abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149185201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef kalinhos het volgende:
Snachts is het een rustige straat, ik was wat moe en heb puur gelet op de vrije vakken en niet gekeken of er palen etc naast mensen of kinderen stonden.
Fixed.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149185784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fixed.
:') Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor _O- Mensen ook maar sporadisch.

Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek |:(
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149185937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef kalinhos het volgende:
:') Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor _O- Mensen ook maar sporadisch.

Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek |:(
Succes met je coulance-aanvraag he? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149186519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
Bizar hoge boete zeg. Maar ik vrees dat je pech hebt.
Idioot bedrag inderdaad, boete is terecht maar de roverheid laat zich weer eens kennen.
pi_149187008
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
Als hij had lopen slapen was hij te voet en had hij ook geen boete gehad natuurlijk. :+
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:46:06 #31
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_149187336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel eens wat over het hoofd zien, zeker als je wat moe bent of iets gedronken hebt. Maar coulance gaat je hier niet helpen denk ik. Proberen kan altijd maar de kans is klein. Al is het bedrag idd wel achterlijk hoog.
Idd, we zien altijd wel eens een verkeersbord over het hoofd nadat we wat gedronken hebben in de auto.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_149188247
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker lullige boete, een boete voor fout parkeren is lager.
Ja logisch toch...
pi_149188727
Nja, kan wel gebeuren TS. Pas was ik moe en toen reed ik zo vier kleuters dood. Gelukkig was er nog de coulance-regeling van het OM.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149191217
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
Omdat de gehandicapte wel geklaagd zou hebben dat de plek niet vrij was.
pi_149195804
quote:

[..]

sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
Dat is wat anders. Jij vraagt hoe ze je kunnen vinden op kenteken. Ik ga geen antwoorden geven op vragen die je niet stelt.
pi_149196240
Coulance is geen vrijbrief voor hersenloos gedrag TS.
pi_149199630
quote:
9s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Travel. het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Jij vraagt hoe ze je kunnen vinden op kenteken. Ik ga geen antwoorden geven op vragen die je niet stelt.
ik begrijp het wel, je dacht jouw momentje of fame gevonden hebben want 'jongens jongens wat stond daar toch een debiel domme vraag'.

Baas, complimenten, erg scherp van je! Fuck de context. Jammer dat je, hoewel je in deze postings anders beweert, geen antwoord hebt gegeven.
Dus ga je gang en vergeet je niet meteen mijn allereerstevraag ook te beantwoorden, je weet wel, die voor die 'jongens jongens debiele domme vraag' die je nu gaat beantwoorden staat?
pi_149199662
quote:

[..]

Wellicht dacht oom agent. Kom laat ik eens de "maatschappij" dienen en naast een boete uitschrijven meneer direct te vragen zijn auto te verwijderen. Anders slepen wij hem weg en kost het hem nog meer euro's.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_149199719
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wellicht dacht oom agent. Kom laat ik eens de "maatschappij" dienen en naast een boete uitschrijven meneer direct te vragen zijn auto te verwijderen. Anders slepen wij hem weg en kost het hem nog meer euro's.
Dordrecht sleept niet.
pi_149199860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:24 schreef klipper het volgende:

[..]

Dordrecht sleept niet.
Ok.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_149200058
Heb exact hetzelfde gehad bij station Delft. Gratis parkeren op zondag. Fileparkeren en niet meer achterom gekeken bij het weglopen. Die fout maak je maar één keer :D

Gewoon betaald, geen idee waarom je hier op coulance zou moeten rekenen? Je houdt gewoon een invalideplek bezet..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149200152
Sowieso zijn er volgens mij absurd veelgehandicapten plaatsen, hier in de buurt zoveel met en ook zonder kenteken, staat nooit iemand.

Verder gestoorde boete natuurlijk, 180 euro was meer dan genoeg geweest.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_149203862
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ik begrijp het wel, je dacht jouw momentje of fame gevonden hebben want 'jongens jongens wat stond daar toch een debiel domme vraag'.

Baas, complimenten, erg scherp van je! Fuck de context. Jammer dat je, hoewel je in deze postings anders beweert, geen antwoord hebt gegeven.
Dus ga je gang en vergeet je niet meteen mijn allereerstevraag ook te beantwoorden, je weet wel, die voor die 'jongens jongens debiele domme vraag' die je nu gaat beantwoorden staat?
wat
pi_149205151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:24 schreef danos het volgende:
Sowieso zijn er volgens mij absurd veelgehandicapten plaatsen, hier in de buurt zoveel met en ook zonder kenteken, staat nooit iemand.

Verder gestoorde boete natuurlijk, 180 euro was meer dan genoeg geweest.
Och die gehandicapte heeft ook flink moeten betalen voor zijn plek:
Kosten aanvragen van gehandicapten parkeerkaart:
¤ 79,80 voor het in behandeling nemen van de aanvraag. Deze kosten betaalt u altijd
¤ 157,30 voor geneeskundig onderzoek. Deze kosten betaalt u vooraf aan de GGD
Kosten aanvragen parkeerplaats:
Kosten: ¤ 243,80 voor de volledige aanleg van de parkeerplaats.
Bron gemeente Dordrecht.

Vervolgens komt die gehandicapte persoon thuis en staat TS op de plek omdat die niet goed heeft opgelet en dus mag die persoon op zoek naar een andere plek wat gezien de drukte lastig is en gezien de handicap belastend is.

Ik vind de hoogte van de boete meer dan terecht, zeker gezien de parkeerplaats met kenteken bij een algemene gehandicaptenplek zou het wat mij betreft wel wat lager mogen.
pi_149206128
Oh maar ik snap die meneer/mevrouw heel goed dat die gebeld heeft. Ik woon niet in die straat dus hij zou mij ok niet herkennen qua auto, en voor 'tzelfde geld rol ik pas om 15.00 mn bed uit en kan hij zn plek niet op. Ik zou ook gebeld hebben met de politie.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149207861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:07 schreef Wespensteek het volgende:

[

Ik vind de hoogte van de boete meer dan terecht, zeker gezien de parkeerplaats met kenteken bij een algemene gehandicaptenplek zou het wat mij betreft wel wat lager mogen.
377 euro voor een bekeuring :')

Ik schrijf daar dus echt nooit voor. Dan zorg ik er wel voor dat ik erachter kom waar die persoon woont. Waarom dat bedrag logisch is, ontgaat me echt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_149208018
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom dat bedrag logisch is, ontgaat me echt.
Omdat het in de categorie "hufter boets" valt.
pi_149208077
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mist vraag ik me af wat je op de weg doet....

Heeft geen zin om je te beroepen op coulance.
Iedereen kijkt wel eens over borden heen, ook al staan ze overduidelijk in je gezichtsveld . Dat is zelfs wetenschappelijk bewezen.
Erg zuur dat de boete zo belachelijk hoog is
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149208102
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

377 euro voor een bekeuring :')

Ik schrijf daar dus echt nooit voor. Dan zorg ik er wel voor dat ik erachter kom waar die persoon woont. Waarom dat bedrag logisch is, ontgaat me echt.
De eisen om een gehandicapten kaart te krijgen zijn behoorlijk hoog en als je dan na flink wat kosten eindelijk een plek hebt waar je kunt parkeren is het tamelijk irritant, soms erg pijnlijk dat je er niet kunt parkeren.

quote:
U kunt een individuele gehandicaptenparkeerplaats of Europese gehandicaptenkaart krijgen als u aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:

U kunt als bestuurder niet meer dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig afleggen.
U kunt als passagier niet meer dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig afleggen en u bent voor het vervoer van deur tot deur afhankelijk van de hulp van de bestuurder.
U zit permanent in een rolstoel.
Als TS al moeite had om een plek te vinden in de nacht kun je je voorstellen wat het voor iemand kan betekenen die nauwelijks 100 meter kan lopen zonder veel vervelende gevolgen. Die persoon wil ook graag op een normale manier naar huis.

Ik vind het eerlijk gezegd één van de meest asociale verkeersovertredingen die mogelijk is om op een voor iemand gereserveerde gehandicaptenplaats te parkeren.
pi_149208286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:45 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Omdat het in de categorie "hufter boets" valt.
Soms vraag ik me af wie nou de hufter is...Degene die op deze plek parkeert of degene die de hoogte van deze boete heeft bepaald?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')