Al die klusjes in huis die me zonder echt niet gelukt warenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je inderdaad google goed weet te gebruiken kan je heel veel zelf.
Gelukkig had die van mij al eerder een Galaxy S3 dus die was al voorbereid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen doen maar mijn moeder vind touchscreens eng omdat ze ze niet kentZe is sinds een jaar of 2 met computers bezig, over een paar jaar misschien eens proberen haar te laten overstappen.
Dat ken ik! De step by step wiki is soms erg handigquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die klusjes in huis die me zonder echt niet gelukt waren
Ze had een touchscreen telefoon gekocht, ik uitgelegd hoe het werkt enzo. Na een week lag hij in de rommellade.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig had die van mij al eerder een Galaxy S3 dus die was al voorbereid.
Kun je nu eindelijk dweilenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik help ook echt alleen mijn ouders en zusje en verder niemand anders. Deed ik vroeger wel, natuurlijk gratis want 'het is je hobby'. Sure.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso een basiskennis van computers zou gewoon verplicht moeten zijn bij aankoop. Hoe vaak ik wel niet computers heb moeten fixen en als je vraagt wat ze ermee hebben gedaan is het altijd: Ik heb niks gedaan.
Zucht...
Ja echt hequote:Op donderdag 29 januari 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik help mijn moeder en de buurvrouw. Verder loop ik er ook niet meer mee te koop dat ik het kan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik help ook echt alleen mijn ouders en zusje en verder niemand anders. Deed ik vroeger wel, natuurlijk gratis want 'het is je hobby'. Sure.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik help mijn moeder en de buurvrouw. Verder loop ik er ook niet meer mee te koop dat ik het kan.
De laatste keer dat ik een kennis hielp kreeg ik nog commentaar ook. Ding was volledig de weg kwijt, dus format de hele boel en windows er op geknald plus alle drivers. Word er doodleuk gezegd: Ja maar hij is niet meer zoals hij was.
Ja ik was er toen klaar meequote:
Je mag best een biertje drinken tijdens het sleutelen aan m'n PC, hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het ook niet meer, voor familie, paar vrienden, maar voor de rest, je dokt maar, mijn vrije tijd kost gewoon geld.
Pas nog wel de PC van mijn broertje weer geupgraded, maar dan is er bier en voer en lullen we lekker wat, dan vind ik het tussendoor niet erg om aan een PC te sleutelen, maar echt een soort reparatiedienst en dan weer oprotten, hell no.
Hoe tof van jequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag best een biertje drinken tijdens het sleutelen aan m'n PC, hoor.
FOK! is één grote familie tochquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe tof van je.
Zijn wij familie dan?.
Soms lijkt het daar wel op, inteeltzooi hierquote:
Dus, wanneer kom je langsquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms lijkt het daar wel op, inteeltzooi hier.
Vandaag niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je langs? Bier staat wel koud.
Mooi zo, dan moet ik namelijk werken en inpakken en verhuizen en al die shit meer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaag niet meer.
Morgen trouwens ook niet.
Oh ja, je gaat eindelijk weg uit Downgiëquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo, dan moet ik namelijk werken en inpakken en verhuizen en al die shit meer.
Jup. Zaterdag ook meteen naar een huis kijken. Hoop dat het wat is, op streetview zag het er geweldig uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, je gaat eindelijk weg uit Downgië.
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Zaterdag ook meteen naar een huis kijken. Hoop dat het wat is, op streetview zag het er geweldig uit.
Ideaal voor mij, iig.
Zeeland, hèquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik was uitgenodigd voor een bezichtiging, stond plek 17, dan kan je net zo goed niet gaan, de kans dat 16 mensen een huis niet willen is denk ik negatief.
Waar ga je heen?
Ow, Zeeland, niet echt meegekregen, das ook niet echt centraal he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland, hè. Nabij Cadzand. Maar goed, not getting my hopes up voor wat betreft het huis.
En zeventiende... Dan gaan kijken is wel heel optimistisch, ja.
Niet centraal in NL, nee. Maar wel een ontzettend gave plek en heel toeristisch, ook in de winterquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, Zeeland, niet echt meegekregen, das ook niet echt centraal he?.
Is ook wel iets voor jou denk ik, ik zou er met een week gek worden denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet centraal in NL, nee. Maar wel een ontzettend gave plek en heel toeristisch, ook in de winter. Ik heb er iig heel erg veel zin in.
Het is geen Amsterdam. Hoewel het er in de zomer echt wemelt van de mensenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor jou denk ik, ik zou er met een week gek worden denk ik.
Ja, dat geloof ik dan wel, is het bij Renesse (zo heet het toch?) in de buurt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen Amsterdam. Hoewel het er in de zomer echt wemelt van de mensen.
God noquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik dan wel, is het bij Renesse (zo heet het toch?) in de buurt?
Heel veel meer ken ik daar niet, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
God no. Zeg net, Cadzand
. Zeeuws-Vlaanderen.
Meest zuidelijke puntje van Zeeland. En naast het strandquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel veel meer ken ik daar niet, ik ben er nog nooit geweest.
Ja, alles voor het buitenmeisjequote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meest zuidelijke puntje van Zeeland. En naast het strand. Dus ideaal voor mij. Lekker het strand op met de paarden en de honden, heerlijk.
Er is meer dan genoeg te doen voor mij, jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alles voor het buitenmeisje.
Leuk voor een weekje, daarna draai ik door.
Ach, er is vast stoom en internetquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg te doen voor mij, ja.
Daar vlakbij huurden we vroeger altijd een bungalow, er zat vroeger ook een hele goede all you can eat spare rib zaak in Renessequote:Op donderdag 29 januari 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik dan wel, is het bij Renesse (zo heet het toch?) in de buurt?
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er is vast stoom en internet.
Ik ken het alleen als alternatief voor de waddeneilanden als feestoord voor jongeren, we zouden altijd ook nog eens daarheen gaan, maar het is er nooit van gekomen, genoeg gedaan op Terschelling en Texelquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar vlakbij huurden we vroeger altijd een bungalow, er zat vroeger ook een hele goede all you can eat spare rib zaak in Renesse
Bedankt spuit 11quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
BREAKING: Man met pistool onderbreekt 20.00 uur journaal en eist zendtijd. Wordt vervolgd.
Holy crap!!!
Je weet dat het inmiddels vijf voor half negen is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
BREAKING: Man met pistool onderbreekt 20.00 uur journaal en eist zendtijd. Wordt vervolgd.
Holy crap!!!
Ik had geen idee ik kijk nooit naar het journaal, ik kwam er achter omdat wat ik normaal kijk reclame is op dit momentquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt spuit 11.
Schijnt ook in Belgie te zijn, maar das nog niet bevestigd.
Jaja, ik loop achterquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat het inmiddels vijf voor half negen is?
Nee, zonder gekheid. Vertel meer, heb er niks van meegekregenquote:
Er is geloof ik niet veel meer bekend op dit moment.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zonder gekheid. Vertel meer, heb er niks van meegekregen.
de grootste Vlaamse krant noemt alleen dit in NLquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt spuit 11.
Schijnt ook in Belgie te zijn, maar das nog niet bevestigd.
Het kan hoor, ik ken iemand die 14e was en hem heeft gekregen. En het was absoluut geen rothok.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik was uitgenodigd voor een bezichtiging, stond plek 17, dan kan je net zo goed niet gaan, de kans dat 16 mensen een huis niet willen is denk ik negatief.
Waar ga je heen?
Het kan, maar de kans in die buurt (west, vlakbij leidseplein) kan je dat echt schudden, ik had het blind genomen en met mij de hele wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan hoor, ik ken iemand die 14e was en hem heeft gekregen. En het was absoluut geen rothok.
Volgens mij krijgen ook redelijk wat mensen het papierwerk niet op tijd rond? Ik weet dat dat bij iemand die ik kende nog best wel lastig wasquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan hoor, ik ken iemand die 14e was en hem heeft gekregen. En het was absoluut geen rothok.
OMGquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
God no. Zeg net, Cadzand
. Zeeuws-Vlaanderen.
Ik was een keer vijfde en kreeg het papierwerk ook niet rond. Maar goed, ik zit nu beter dan daar. Wel duurder ook trouwens maar goed.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ook redelijk wat mensen het papierwerk niet op tijd rond? Ik weet dat dat bij iemand die ik kende nog best wel lastig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |