Jammer van de verdedigende kwaliteiten op het middenveld. Hoop voor je dat het goed uitpakt, zou ieder geval niet werken voor mij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit kopen en niet verkopen halverwege zoals de vorige keer
Dat middenveld en dan David Luiz met high/medium erachter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit kopen en niet verkopen halverwege zoals de vorige keer
Accepteer hem nou maar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat middenveld en dan David Luiz met high/medium erachter.Kom maar op.
heb nu ramires oscar en guarin in 433 (4) en zie al regelmatig 5 man op 2 verdedigers afstormen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Kiid het volgende:
Meest verdedigende wat ik ooit daar heb gehad op cm waren Pogba en Modric
Daarom. Waarom zou je dan nog verdedigende cm's gebruiken. Liever spelers met hoge vision/dribbling op het middenveldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu ramires oscar en guarin in 433 (4) en zie al regelmatig 5 man op 2 verdedigers afstormen.
Speelde zelf met Iniesta, Khedira en Modric op het middenveld (CM's en CDM) en dat functioneerde prima. Nu TOTY Kroos, Schweinsteiger en TOTY Iniesta eens uitproberen op dezelfde posities.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu ramires oscar en guarin in 433 (4) en zie al regelmatig 5 man op 2 verdedigers afstormen.
Mijn beste middenveld was NIF Iniesta, Modric en IF Fernandezquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Speelde zelf met Iniesta, Khedira en Modric op het middenveld (CM's en CDM) en dat functioneerde prima. Nu TOTY Kroos, Schweinsteiger en TOTY Iniesta eens uitproberen op dezelfde posities.
1 CDM i.p.v. een CAM is al een wereld van verschil.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Speelde zelf met Iniesta, Khedira en Modric op het middenveld (CM's en CDM) en dat functioneerde prima. Nu TOTY Kroos, Schweinsteiger en TOTY Iniesta eens uitproberen op dezelfde posities.
met discard IF's spelenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Zhano het volgende:
http://www.futbin.com/player/21262/fernando-belluschi![]()
Die prijs.
CDM van 5''7quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Zhano het volgende:
http://www.futbin.com/player/21262/fernando-belluschi![]()
Die prijs.
Ik koop deze zooi gewoon niet kan ik het niet discarden ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je deze discard ben je best wel een sjon mongooltje.
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:25 schreef Kiid het volgende:
SIF Rakitic is wel irritant om te kopen door al die mensen die de IF voor dezelfde prijs erop zetten
Hou je m wel dit keerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik koop deze zooi gewoon niet kan ik het niet discarden ook.
zet er dan gewoon een discard NIF neer
Hij heeft juist meer stats voor een CAM. Ik heb 'm een tijdje op CAM gehad in 352, beviel me primaquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
CDM van 5''7
Kan je net zo goed gewoon een aanvallende cm er neerzetten
Ik ga Miranda doen ipv Luiz, Luiz is inderdaad een mongool als CBquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat middenveld en dan David Luiz met high/medium erachter.Kom maar op.
Misschien moet je wat vaker naar mij luisteren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga Miranda doen ipv Luiz, Luiz is inderdaad een mongool als CB
Ik ben echt aan het maveren de laatste tijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker naar mij luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |