Nee, hij is inmiddels al begonnen aan zijn werkstraf van 200 uur waarvan 160 uur voorwaardelijk.quote:
Hij wilde toch graag op tv?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen balkje voor zn ogen ook.
TJa, hij kwam niet al te snugger over..quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij nu gezegd had wat hij te zeggen had was hij nu gewoon op tv geweest.
Watskeburt?quote:
Ja ik ga even zes topics doornemenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
NWS / Man met pistool in NOS-gebouw #6
Er was een man met een geweer in het NOS gebouw en die hield een portier geloof ik gegijzeld, maar toen kwam de politie en toen werd hij ingerekend.quote:
Ik denk het niet eigenlijk. Er is wel vaker programma's uitgevallen en die stonden er ook dan niet op volgens mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:18 schreef tralalala het volgende:
Wordt de aflevering niet automatisch op Uitzending Gemist gegooid?
twitter:SofievandenEnk twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:18:54En toch wist je dat hij afgevoerd zou worden, met zo'n groot rood scherm op de achtergrond. Misschien kan Art hem nog even spreken? reageer retweet
Samenvatting staat wel in de OP denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga even zes topics doornemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |