Iedereen maakt wel eens een foutje zeg, stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mits vraag ik me af wat je op de weg doet....
Tuurlijk weten ze je te vinden op kenteken. Man man man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Die agenten belde bij je aan? Hoe weten ze jou te vinden op alleen kenteken en wat hadden ze te melden
Dude....quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tuurlijk weten ze je te vinden op kenteken. Man man man.
Scherp, maar mogelijk staat de auto van TS op de foto.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel komisch dat ze de nummerplaat op die auto geblurred hebben, maar niet op t verkeersbord
En in beide gevallen moet je je niet in het verkeer wíllen begeven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
Ik rij lease en heb een parkeervergunning voor zeg maar alle andere plekken eromheen. Aan de hand van die vergunning herleidden ze mijn adres.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Die agenten belde bij je aan? Hoe weten ze jou te vinden op alleen kenteken en wat hadden ze te melden
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mist vraag ik me af wat je op de weg doet....
Heeft geen zin om je te beroepen op coulance.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Serieus, als je zo'n bord over het hoofd ziet moet je niet rijden.
sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zuchtquote:
Dat ontging me eigenlijk ook. Ik werd wakker gebeld (8.30) dus was ook niet echt helder. Enige wat ik me kan bedenken is dat ze vroegen of ik m direct wilde weghalen. Toen ik daar "ja uiteraard, sorry, bord niet gezien" op zei zeiden ze dat ze toch een boete gingen geven, 'want we moeten er streng op zijn'.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
Fixed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef kalinhos het volgende:
Snachts is het een rustige straat, ik was wat moe en heb puur gelet op de vrije vakken en niet gekeken of er palen etc naast mensen of kinderen stonden.
quote:
Succes met je coulance-aanvraag he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef kalinhos het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor
Mensen ook maar sporadisch.
Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek
Idioot bedrag inderdaad, boete is terecht maar de roverheid laat zich weer eens kennen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
Bizar hoge boete zeg. Maar ik vrees dat je pech hebt.
Als hij had lopen slapen was hij te voet en had hij ook geen boete gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |