Is goed, maar raden is postenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:34 schreef Wicky15 het volgende:
The Selfish Giant![]()
Iemand anders mag voor mij nieuwe posten, ik kan nu even niet.
Kan ook mobiel hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ik in het vervolg doen, maar lig nu ziek in bed, heb geen zin om laptop op te starten![]()
Die ziekte is wel erg langdurig, is het misschien terminaal ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal ik in het vervolg doen, maar lig nu ziek in bed, heb geen zin om laptop op te starten![]()
Laten we hopen van niet..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ziekte is wel erg langdurig, is het misschien terminaal ofzo?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee ze lijkt er niet opquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
ik weet het niet maar het is wachten op de eerste die ''Juno'' gaat zeggen
Klopt! Ga maar verder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nick and Norah's Infinite Playlist
Nee.quote:
Het is die of die andere die ik kort geleden gezien heb.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee toch ... ? Die was vandaag toevallig nog op Film 1
Die andere dan lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is die of die andere die ik kort geleden gezien heb.
Correct.quote:
Ik dacht al bestaat deze nog? Maar ehm oeps, lag aan mij dat stilliggen dus.quote:
bijna goed, titel bestaat uit 2 woorden. En ze is geen wijf, maar een vrouw met enorme pech.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:06 schreef Jungle_Jim het volgende:
Alice?
iig die film met dat alzheimerwijf
Wijf met enorme pechquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
bijna goed, titel bestaat uit 2 woorden. En ze is geen wijf, maar een vrouw met enorme pech.
Jep, das de titel. Doe maar een nieuwequote:
Misschien helpt het als je de persoon die het antwoord geeft quote.quote:
Je mag de volgende doenquote:
Kijk dan zelf:quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
huh, hoe dan? Heb m zelf gemaakt
geinig, bijna precies t zelfde momentquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kijk dan zelf:
http://zonambuloz.net/323(...)e-calidad-sub-espaol
Je hebt ook google afbeeldingen gebruikt.quote:
Correct.quote:
Kom je nog met een hint/nieuw plaatje?quote:
Zijn bekendste film misschien wel, 1939 van William A. Wellman.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:46 schreef Burnett het volgende:
Lijkt me James Cagney..., geen idee over de titel...
The Public Enemy (1931)quote:
The Public Enemy (1931)quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn bekendste film misschien wel, 1939 van William A. Wellman.
IDD!!! dit is correctquote:
Neequote:
Ook niet.quote:
Klopt!quote:
Het ding is dat het me deed denken aan 300, maar ik kon me de scene niet herinneren, dus googelde ik '300 girl' en toen bleek het 300 Rise of an Empire te zijn (die ik niet gezien heb overigens). Maar dat is dus tegen de regels?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gevonden? De bedoeling is dat je het zelf raadt he.
Ah sorry! Zal het in vervolg zonder Google doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:13 schreef picodealion het volgende:
Dat is inderdaad niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
Lijkt misschien niet op veel, maar denk dat degene die de film gezien hebben het wel kunnen weten, aangezien het een erg intense scene was.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:17 schreef Cikx het volgende:
Neem aan dat die niet (snel) geraden gaat worden, dus misschien beter om een nieuwe film te kiezen. De vorige film was:Nope, geen idee. Epic UI btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
[ afbeelding ]
Lijkt misschien niet op veel, maar denk dat degene die de film gezien hebben het wel kunnen weten, aangezien het een erg intense scene was.![]()
Haha nee, zit nu in de bios, zal als ik terug ben wel een nieuwe posten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
King of comedy![]()
Is het die film met een paar meisjes die in een tuin wonen terwijl de rest van de wereld vergaan is, oid?
Yep!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ah, mulholland drive als ik me niet vergis.
Jaquote:
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:25 schreef sasquatsch het volgende:
Zal vanavond nog wel een (paar?) screenshots posten.
Sorry, mijn Internet deed het gisteravond niet.quote:
Blackhatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef sasquatsch het volgende:
Allemaal van dezelfde film.
[ afbeelding ]
Correct!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |