Fixed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef kalinhos het volgende:
Snachts is het een rustige straat, ik was wat moe en heb puur gelet op de vrije vakken en niet gekeken of er palen etc naast mensen of kinderen stonden.
quote:
Succes met je coulance-aanvraag he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef kalinhos het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor
Mensen ook maar sporadisch.
Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek
Idioot bedrag inderdaad, boete is terecht maar de roverheid laat zich weer eens kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
Bizar hoge boete zeg. Maar ik vrees dat je pech hebt.
Als hij had lopen slapen was hij te voet en had hij ook geen boete gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
Idd, we zien altijd wel eens een verkeersbord over het hoofd nadat we wat gedronken hebben in de auto.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel eens wat over het hoofd zien, zeker als je wat moe bent of iets gedronken hebt. Maar coulance gaat je hier niet helpen denk ik. Proberen kan altijd maar de kans is klein. Al is het bedrag idd wel achterlijk hoog.
Ja logisch toch...quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker lullige boete, een boete voor fout parkeren is lager.
Omdat de gehandicapte wel geklaagd zou hebben dat de plek niet vrij was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
Dat is wat anders. Jij vraagt hoe ze je kunnen vinden op kenteken. Ik ga geen antwoorden geven op vragen die je niet stelt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
ik begrijp het wel, je dacht jouw momentje of fame gevonden hebben want 'jongens jongens wat stond daar toch een debiel domme vraag'.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Jij vraagt hoe ze je kunnen vinden op kenteken. Ik ga geen antwoorden geven op vragen die je niet stelt.
Wellicht dacht oom agent. Kom laat ik eens de "maatschappij" dienen en naast een boete uitschrijven meneer direct te vragen zijn auto te verwijderen. Anders slepen wij hem weg en kost het hem nog meer euro's.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dordrecht sleept niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wellicht dacht oom agent. Kom laat ik eens de "maatschappij" dienen en naast een boete uitschrijven meneer direct te vragen zijn auto te verwijderen. Anders slepen wij hem weg en kost het hem nog meer euro's.
watquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, je dacht jouw momentje of fame gevonden hebben want 'jongens jongens wat stond daar toch een debiel domme vraag'.
Baas, complimenten, erg scherp van je! Fuck de context. Jammer dat je, hoewel je in deze postings anders beweert, geen antwoord hebt gegeven.
Dus ga je gang en vergeet je niet meteen mijn allereerstevraag ook te beantwoorden, je weet wel, die voor die 'jongens jongens debiele domme vraag' die je nu gaat beantwoorden staat?
Och die gehandicapte heeft ook flink moeten betalen voor zijn plek:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:24 schreef danos het volgende:
Sowieso zijn er volgens mij absurd veelgehandicapten plaatsen, hier in de buurt zoveel met en ook zonder kenteken, staat nooit iemand.
Verder gestoorde boete natuurlijk, 180 euro was meer dan genoeg geweest.
377 euro voor een bekeuringquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:07 schreef Wespensteek het volgende:
[
Ik vind de hoogte van de boete meer dan terecht, zeker gezien de parkeerplaats met kenteken bij een algemene gehandicaptenplek zou het wat mij betreft wel wat lager mogen.
Omdat het in de categorie "hufter boets" valt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom dat bedrag logisch is, ontgaat me echt.
Iedereen kijkt wel eens over borden heen, ook al staan ze overduidelijk in je gezichtsveld . Dat is zelfs wetenschappelijk bewezen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mist vraag ik me af wat je op de weg doet....
Heeft geen zin om je te beroepen op coulance.
De eisen om een gehandicapten kaart te krijgen zijn behoorlijk hoog en als je dan na flink wat kosten eindelijk een plek hebt waar je kunt parkeren is het tamelijk irritant, soms erg pijnlijk dat je er niet kunt parkeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
377 euro voor een bekeuring
Ik schrijf daar dus echt nooit voor. Dan zorg ik er wel voor dat ik erachter kom waar die persoon woont. Waarom dat bedrag logisch is, ontgaat me echt.
Als TS al moeite had om een plek te vinden in de nacht kun je je voorstellen wat het voor iemand kan betekenen die nauwelijks 100 meter kan lopen zonder veel vervelende gevolgen. Die persoon wil ook graag op een normale manier naar huis.quote:U kunt een individuele gehandicaptenparkeerplaats of Europese gehandicaptenkaart krijgen als u aan 1 van de volgende voorwaarden voldoet:
U kunt als bestuurder niet meer dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig afleggen.
U kunt als passagier niet meer dan 100 meter aaneengesloten zelfstandig afleggen en u bent voor het vervoer van deur tot deur afhankelijk van de hulp van de bestuurder.
U zit permanent in een rolstoel.
Soms vraag ik me af wie nou de hufter is...Degene die op deze plek parkeert of degene die de hoogte van deze boete heeft bepaald?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:45 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Omdat het in de categorie "hufter boets" valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |