Daar ga ik wonenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMGheb vroeger regelmatig de zomer doorgebracht in cadzand-bad
jeugdsentiment. Haaientanden zoeken
Volgens mij zaten we toen aan de nachtegaallaan dat het heette. Grote vakantiehuizen voor meerdere gezinnen en dan gingen we met ooms/tantes/neefjes/nichtjes/honden. En dan huurden we zo'n truusje trap en lag er altijd wel iemand in de bosjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga ik wonen. In de buurt, that is.
Herinneringenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zaten we toen aan de nachtegaallaan dat het heette. Grote vakantiehuizen voor meerdere gezinnen en dan gingen we met ooms/tantes/neefjes/nichtjes/honden. En dan huurden we zo'n truusje trap en lag er altijd wel iemand in de bosjes.
Dat ligt eraan of ik het huis dat ik zaterdag ga bekijken kan krijgen. Dan wel. En anders op 't werk maar wat regelenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:39 schreef HeatWave het volgende:
We komen gewoon een keer met zijn allen op bezoek, heb je een beetje slaapplek?.
Jaja, met zijn allen in de paardestal zekerquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ik het huis dat ik zaterdag ga bekijken kan krijgen. Dan wel. En anders op 't werk maar wat regelen.
Nee joh.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, met zijn allen in de paardestal zeker.
Ik ben niet zo moeilijk, als het droog en warm is is het al snel goedquote:
Dat is wel heel makkelijk, ja. Nou ja, hopen op goed nieuws, zaterdagquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, als het droog en warm is is het al snel goed.
Zou leuk zijn iigquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk, ja. Nou ja, hopen op goed nieuws, zaterdag.
Jij gaat je prima thuis voelen in de hel ooit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen, toch. Daar zijn koekjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat je prima thuis voelen in de hel ooit.
Ja, je moet je toch voorbereiden op de eeuwigheidquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat je prima thuis voelen in de hel ooit.
Droog??quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,ik hou wel van een droog bedquote:
Koekjes van eigen deeg ben ik bang.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,ik hou wel van een droog bed.
Die was ook te makkelijk natuurlijkquote:
Dat mag op dit tijdstipquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook te makkelijk natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook te makkelijk natuurlijk.
Wat doe jij hier eigenlijk op dit tijdstip?quote:
Tijd verdrijven, niets te doen vanavond, druk weekend geplannedquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk op dit tijdstip?
Geplandquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd verdrijven, niets te doen vanavond, druk weekend geplanned.
Was eigenlijk weer kleren kopen, maar ik heb wel genoeg geld uitgegeven afgelopen week, dus maar braaf naar huis.
Mijn ideequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
Het is toch gewoon gepland? Het hoeft niet op z'n half Engels half Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |