Zou kunnen ja, dan alleen geen Clichy... Maar ga dit (voorlopig) toch niet makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tadic op CM dan, middenveld is verdedigend genoeg zonder Schneiderlin
Daarbij heb ik in het begin met Schneiderlin gespeeld, maar die vond ik maar zozo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tadic op CM dan, middenveld is verdedigend genoeg zonder Schneiderlin
Zou een kind dat zeggenquote:De leerlingen en ouders zijn ziedend op de school. Een 11-jarig meisje verklaart dat ze gedwongen werd om haar broek uit te trekken. "Het voelde als een inbreuk op mijn privacy."
Messi inmiddels 6.850kquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou een kind dat zeggen
http://www.powned.tv/nieu(...)_kids_moeten_br.html Beetje raar artikel ook
Nou niet gaan lopen janken, je hebt zelf die rare keus gemaakt.quote:
Ik had last van buyers remorsequote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou niet gaan lopen janken, je hebt zelf die rare keus gemaakt.
Gierige hollander.
Waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:03 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, de eerste sneeuwvlokken kom naar beneden. Even melden dat ik ijsvrij wil
Omdat het 5 jaar geleden is dat de gelijknamige film uit is gekomen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is Centurion ineens zo duur?
Dit zijn dan altijd de momenten dat je naar je club gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is Centurion ineens zo duur?
Op de PS is hij 6k maar op de Xbox 24k.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit zijn dan altijd de momenten dat je naar je club gaat.
zoeken..... en neehoor die dan weer net niet
rare gasten die xboxersquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de PS is hij 6k maar op de Xbox 24k.
En nee, ik heb hem ook niet. Wel Ndjeng verkocht voor 15k
Dat zeggen terwijl je voor 1 dag een Xbox One hadquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt hé. Gewoon vrijwillig op een inferieur console spelen
Precies 1 dag om te zien wat voor hoop stront het was en om hem terugsturen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeggen terwijl je voor 1 dag een Xbox One had
Ik heb dan ook geen One.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies 1 dag om te zien wat voor hoop stront het was en om hem terugsturen.
*30 minutenquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeggen terwijl je voor 1 dag een Xbox One had
naar welke ga je switchen eigenlijk met de volgende fifa? als je gaat switchenquote:
jij speelt dus gewoon nog op een oude inferieure console. 2x zo ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |