Dat kan best, ik had ook een Ronaldo voor 4.4m een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Kiid het volgende:
Spelers als Messi moeten enorme marges hebben dus ik zie een 6.3/6.4 nog wel gebeuren. Mark my woorden
Krentquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik koop wel graag het goedkoopste van het goedkoopste Timothy
Je hebt hem alleen al verkochtquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan best, ik had ook een Ronaldo voor 4.4m een paar dagen geleden.
En nu is hij 5.3m.
huuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:27 schreef Kiid het volgende:
Spelers als Messi moeten enorme marges hebben dus ik zie een 6.3/6.4 nog wel gebeuren. Mark my woorden
Waar geweest lieffie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over huuuuuuuuuuuuuuuuu gesproken, gister niet geweest of wel?
Ho's before TOTW?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gisteravond niet nee. Ho's before bro's enzo, je kent het wel
quote:Holy Smoke
Heb ik net iets zitten tikken over logica, komt PSV in de mailbox met een aanbieding voor e-sigaretten. Hoe dwaas wil je het hebben? Mis geen actie meer omdat je buiten rookt (??????, er wordt gewoon volop gepaft op de tribunes tussen alle niet-rokers en anderen die daarvan last hebben). Stap over op de e-sigaret. Dank je wel PSV voor deze buitengewoon ongezonde aanbieding die we deze week met maar liefst 60% korting kunnen aanschaffen. Een product dat vol zit met het uiterst giftige, ongezonde en verslavende nicotine.
Waarom doet PSV dit? Om mensen van de nog ongezondere sigaret af te krijgen? Of gewoon omdat er geld verdiend kan worden, maakt niet uit waarmee. PSV, voor uw ongezonde gewoontes. En binnenkort met een speciale VIP-box voor COPD-patiënten en mensen met andere longaandoeningen. Holy Smoke!!
Ik heb geen idee meer wat voor team ik moet maken. Alles speelt poep en ik wil een keer nieuwe spelers proberen.quote:
Je hebt de foto van Tadic verandert in een van Djuricicquote:
quote:
quote:Goede voornemens in 2015?
Meer sporten!
Tribune op-en-af-lopen, juichen, schreeuwen en klappen. Tijdens de wedstrijden van onze club krijg je volop beweging! Wij helpen je graag met jouw goede voornemens en geven nu 50% korting op een seizoenkaart.
Bestel snel via: http://www.sc-heerenveen.nl/goedevoornemens
quote:
Niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt de foto van Tadic verandert in een van Djuricic
Ik zat al vol verbazing te zoeken op Wefutquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt de foto van Tadic verandert in een van Djuricic
Godver, nog niet goedquote:
Koeman wil m huren... ik speculeer op de transfer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat al vol verbazing te zoeken op Wefut
Ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koeman wil m huren... ik speculeer op de transfer.
Tadic op CM dan, middenveld is verdedigend genoeg zonder Schneiderlinquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, nog niet goedIk word dom door Wefut gebruik
[..]
Koeman wil m huren... ik speculeer op de transfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |