Maar Floortje was vorige week ook al de lulquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Hoe leuk ik Floortje ook vind.. hoop dat dat verschoven wordt en dat WIDM gewoon doorgaat
Ik vermoed dat ze de rest van de avond alleen maar journaal en achtergrondprogramma's gaan uitzenden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Hoe leuk ik Floortje ook vind.. hoop dat dat verschoven wordt en dat WIDM gewoon doorgaat
denk dat we geen mol krijgen vandaag, alles zal nu over die terreurdreiging gaan..btw wel triest dat geen enkele andere zender nu live nieuws heeft over het gebeurenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Best wel raar inderdaad. Als je de NOS dus binnendringt ligt al het nieuws platquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
denk dat we geen mol krijgen vandaag, alles zal nu over die terreurdreiging gaan..btw wel triest dat geen enkele andere zender nu live nieuws heeft over het gebeuren
twitter:NPO1 twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:58:09Omdat ook de eindregie van de NPO is ontruimd, kan de programmering nog niet worden opgestart. We werken zo spoedig mogelijk aan herstel. reageer retweet
Waar lees je dat?quote:
Ohquote:
En een groot pistool😞quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen balkje voor zn ogen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |