Is hum CV ketel kapot dan? Hihahoquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een gekkigheid weer. Denk dat ze eerder een CV kunnen gebruiken in plaats van nog een aanvaller
twitter:scvdw twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:05:02Paniek in Hilversum. Man met wapen eist zendtijd. Journaal gaat niet door. reageer retweet
Nou in ieder geval niets wat wij zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF is er gaande bij het Journaal?
Je kan er van alles over zeggen, maar hij heeft wel zijn best gedaan om er verzorgd uit te zien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
#trapznewschannel
(ik neem het even over bij afwezigheid van trapz)
Net kondigen ze aan dat WIDM begint, vertikken ze vervolgens op "play" te drukkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is er eens nieuws, zenden ze het niet uit.
Baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
#trapznewschannel
(ik neem het even over bij afwezigheid van trapz)
stoere prietpraatquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens brief van gijzelnemer: 8 bommen in Nederland met radioactief materiaal. #trapznewschannel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Dit danquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgens brief van gijzelnemer: 8 bommen in Nederland met radioactief materiaal. #trapznewschannel
Bron: https://mobile.twitter.co(...)253490102272/photo/1
Gelieve de lieve uitzending niet te vertragenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit dan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is de uitzending ook lief.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit dan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit moeite om tegen hem te scoren, Leno daarentegen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neuer, 6 schoten op doel, 5 in het netElke wedstrijd dit soort cijfers. Gewoon de slechtste keeper die ik gehad heb in het spel
Ik vind het ook een kut keeperquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neuer, 6 schoten op doel, 5 in het netElke wedstrijd dit soort cijfers. Gewoon de slechtste keeper die ik gehad heb in het spel
Zit wel wat strak rond de nek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Rijst heeft toch echt een beter pak.
Die inrekening was wel baas. Jammer dat ze hem niet door z'n bakkes schoten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, dat was het dan. Epische beelden.
Hij gaf zich wel absurd makkelijk overquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die inrekening was wel baas. Jammer dat ze hem niet door z'n bakkes schoten.
Hij werd volgens mij nog getazerd. Althans, ik hoorde zo'n geluidjepprrtprrpptptprprpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |