abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149179771
Aantal weken geleden stonden er 2 agenten aan mijn voordeur om 09.00 'sochtends. Wat bleek?

De avond ervoor kwam ik laat thuis, ik was moe. Er heerst hier, net als in elke binnenstad, een parkeerprobleem en normaal gooi ik 'm dan gewoon op de stoep voor de deur van het flatgebouw/complex. Nu dacht ik "Laat ik eens een goede burger zijn en een vak zoeken, hoe ver ook". 2 blokken later had ik een vak gevonden. Geparkeerd, en naar huis gelopen en gaan slapen.

Bleek dus dat ik 'm in een parkeervak voor gehandicapten had gezet. Er staat een bord ter grootte van een billboard, maar ik heb dat bord echt com-pleet gemist. Blijkt dat de boete gewoon 377 euro is. Zou het enige zin hebben om een bezwaar te maken en dan te beroepen op coulance of iets dergelijks, of heb ik gewoon pech?

Situatie ter plekke https://www.google.nl/map(...)3:0x3cdf6649703bd224 / https://goo.gl/maps/zVGPI
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:44:56 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_149179809
Als jij zo'n groot bord mist vraag ik me af wat je op de weg doet....

Heeft geen zin om je te beroepen op coulance.
So we just called him Fred
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:45:00 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149179811
Bizar hoge boete zeg. Maar ik vrees dat je pech hebt.
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:46:23 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149179862
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mits vraag ik me af wat je op de weg doet....

Iedereen maakt wel eens een foutje zeg, stel je niet zo aan.
pi_149179937
Lekker lullige boete, een boete voor fout parkeren is lager. Wordt je nog een keer extra beboet omdat je een parkeervak zoekt.

Ik heb overigs ook een keer een bord voor een gehandicapte parkeerplaats over het hoofd gezien. Ik was nog wel zo blij met het mooie plekje met mijn zwangere buik. Gelukkige geen boete gekregen toen.
pi_149179959
Je maakt geen schijn van kans, het is ook nog eens een gereserveerde plek.
pi_149180012
Ach het kan erger ts. Ooit eens mijn auto geparkeerd in Antwerpen. Daar geven ze een verboden parkeerplek aan met een bordje van 5 bij 5cm ofzo. Ik had dus niks gezien, vervolgens zocht ik om 3 uur in de nacht mijn auto. Die op iemand anders zijn naam stond. En ik had geen papieren bij. Dan moet je dus eerst naar het politiebureau, willen ze persee degene spreken van wie de auto op zijn naam staat, vervolgens krijg je een boete van 55 euro naar huis gestuurd en daarna mag je je auto ophalen aan de andere kant van de stad (25 euro taxi). O, je moet wel even 205 euro sleepkosten betalen.

Leuk dat Antwerpen. Volgende keer kijk ik heel goed naar de bordjes.
pi_149180065
Die agenten belde bij je aan? Hoe weten ze jou te vinden op alleen kenteken en wat hadden ze te melden :?
pi_149180090
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Die agenten belde bij je aan? Hoe weten ze jou te vinden op alleen kenteken en wat hadden ze te melden :?
Tuurlijk weten ze je te vinden op kenteken. Man man man.
pi_149180117
quote:
9s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:54 schreef Travel. het volgende:

[..]

Tuurlijk weten ze je te vinden op kenteken. Man man man.
Dude....
pi_149180150
quote:
3s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dude....
?
pi_149180152
Wel komisch dat ze de nummerplaat op die auto geblurred hebben, maar niet op t verkeersbord :')
compact en kleverig.
pi_149180209
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel komisch dat ze de nummerplaat op die auto geblurred hebben, maar niet op t verkeersbord :')
Scherp, maar mogelijk staat de auto van TS op de foto.
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:58:12 #14
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_149180219
Als zelfs Lucille Werner zo'n boete krijgt omdat haar gpk was verlopen, kom jij er echt niet onderuit :P
Dure grap wel
pi_149180230
Nope, gaan ze nooit kwijtschelden. Anders kunnen ze dat voortaan bij iedereen gaan doen. Je hebt helaas gewoon pech. Is mij ook wel eens gebeurt hoor, ook enorm parkeerprobleem in mijn oude wijk. Dus zette ik hem wel eens op de invalide plaats van een bedrijf aan de overkant uit pure frustratie. Maarja, boete, bezwaar want parkeergezeik in de straat, afgewezen want niet hun probleem.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:59:11 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149180243
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149180273
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Parkeren op een plek voor gehandicapten wordt terecht zwaar beboet. Als je zo'n bord over het hoofd ziet, heb je of lopen slapen of broodnodig een bril nodig.
En in beide gevallen moet je je niet in het verkeer wíllen begeven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149180312
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik rij lease en heb een parkeervergunning voor zeg maar alle andere plekken eromheen. Aan de hand van die vergunning herleidden ze mijn adres.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149180431
Serieus, als je zo'n bord over het hoofd ziet moet je niet rijden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149181823
Al die opmerkingen :') Calm the fuck down hey. Snachts is het een rustige straat, ik was wat moe en heb puur gelet op de vrije vakken en niet gekeken of er palen etc naast stonden. Alsof niemand anders nog nooit ergens iets over het hoofd heeft gezien. Ik kwam vd achterkant aanrijden en vanaf daar staat er nog een boom voor dat bord. Toen heb ik er niet op gelet en bij het uitstappen evenmin.
pi_149182675
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef FredvZ het volgende:
Als jij zo'n groot bord mist vraag ik me af wat je op de weg doet....

Heeft geen zin om je te beroepen op coulance.
quote:
quote:
99s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Serieus, als je zo'n bord over het hoofd ziet moet je niet rijden.
:')
pi_149183535
quote:
9s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef Travel. het volgende:

[..]

?
sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
pi_149183669
"Sorry meneer agent, ik had kneiterhard gezopen gisteravond, dus het kan zijn dat ik dat bordje heb gemist. OK?"
pi_149183688
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

sinds wanneer belt de politie aan terwijl de boete sowieso per post verzonden moet worden? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt? Nee ik ook niet, zucht
Dat ontging me eigenlijk ook. Ik werd wakker gebeld (8.30) dus was ook niet echt helder. Enige wat ik me kan bedenken is dat ze vroegen of ik m direct wilde weghalen. Toen ik daar "ja uiteraard, sorry, bord niet gezien" op zei zeiden ze dat ze toch een boete gingen geven, 'want we moeten er streng op zijn'.
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:13:48 #25
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_149184865
Ik denk dat we allemaal wel eens wat over het hoofd zien, zeker als je wat moe bent of iets gedronken hebt. Maar coulance gaat je hier niet helpen denk ik. Proberen kan altijd maar de kans is klein. Al is het bedrag idd wel achterlijk hoog.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_149185201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef kalinhos het volgende:
Snachts is het een rustige straat, ik was wat moe en heb puur gelet op de vrije vakken en niet gekeken of er palen etc naast mensen of kinderen stonden.
Fixed.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149185784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fixed.
:') Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor _O- Mensen ook maar sporadisch.

Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek |:(
pi_149185937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef kalinhos het volgende:
:') Ik weet niet waar jij woont, maar rond 12-1u snachts lopen er hier in de wijk geen kinderen in parkeervakken hoor _O- Mensen ook maar sporadisch.

Ik weet wel dat ik uitstapte naast die paal en dat ik nog dacht "Vreemde plek, voor een lantaarnpaal" maar dat ik niet ff omhoog keek |:(
Succes met je coulance-aanvraag he? :')
pi_149186519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
Bizar hoge boete zeg. Maar ik vrees dat je pech hebt.
Idioot bedrag inderdaad, boete is terecht maar de roverheid laat zich weer eens kennen.
pi_149187008
quote:
Als hij had lopen slapen was hij te voet en had hij ook geen boete gehad natuurlijk. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')