetzelfde geld vijf IS strijders kunnen staan en dan was iedereen onthoofd.
Nu rollen er ook koppen, maar dan weer anders!
De rode loper voor Tarik die bewees dat het een puinhoop was waar het de beveiliging betreft. Ondanks de zogenaamde aanpassingen in de beveiliging en oa na Charlie Ebdo. NU gaan we echt beveiligen toch?
Zijn aanpak vond ik idd erg netjes.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:11 schreef 0108daniel het volgende:
De rode loper mag voor mij uit voor Tarik!
Ik vond hem bijna lief in zijn nette kostuum, zijn bril. Gooide meteen zijn nepwapen neer, toen de vijf pitbulls hem dit bevolen. Het was toch wel een beetje lachwekkend, ik dacht aan Bananasplit.
Er hadden voor hetzelfde geld vijf IS strijders kunnen staan en dan was iedereen onthoofd.
Nu rollen er ook koppen, maar dan weer anders!
De rode loper voor Tarik die bewees dat het een puinhoop was waar het de beveiliging betreft. Ondanks de zogenaamde aanpassingen in de beveiliging en oa na Charlie Ebdo. NU gaan we echt beveiligen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |